Hallo,
Verleden week heb ik twee sollicitatie-rondes doorlopen en had ik een nieuwe baan, ik was erg in mijn nopjes en zou maandag het arbeidsvoorwaardengesprek gaan voeren en vervolgens op 1 oktober beginnen. Oke, UWV ingelicht (ik was werkloos) en meerdere dagen opvang geregeld voor mijn zoontje, so far so good.
Vanmiddag werd ik gebeld door het hoofd van mijn afdeling die me ook heeft aangenomen dat hij erg slecht nieuws had; er was een nieuwe interim manager aangenomen die een acute vacaturestop heeft ingelast, incluis die van mij

. Eigenlijk was ik te flabbergasted om adequaat te reageren maar kan ik hier nog iets mee (wrs niet) en komt zoiets wel vaker voor?! De man had het erover dat het hopelijk een kwestie van een paar weken vertraging zou zijn totdat de boel geinventariseerd was..en dat ze toch echt iemand in "mijn" functie nodig hadden. Ik heb gevraagd of ik dit hele verhaal op papier kon krijgen en morgen wil ik hem nog even terugbellen als e.e.a. wat bezonken is. Ik ben benieuwd of iemand hier nog goede tips heeft?
Ik baal enorm en voel me best wel zielig eiks

.
[ Bericht 0% gewijzigd door Vivi op 24-09-2009 20:54:35 ]
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.