Dat weet ik ook nog niet hahaquote:Op donderdag 24 september 2009 23:20 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wie is de prinses en wie het witte paard?
klopt als een busquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:31 schreef existenz het volgende:
nu messenga geband is moeten crazy en ik auto opvangen he
ligt eraan wat jij een straf vindtquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:48 schreef automatic_ het volgende:
Ja, ze waren goed bezig
Onze stalkers / fans
[..]
En dat is een straf zeker?
Niet werken vandaag, maar op stap met de afdeling, dus eigenlijk al weekendquote:Op vrijdag 25 september 2009 06:44 schreef Crazy-M het volgende:
nog 8 uurtjes werken en dan: WEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
o ook lekkerquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:52 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet werken vandaag, maar op stap met de afdeling, dus eigenlijk al weekend
volgende keer gaan wij gewoon met zn allen mee !quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:59 schreef hetzusjevan het volgende:
Ja leuk! En was supergezellig met auto_ ^^.
hehequote:Op vrijdag 25 september 2009 09:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik kwam gister tot de conclusie dat auto_ echt al heel veel FOK!kers gespot heeft.
Hahaquote:En oh. Huisgenootjes kwamen om 3 uur thuis, tenminste, dat dacht ik.. I
Om 4 uur kwam ik echter 1 huisgenote tegen in de gang (kmoest plassen), dus ik zo: huh? Ik dacht dat jij al thuis was? Zegt ze: "oh nee, E. (andere huisgenote) is eerder naar huis gegaan met een jongen." Ehh, waar is die jongen nu dan? "Ja ik denk boven :x". Komt toevallig E. naar beneden, zegt m'n andere huisgenote zo: "Ja je gaat niet met hem seksen he! Hij is de manhoer van *opleiding*!"
.
Wel bagger dat ik naar de uni moet, hoop dat ie er nog is straks als ik terugkom, wil 'm wel eens ff zienbweheh.
niet gehuild met de film ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:33 schreef automatic_ het volgende:
Hallo!![]()
[..]
hehe
[..]
HahaOf je moet hem even zoeken op hyves
bijna middagquote:
en de middag ?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:28 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Bij mij begint de morgen pas om 10 uur
Ok dan hahaquote:
was veel te vochtig daar !quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |