abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73136280
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 12:36 schreef DigitalGirl het volgende:
Sigh domme mensen zoals Aneurism, zal ik het uitleggen voor je? Het gaat niet om JayZ het gaat om "Al wat ze moet doen is meer volwassen worden". Maar goed ik denk niet dat jij dat begrijpt, je pakt alles te lettelijk op en grappig genoeg zou dat er voor kunnen zorgen dat jij juist de persoon zou kunnen zijn die de raad en daad van JayZ letterlijk zou opvolgen. Leer eens hoofdzaken van bijzaken onderscheiden...
Nee je bezig houden met wat een sterretje zegt en daar je leven aan spiegelen, dat is intelligentie
pi_73136343
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 22:36 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Nee je bezig houden met wat een sterretje zegt en daar je leven aan spiegelen, dat is intelligentie
Dat begrijp ik nog het minste van het hele verhaal inderdaad.
pi_73140615
quote:
Op zaterdag 26 september 2009 22:36 schreef Aneurism het volgende:

[..]
Wat ben je toch een ongelovelijke coole gast Aneurism, ben blij jij je nooit bezig houdt met wat anderen zeggen. Oh wacht eventjes ... jouw reacties in dit topic, wacht, is dat ook niet jezelf bezig houden met wat een ander zegt. Helaas voor jouw is de TS niet echt geïnteresseerd in je gezeur het is namelijk nogal off topic. Maar ga vooral door hoor met het bezig houden met wat een ander zegt... misschien heb je er zelf nog wat aan .
Drama means nothing, it's part of the game.
  zondag 27 september 2009 @ 11:02:29 #44
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73142747
Je reageert wel erg smalend-hooghartig op iedereen die het niet met je eens is, TS. How's that workin' out for ya?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73146592
quote:
Op zondag 27 september 2009 11:02 schreef Garisson72 het volgende:

iedereen die het niet met je eens is, TS. How's that workin' out for ya?
Geen idee hou me niet echt bezig met offtopic opmerkingen...
Drama means nothing, it's part of the game.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')