30/40 was volgens mij een heel topic apart met een vaste kliek, lastig om tussen te komen.quote:
So what else is newquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
30/40 was volgens mij een heel topic apart met een vaste kliek, lastig om tussen te komen.
Waren nogal zelfingenomen, gedeelte ervan in ieder geval.
Dat was hier niet zo, nachtbar ook niet.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
So what else is new
Dat is zoiets als in CUL proberen te posten of iets dergelijks
ja, dat soort SC's. Ik heb er nu twee waar ik geregeld kom, en dan nog ontopic Apple en zo af en toe in het Nijmegen topicquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat was hier niet zo, nachtbar ook niet.Cul is idd ook ongeveer zo. Ga het niet eens proberen.
Of in OUD en Foto.
quote:
welk spel is datquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:09 schreef Pheno het volgende:
Verdammt, ben ik bezig met een spel om juist iedereen en alles NIET dodelijk te raken (krijg je wat leuke extraatjes als je dat doet). Dus loop al twe elevels rond met een slaappistool, wisselt dat spel bij een bossfight mijn wapen naar een standaard ding, knal, einde oefening, restart.
Je moeder!
Waarom geef je je moeder de schuld van een stom stel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:09 schreef Pheno het volgende:
Verdammt, ben ik bezig met een spel om juist iedereen en alles NIET dodelijk te raken (krijg je wat leuke extraatjes als je dat doet). Dus loop al twe elevels rond met een slaappistool, wisselt dat spel bij een bossfight mijn wapen naar een standaard ding, knal, einde oefening, restart.
Je moeder!
hij geeft iemand anders zijn moeder de schuldquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:41 schreef Bengeltje het volgende:
Good old times.![]()
[..]
Waarom geef je je moeder de schuld van een stom stel.
Oja, dat is nog erger.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hij geeft iemand anders zijn moeder de schuld
nee echt nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oja, dat is nog erger.![]()
Zo onschuldig phenootje is het niet he.
Je let goed op je medeposters?quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nee echt niet![]()
en dan te bedenken dat ik hem nog maar pas ken en dan dit al weet
whehehe natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 20:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je let goed op je medeposters?
En dan hang je hier nog een jaar of 2 langer rond dan ik doequote:Op vrijdag 25 september 2009 19:06 schreef Pheno het volgende:
Ik loop hier te lang als je dat soort dingen weet
Harde werker, fokken.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo ben ook weer begonnen met werken
Es.quote:Op vrijdag 25 september 2009 20:53 schreef es70 het volgende:
[..]
En dan hang je hier nog een jaar of 2 langer rond dan ik doe.
voordeel van eigen baas zijnquote:
En dan jezelf aan het werk zetten op vrijdagavond.quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:07 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voordeel van eigen baas zijn
Metal Gear Solid.quote:
Bengelsquote:
Redelijk, andere pillen gekregen, werken beter.quote:Op vrijdag 25 september 2009 22:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Bengels. Beetje opgeknapt alweer?
Was ik maar een newbee, dan voelde ik me misschien ook wat jonger. Geen oldbee, geen newbee... Misschien een tusseninbee
. Niet te verwarren met bi, dat ben ik nie
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |