quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Maar ze hebben in ieder geval wat te vertellen in het bejaardenhuis.
dat was één van de vele hoogtepunten deze aflevering...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Plato1980 het volgende:
En ik heb ook nog geleerd dat er een beroep als kattenbakverwisselaar bestaat.
wel een mooi baantje voor die zoon van hun trouwens...quote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Plato1980 het volgende:
Het gastenboek loopt (op vandaag na) niet echt storm andersquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:28 schreef cptmarco het volgende:
maar als je naar hun website kijkt, is het ze wel gelukt....
dus dan toch maar een
Dat dan weer welquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:30 schreef Plato1980 het volgende:
Blijkbaar niet zo'n kekke baan, dat je naar Turkije vertrekt voor wandelexcursiesquote:
Ze komen aankomende winter terug:quote:
quote:We zijn alweer een jaar in Turkije en achteraf bekeken is de tijd omgevlogen. We waren goed en wel in Turkije en de grote crisis begon. Heerlijk dachten we, het juiste moment uitgekozen om te gaan beginnen!!! In het begin ben je nog druk bezig met het uitzetten van routes en het organiseren van dingen, maar half april waren we er dan echt klaar voor.
Het aantal bezoekers van de reizen viel tegen en zijn, om toch de nodige ervaring op te doen en geld te verdienen, excursies gaan organiseren en verkopen. Gelukkig gaat dit goed en krijgen we veel positieve reacties van mensen. Het is nog niet wat we willen want het organiseren van de reizen blijft ons doel, maar ja, ook hier zal gegeten moeten worden.
Met onze zoon Nigel gaat het op en af. Hij heeft vorig jaar de laatste klas gedaan van de Turkse school en spreekt een aardig woordje Turks. Het inburgeren gaat hier makkelijk en mensen nemen je snel op. In de winter gaan we terug naar Nederland om toch nog extra te kunnen werken en proberen het volgend jaar opnieuw. Al met al is het nog even doorbijten maar we blijven ervoor gaan.
Da's meestal zo als de vrouw kort en rood geverfd haar heeft is mijn observatiequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:36 schreef APK het volgende:
Ik vond het een beetje te pijnlijk deze keer.
Er zat totaal geen passie in die mensen en die kerel was helemaal een zombie.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 00:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Da's meestal zo als de vrouw kort en rood geverfd haar heeft is mijn observatie
En vooral niet toegeven dat het niks geworden isquote:Op donderdag 1 oktober 2009 22:44 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Ze komen aankomende winter terug:
[..]
Ik vind het eigenlijkl nog idioter dat er blijkbaar veel mensen zijn voor wie het wisselen van het kattenbakgrid te veel moeite is en er iemand speciaal voor laten komen om dat even te doen. Zal toch niet echt goedkoop zijn neem ik aan.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:40 schreef Boca_Raton het volgende:
Kattenbakverwisselaar, sja... en hij deed het met zoveel plezier...
quote:Managementassistent Nollie (31) en werktuigbouwkundig ingenieur Wilco (32) zijn fervent motorrijders. En waar kan je deze sport nu beter uitoefenen dan in de uitgestrekte natuur van Zweden? Samen met dochter Jytte van anderhalf vertrekken ze naar het plaatsje Albacken waar ze voor 35.000 euro een klein woonhuis met maar liefst 24 hectare grond hebben gekocht. Vanuit daar gaan ze motorvakanties organiseren voor groepen die ze in blokhutten zullen onderbrengen.
Nollie zal optreden als gastvrouw en verzorgt de catering op locatie en Wilco neemt als gids de bikers onder zijn hoede. Voor hem is het leven in het verlaten Zweden een droom, maar voor Nollie zijn de leegte en eenzaamheid soms behoorlijk beklemmend. Want als je twee uur moet rijden voor je überhaupt bij een supermarkt of café bent en je de vrienden en familie mist bij wie je normaal even op de koffie ging, verlang je soms best weleens terug naar het krappe, drukke Nederland. Nollie is echter niet voor één gat te vangen en zet alles op alles om tóch haar plekje binnen de Zweedse maatschappij te vinden…
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |