Als de kraamzorg of VK er niks over gezegd heeft zal het ook wel meevallen. Maar ik moest mijn kinderen altijd in de zon leggen als ze iets geel waren. Jessai kreeg zelfs lichttherapie in het ZH omdat bij hem de bilirubinewaarden wel erg hoog waren.quote:Op zaterdag 26 september 2009 16:49 schreef Linda2205 het volgende:
Ze is inderdaad een beetje geel Tan, maar het wordt niet erger en ze komt iedere dag even buiten. Heb niks gehoord over in het zonnetje leggen. Vooral in dr oogjes en op dr buik zie je het goed!
bronquote:Ook zonlicht kan het bilirubine afbreken. Leg je baby bij zonnig weer dus achter glas in de zon. Het beste is om hem alleen in een luier in de zon te leggen zodat de huid zoveel mogelijk zon krijgt. Let wel op dat de baby warm genoeg blijft. Als hij het te koud heeft, leg dan een kruikje in de rug of zet de verwarming aan.
oooohquote:Op zaterdag 26 september 2009 16:53 schreef Chan het volgende:
Oh wat een heerlijke foto's van Lotte
Timo lag gisteren ook lekker op zn buik te slapen, normaal valt hij dan absoluut niet in slaap juist..
[ afbeelding ]
Foto is ongeveer 2 weken oud, maar idd het is een hummeltjequote:Op zaterdag 26 september 2009 19:01 schreef Ynske het volgende:
wat een hummelke is Evi vooral naast de grote hond
quote:Op zaterdag 26 september 2009 20:28 schreef Vicky het volgende:
Och Evi
Mijn badmonster
[ afbeelding ]
2 meiden om trots op te zijn
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zeg net tegen mijn vriendin: 'Wat zie je toch veel dezelfde spullen bij iedereen he! Wij hadden ook al een hoop spullen gespot die we zelf ook hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2009 23:01 schreef Chan het volgende:
Jesse is ook al zo'n mooierdEn hij heeft dezelfde Natusanspuugdoek, hetzelfde Ikeaspeelkleed, dezelfde Hemapyjama én hetzelfe My dad is a super daddy t-shirt als Timo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |