En dan vooral vragen: "Hey, is dat de nieuwe HTC Hero?". Dat soort dingen moet je gewoon negeren.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:52 schreef Suikerwafel het volgende:
Klacht 3: Mensen die expres en/of schijnheilig hun nieuwe gadgets tonen.
leraar? haar?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:52 schreef Suikerwafel het volgende:
Dat dus.
Na het intensieve marketingbeleid van H¡ kent immers half Nederland dat woordje. En nu heb je van die mensen die 'hip' () proberen te zijn door dat woordje te gebruiken.
Op school:
Hij: "Yooo, fawaka?" *geeft boks*
Ik: *geeft boks terug* "Ja, rustig man.*ander grijpt zijn foon uit zijn broek voor iets/weetikveel* OMG, is dat die nieuwe HTC Hero?"
Hij: "Ja mang, check deze pokkie(![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
). Boeng he of noh?"
Ik: " Een watte?"
Hij: "Pokkie, jwz."
Leraar waarschuwde ons dat we onze bekken moesten houden tijdens haar uitleg.
Klacht: Mensen die hip proberen te zijn om het woordje 'pokkie' te gebruiken.
Klacht 2: Mensen die hip proberen te zijn.
Mijn eerste KLB-topic, trouwens.![]()
De mensen die de reclame hebben verzonnen moeten ook dood. Liefst door ze de kop in te slapen met dat gillende mens.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:53 schreef Armageddon het volgende:
Die reklame moet dood
Die neger moet dood
En mensen die dat nadoen moeten helemaal dood.
Zeker!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De mensen die de reclame hebben verzonnen moeten ook dood. Liefst door ze de kop in te slapen met dat gillende mens.
Als de lerares het zo letterlijk zei, dan wil ik nu pics van dr.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:52 schreef Suikerwafel het volgende:
...
Lerares waarschuwde ons dat we onze bekken moesten houden tijdens haar uitleg.
...
Die chimeid is omin spangquote:Op donderdag 24 september 2009 23:01 schreef Suikerwafel het volgende:
[..]
Ze heeft Hyves...
[ afbeelding ]
ok, sorry!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:01 schreef Suikerwafel het volgende:
-edit-
Komt het topic niet ten goede.
Ik pleit al jaren voor een aap vrij Nederland.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:57 schreef sinadO het volgende:
Het is godverdomme net Planet of the Apes in dit land.
Dat betekent liedje.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:17 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Het is poKOE , poKOE (fonetisch)
Ik bedoel natuurlijk:quote:Op donderdag 24 september 2009 23:20 schreef Meh7 het volgende:
Omdat het zo'n vette reclame is, nog een keer:
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk:
Omdat die tantoe spange kk-grappige reclame zo dope is, drop ik hem opnieuw, mattie.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:53 schreef wikwakka2 het volgende:
WOLLA MATTIE WOLLA POKKIE MATTIE WOLLA SWA MATTIE AIWA SWA MATTIE WOLLA
quote:
Omdat je praat alsof je geestelijk gehandicapt bent.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:25 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Tazzz, a zebbie, waarom moet zo haten net als een zemmel?
Ewa die tatas hier weten niet hoe we rollen.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Omdat je praat alsof je geestelijk gehandicapt bent.
Graaf het gat nog dieper. Mongool.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ewa die tatas hier weten niet hoe we rollen.
snap er geen kut van, paint ter verduidelijking?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:52 schreef Suikerwafel het volgende:
Ik: *geeft boks terug* "Ja, rustig man.*ander grijpt zijn foon uit zijn broek voor iets/weetikveel* OMG, is dat die nieuwe HTC Hero?"
Luister, papi, als je denkt dat die takitaki op internet tof is wil ik je zien op die straat kan je praten in me fissie.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:29 schreef sinadO het volgende:
[..]
Graaf het gat nog dieper. Mongool.
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Luister, papi, als je denkt dat die takitaki op internet tof is wil ik je zien op die straat kan je praten in me fissie.
Ik wacht wel op de Nederlandse vertaling!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:52 schreef Suikerwafel het volgende:
Dat dus.
Na het intensieve marketingbeleid van H¡ kent immers half Nederland dat woordje. En nu heb je van die mensen die 'hip' () proberen te zijn door dat woordje te gebruiken.
Op school:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
). Boeng he of noh?"
Lerares waarschuwde ons dat we onze bekken moesten houden tijdens haar uitleg.
Klacht: Mensen die hip proberen te zijn om het woordje 'pokkie' te gebruiken.
Klacht 2: Mensen die hip proberen te zijn.
Mijn eerste KLB-topic, trouwens.![]()
dat vetgedrukte, kan niet kloppenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Luister, papi, als je denkt dat die takitaki op internet tof is wil ik je zien op die straat kan je praten in me fissie.
Kan iemand dit even vertalen? Gaat ie vissen of zo?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Fissie = fist = vuist. Zijn vuist in jouw mond dus.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kan iemand dit even vertalen? Gaat ie vissen of zo?
Juist. Dus dan staat er een klein, trillend, blank, mager brugklassertje heel boos naar me te kijken en onverstaanbare oerwoudgeluiden te maken en met zijn knuistjes te zwaaien? Klopt dat beeld een beetje?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Fissie = fist = vuist. Zijn vuist in jouw mond dus.
= face = gezichtquote:Op donderdag 24 september 2009 23:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Fissie = fist = vuist. Zijn vuist in jouw mond dus.
Alleen blank klopt.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Juist. Dus dan staat er een klein, trillend, blank, mager brugklassertje heel boos naar me te kijken en onverstaanbare oerwoudgeluiden te maken en met zijn knuistjes te zwaaien? Klopt dat beeld een beetje?
Ik ben bang. Echt.
Ik ben blij voor je.quote:
quote:
Alleen mijn huidskleur is blank.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:51 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Onzin, blanken hebben juist een bel
Je bent in de het verkeerde lichaam geboren? Je had ook wel een neger-piemel willen hebben?quote:
Nee, dat nou ook weer niet, volgens mij horen Turken niet tot het blanke ras, maar daar weet ik te weinig over en het boeit mij verder ook niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent in de het verkeerde lichaam geboren? Je had ook wel een neger-piemel willen hebben?
AAHHH, ZE KENT PINO!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:05 schreef Meh7 het volgende:
...
PINO KAN IK NIET MEER BELLEN
..
http://forum.fok.nl/topic/topic/1339608/1/25#72659554
Ik heb maar meteen alle mensen die er positief over waren een thumbs down gegevenquote:
Arme Pino zit in de gevangenis, daarom kent zij hem....quote:Op donderdag 24 september 2009 23:58 schreef Brainfish het volgende:
[..]
AAHHH, ZE KENT PINO!
Ongehoord dit..
Helaas wel. Hierdoor voelen ze zich ruig.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:54 schreef sinadO het volgende:
Even voor de duidelijkheid; de jeugd van tegenwoordig gebruikt dus dat soort oerwoudgeluiden in plaats van echte woorden?
Serieus?
quote:Op zaterdag 26 september 2009 00:44 schreef Maki-maki. het volgende:
Pokkie,.
Zeker weten dat het geen pokoe was?
'Hoe gaat het? Ja, rustig man.'quote:Op donderdag 24 september 2009 22:52 schreef Suikerwafel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
). Boeng he of noh?"
Mensen die straattaal praten moeten doodquote:Op donderdag 24 september 2009 22:53 schreef Armageddon het volgende:
Die reklame moet dood
Die neger moet dood
Hoe rol je dan? linksom of rechtsom?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ewa die tatas hier weten niet hoe we rollen.
Straattaal bashtopicquote:Op donderdag 24 september 2009 23:38 schreef sinadO het volgende:
[..]
Juist. Dus dan staat er een klein, trillend, blank, mager brugklassertje heel boos naar me te kijken en onverstaanbare oerwoudgeluiden te maken en met zijn knuistjes te zwaaien? Klopt dat beeld een beetje?
Ik ben bang. Echt.
Wat doet een neger nou in zo'n dure auto, hij is niet eens tweedehandsquote:
Amen.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:53 schreef Armageddon het volgende:
Die reklame moet dood
Die neger moet dood
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |