tooooooooooooooooooooooooooooooootquote:
dan moet je mee naar de biosquote:
wtfquote:Op donderdag 24 september 2009 21:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het wordt pas echt stalken wanneer iemand je boetseert uit gehakt:
[ afbeelding ]
Is er iemand met veel gehakt en een goede foto van Auto en Zusje?
daar ging mijn thee bijna retour door de neusquote:Op donderdag 24 september 2009 21:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het wordt pas echt stalken wanneer iemand je boetseert uit gehakt:
[ afbeelding ]
Is er iemand met veel gehakt en een goede foto van Auto en Zusje?
nee, moet je opetenquote:
mjah jij welquote:
Het gaat over "met Vader Jacob spelen" dus weet niet of dat gezellig isquote:Op donderdag 24 september 2009 21:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah jij wel
is nog gezellig at Singles ?
Sinds wanneer woon jij in T.?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het gaat over "met Vader Jacob spelen" dus weet niet of dat gezellig is
maar over algemeen ?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Het gaat over "met Vader Jacob spelen" dus weet niet of dat gezellig is
hij komt auto stalkenquote:
mjah vond de sfeer even niet meer zo gezellig hahahaquote:
ach, die momenten zijn er nog steeds, alleen duurt dat gelukkig niet zo lang!quote:Op donderdag 24 september 2009 21:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah vond de sfeer even niet meer zo gezellig hahaha
ok, zal morgen is kijken als ik weer op het werk ben hahahaquote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef djayzz het volgende:
[..]
ach, die momenten zijn er nog steeds, alleen duurt dat gelukkig niet zo lang!
Ik kom er ook vrijwel nooit meer.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mjah vond de sfeer even niet meer zo gezellig hahaha
Wij zijn kansloosquote:Op donderdag 24 september 2009 21:56 schreef existenz het volgende:
Waarom zit ongeveer iedereen uit het tilbo topic in singles?
ehm zijn er ook maar 2,5quote:Op donderdag 24 september 2009 21:56 schreef existenz het volgende:
Waarom zit ongeveer iedereen uit het tilbo topic in singles?
o dan komt op auto na er bijna niemand meerquote:Op donderdag 24 september 2009 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kom er ook vrijwel nooit meer.
moet je dat nu verklappen ?quote:
jah das waar haha,quote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
Ik kom er alleen nog als ik me verveel, want daar is altijd wel iemand om mee te praten.
Tilburg #134: Kansloze tilburgersquote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef existenz het volgende:
Ah dus we zijn allemaal kansloos. Ok
dat is waar iddquote:Op donderdag 24 september 2009 22:00 schreef Tegan het volgende:
Ik kom er alleen nog als ik me verveel, want daar is altijd wel iemand om mee te praten.
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik stalk ook niet, samen niet stalken is gezelliger dan alleen
Ik stalk wel meerdere mensen dan alleen auto_ hoor!quote:
niemand stalktquote:
haha, toepasselijk jahquote:
vond ik ook jahquote:
wat ben jij in 1 keer stilquote:
zullen we maar eerst deze volblaffen ?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:18 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik stem op Tilburg #134; Storm in een glas water
Ah een serial stalker....quote:Op donderdag 24 september 2009 22:09 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik stalk wel meerdere mensen dan alleen auto_ hoor!
stalking skilsss. he got themquote:
Eerst zien, dan gelovenquote:Op donderdag 24 september 2009 22:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zullen we maar eerst deze volblaffen ?
Tilburg #134; Waar Breda kut isquote:Op donderdag 24 september 2009 22:19 schreef theKiD het volgende:
tilburg #134; een 2e poging tot rellen met Knac Breda
Nog steeds aan lobbyen voor "volblaffen" in de TT zie ik?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zullen we maar eerst deze volblaffen ?
NAC heeft wel excuus aangeboden naar aanleiding van gisterquote:Op donderdag 24 september 2009 22:19 schreef theKiD het volgende:
tilburg #134; een 2e poging tot rellen met Knac Breda
dit is P2 hequote:Op donderdag 24 september 2009 22:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Nog steeds aan lobbyen voor "volblaffen" in de TT zie ik?
"Tilburg #134; waar 133 volgeblaft is" dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Nog steeds aan lobbyen voor "volblaffen" in de TT zie ik?
niet meer vandaagquote:
vast welquote:[..]
Tilburg #134; Waar Breda kut is
Zouden ze daarop reageren?
ja maar we blaffen helemaal nietquote:Op donderdag 24 september 2009 22:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
"Tilburg #134; waar 133 volgeblaft is" dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |