in dit zelfde topics heb ik het nog geroepen!!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:01 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Moet je dat wel aangeven, schat. Ik zie jou niet als de musical type.
er is niks zo makkelijk uit elkaar te krijgen als een goed homohuwlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nicht als een paard, maar inderdaad bezet. Hij speelt zondag de 18e geloof ik (hij doet ook opera, dus hij speelt Krolock nog maar een keer per maand of zo).
Ik ben in april ook geweest, maar toen was ie ziek dus had ik Jan Amman. Was ook erg goed
Xag alleen de onderste. Later pas die bovenste.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Come on, je kunt aan die foto toch wel zien dat het niet uit een tv-serie komt??
Be my guestquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
er is niks zo makkelijk uit elkaar te krijgen als een goed homohuwlijk![]()
kerel, ik lees niet terug.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
in dit zelfde topics heb ik het nog geroepen!!!
aahh homewreckerquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:02 schreef Xiance het volgende:
[..]
er is niks zo makkelijk uit elkaar te krijgen als een goed homohuwlijk![]()
tering, wat vroegquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:08 schreef Xiance het volgende:
hehehe ik zou niet durven
maar ben nu echt slapen!
om 0600 gaat de wekker weer!
Fijn dromen, misschien komt Krolock je wel opzoeken in de nachtquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:08 schreef Xiance het volgende:
hehehe ik zou niet durven
maar ben nu echt slapen!
om 0600 gaat de wekker weer!
en flink bijten natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fijn dromen, misschien komt Krolock je wel opzoeken in de nacht
Ja.quote:
Ik hoop dat ie niet wordt leeggezogen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja.
Of misschien z'n zoon Herbert: [ afbeelding ]
Herbie is heerlijk over the top nichterig op het toneel. Jammer dat ie pas in de tweede acte komt opdagenquote:Op vrijdag 25 september 2009 01:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie niet wordt leeggezogen!![]()
Alhoewel Herbert er netjes uit zietMaar ja, tig lagen make-up
Ik vind zelfs hem vervelend wordenquote:
Dat is toch die baas van de vampierenbar? Die is ook niet onaardig, neequote:Op vrijdag 25 september 2009 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind zelfs hem vervelend worden
Geef mij maar.........
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En .............
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |