quote:Op donderdag 24 september 2009 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow, ik had haast, niet op gelet.
Jee, Rebecca Romijn lijkt qua voorkomen en lengte net een reus in vergelijking met de rest van de castquote:Op donderdag 24 september 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd. Begin sprak me niet zo aan, later werd het leuker. Maar omdat ik de boeken en de film zo goed ken is het af en toe verwarrend.
Boek/film:
Alexandra - Kunstenares - de moederfiguur - Donkerharig
Sukie - Journaliste - veel kinderen, maar erg losbollig - Blond
Jane - Muzikante - uptight - Rood
[ afbeelding ]
Hier is de blonde duidelijk de Alexandra vanwege de beeldjes die ze maakt en het crappy huis maar is ze ook de losbollige sloerie, de donkere is hier de journaliste en degene die uptight is, de rode heeft de berg kinderen...... ze hebben de kenmerken e.d. van de vrouwen op 1 hoop gegooid, gehusseld en opnieuw verdeeld. En allemala andere namen gegeven.
En dat terwijl de andere karakters (Neff, Clyde, Darryl, Fidel) wel dezelfde rollen en namen hebben.
Ik hoop dat het niet zo is... maar qua vergelijking: Als Charmed de 90210 van de Heksen is, dan voelt dit af en toe als de Melrose Place. Maar toch interessant genoeg om het een kans te geven.
Bovndien hoop ik dat de krachten die ze nu laten zien (de ene dominate, de ander premonitions, en de ander natuurkrachten) niet zo zijn..... dat is zo Charmed....
Ik vond het geen extreem goede opening, maar ik denk wel dat ze er iets leuks van kunnen maken. Ik geef het een kans om me te overtuigen. Het heeft potentie, het idee van "is wel aardig, misschien wel leuk... let's see how it's going to turn out."quote:Op donderdag 24 september 2009 22:12 schreef Ang3l het volgende:
Bovndien hoop ik dat de krachten die ze nu laten zien (de ene dominate, de ander premonitions, en de ander natuurkrachten) niet zo zijn..... dat is zo Charmed....
'Gaydinay' ofzo?quote:
je denkt toch niet dat ik zomaar ergens woonquote:Op donderdag 24 september 2009 22:16 schreef Peter het volgende:
[..]
Kromme Nieuwe gracht is mooi jah, zit het kantoor van de jeugdraad ook
.
Ang3l kent iedereen die komt al. Dat zijn vrienden (omg ik hoor erbij!)quote:Op donderdag 24 september 2009 22:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
'Gaydinay' ofzo?
of valt dat niet onder de categorie 'meet'
Ik dacht al, wat doet Kug opeens weer in het topic, maar het kwartje valt. Er komt een Meet.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ang3l kent iedereen die komt al. Dat zijn vrienden (omg ik hoor erbij!).
Wil jij met dat plebs aan één tafel zitten dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
'Gaydinay' ofzo?
of valt dat niet onder de categorie 'meet'
modern family spreekt mij dan weer erug aanquote:Op donderdag 24 september 2009 22:20 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Ik vond het geen extreem goede opening, maar ik denk wel dat ze er iets leuks van kunnen maken. Ik geef het een kans om me te overtuigen. Het heeft potentie, het idee van "is wel aardig, misschien wel leuk... let's see how it's going to turn out."
Cougar Town... heeft me dan weer wel meteen voor zich gewonnen.
Heb je mij dat ergens zien roepen?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wil jij met dat plebs aan één tafel zitten dan?
Nee niet gezien idd, maar wel gehoord....5 minuten geleden in mijn rechteroor.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb je mij dat ergens zien roepen?
Dat special slaat idd wel op onsquote:We kunnen natuurlijk wel ineens als 'special guests' komen opdagen
Oh wat een speciaal kind. Dat waren altijd de domme lelijke kinderen.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat special slaat idd wel op ons
U was ook altijd speciaal?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh wat een speciaal kind. Dat waren altijd de domme lelijke kinderen.
Nog immerquote:Op donderdag 24 september 2009 23:01 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
U was ook altijd speciaal?
Dan hoor je inderdaad bij het gaydinayquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |