omdat ik dr weinig (lees niets vanaf weet) en t dus ook moeilijk vind om te beslissen, en als wat ik dan moet hebben zegmaarquote:
Dat heb ik nou met de camera.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat ik dr weinig (lees niets vanaf weet) en t dus ook moeilijk vind om te beslissen, en als wat ik dan moet hebben zegmaar
door wat aan de kant te leggen, is dat te doen ja, maar daar moet ben ik bang dan ook een beeldscherm van komenquote:Op donderdag 24 september 2009 20:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat heb ik nou met de camera.
Simpele vraag ; kun je 500 a 600 euro missen?
die heeft me gedumptquote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Je bent niet de enige Ynske. Ik snappur ook niks van en plaats hier een tvp voor als het gesprek weer een wending neemt die ik wel begrijp. Als ik iets IT-igs nodig heb vraag ik een vriendje om mee te gaan. Hij de kennis, ik het geld.
Want je hebt helemaal geen extern beeldscherm?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Ynske het volgende:
[..]
door wat aan de kant te leggen, is dat te doen ja, maar daar moet ben ik bang dan ook een beeldscherm van komen
nope, alleen flaptop, toetsenbord, trackbal, en tekentabletquote:Op donderdag 24 september 2009 20:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Want je hebt helemaal geen extern beeldscherm?
*MM nog maar eens naar dit topic stuurt
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:30 schreef Qwea het volgende:
Qwea zegt (20:29):
kijk ff in dat topic
Qwea zegt (20:30):
ynske vraagt zich af of ze een duur scherm moet hebben om te PSen ipv een simpel scherm zoals ik heb
Qwea zegt (20:30):
ivm de kleuren enzo
Vriendin met echtgenoot zoeken. Zoeen heb ik ook.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
die heeft me gedumptdus ik moet t doen met fok
t gaat om fotobewerking, foto's zijn voor afdruk (via centrale) en digitaal. uiteindelijk op werkbasis, maar daar is t inkomen (lees ziekteuitkering) nu niet naarquote:Op donderdag 24 september 2009 20:32 schreef MikeyMo het volgende:
ligt er aan wat je allemaal van plan bent in PS, als je foto's helemaal natuurgetrouw moet kleurcorrigeren mag je je beurs opentrekken. Maar tegenwoordig kun je ook gewoon je ding doen op een TFT. Helemaal als de eindbestemming van je foto's the internets is, daar ziet iedereen het toch op dezelfde manier als jij
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
Je bent niet de enige Ynske. Ik snappur ook niks van en plaats hier een tvp voor als het gesprek weer een wending neemt die ik wel begrijp. Als ik iets IT-igs nodig heb vraag ik een vriendje om mee te gaan. Hij de kennis, ik het geld.
Veeg me ohopppp!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dit slaat hopelijk niet op de rukhuttenmeat? afhaakt
Ze willen meeten in een Center Parcs oid en dan een heel weekend in een huisje.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:42 schreef nokwanda het volgende:
Ik snap nog steeds niks van die rukhuttenmeet en ik heb ook geen puf om 3 topics te gaan lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |