je mond staat open ....quote:
Ik doe mijn mond dan open voor jouw kookkunstenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:57 schreef existenz het volgende:
Zo mag je niet komen eten met je mond open auto!
Naar de kroegquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik doe mijn mond dan open voor jouw kookkunsten
Wat gaan we vanavond doen mensen?
Nee, eigenlijk nietquote:
Lekker.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet
Ik zit in Brazilië
Ik heb nog geen idee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:47 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga vanavond stappen !!!!!Schaam jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
jah maar die zijn niet zo fout als die cd die ik nu heb gemaakt hahaquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:50 schreef automatic_ het volgende:
HahaJe hebt toch zo'n QMusic Foute CD?
En, brak vandaag?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:33 schreef Stuurloos het volgende:
tvp.. gister bruiloft gehad bij Van Horen Zeggen (mn oom trouwde en is daar bedrijfsleider), dus ik heb weer voldoende bier gehad..
Jup, ogen hingen heel de dag op half 11. Vanmorgen ging om 8 uur al de wekker, want de auto moest naar de APK. Toen weer terug mn bed in, wordt ik om 11 uur gebeld door die lui dat de remschijven + blokken naar de tyfus waren of ik die wilde laten vervangen (JA GRAAG!!) en dat het de kosten wat opschroefde (LIEVER NIET!!) maargoed het moest toch om ongelukken in de toekomst te voorkomen.. om kwart over 5 was ik weer bijna 240 euri lichterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |