quote:
quote:
i chalenge you!!!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb je mij dat ergens zien roepen?
We kunnen natuurlijk wel ineens als 'special guests' komen opdagen
quote:
Hej Bonnie!quote:
he jongenquote:
Jij maakt lange uren! Is dat bij je nieuwe baan? Ben je daar ook manager? met ferme hand regeren..quote:Op donderdag 24 september 2009 23:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
ben net thuis.. drinken onder werktijd is not done he
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:23 schreef Xiance het volgende:
[..]
ben net thuis.. drinken onder werktijd is not done he
Celine?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:24 schreef Xiance het volgende:
'got to walk out of here
I can't take anymore
going to stand on that bridge
keep my eyes down below
whatever may come
and whatever may go
that river's flowing
that river's flowing
*oef*
Komt R.?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
toch wel
![]()
de hele avond wachten op een vliegtuig is leukniet dus
Is dat met Dawn uit Buffy?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb mysterious skin maar weer eens aangezet. En ik ontdek nu pas dat het donkerharige jongetje in het begin best eens op mijn neefje zou kunnen lijken als die wat ouder wordt.
peter gabriel, kate bush..quote:
ja vannacht ... en ik ga naar het vliegveldquote:Op donderdag 24 september 2009 23:26 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Komt R.?
lijkt net Opsporing Verzocht![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:31 schreef Xiance het volgende:
[quote]
peter gabriel, kate bush..
ook IK luister wel eens ander muziek hoor
wat? bleven ze zitten?quote:ik maak geen lange uren, ik heb gewoon lastige klanten hahaha
why the face?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja vannacht ... en ik ga naar het vliegveld
goed zoquote:Op donderdag 24 september 2009 23:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja vannacht ... en ik ga naar het vliegveld
hahahahaquote:
Ja ja. Doe nou gewoon iets in plaats van er steeds over te zeurenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:39 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahaha![]()
alhoewel ik een beetje een klein buikje aan het wegwerken ben. Al dat eten in Spanje.![]()
En de drank natuurlijk.
het isquote:Op donderdag 24 september 2009 23:38 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
why the face?![]()
Juist leuk toch? Of kan je weer niet uit?![]()
Zo wil ik ook wel geld verdienenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Het ontwerp van de nieuwe huisstijl voor de Universiteit Twente. Gemaakt door Studio Dumbar, kosten: 6,75 ton..
Geen slogan, geen logo, niks. Gewoon lettertypje kiezen en Universiteit Twente intypen. Hopla: 6,5 ton.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo wil ik ook wel geld verdienen
ik doe t voor de helftquote:Op donderdag 24 september 2009 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Het ontwerp van de nieuwe huisstijl voor de Universiteit Twente. Gemaakt door Studio Dumbar, kosten: 6,75 ton..
Die punt op het eind, die maakt het zo duur he.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Geen slogan, geen logo, niks. Gewoon lettertypje kiezen en Universiteit Twente intypen. Hopla: 6,5 ton.
No, dude, U lay off the vim.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:41 schreef Xiance het volgende:
bleef wie zitten?
MIKE! wat heb je gespoten?
mjah.. sorry.. mijn hersen zullen wel niet vulgair genoeg zijn, maar ik vat m echt nietquote:Op donderdag 24 september 2009 23:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
No, dude, U lay off the vim.![]()
Ik zei dat je lange uren maakte, jij gaf aan dat je lastige klanten had. vandaar.
doe ik ook!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja ja. Doe nou gewoon iets in plaats van er steeds over te zeuren
hahahahaquote:Op donderdag 24 september 2009 23:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom wordt iets waar een fokker bij betrokken is gelijk een meet gedoopt?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
'Gaydinay' ofzo?
of valt dat niet onder de categorie 'meet'
haha het heeft niets met vulgair te maken. Oi, je bent net Val in the Nanny.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:49 schreef Xiance het volgende:
[..]
mjah.. sorry.. mijn hersen zullen wel niet vulgair genoeg zijn, maar ik vat m echt niet
Een huisstijl is toch wel iets meer dan een lettertypje?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Geen slogan, geen logo, niks. Gewoon lettertypje kiezen en Universiteit Twente intypen. Hopla: 6,5 ton.
Ik vind Here comes the tide van hem zo mooi.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:03 schreef Xiance het volgende:
oeh!
die stem van peter gabriel in don't give up..
ik zou er zo verliefd op kunnen worden, puur op de stem
Word cursus 1: Lettertype veranderenquote:Op donderdag 24 september 2009 23:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahaha![]()
dat dat kan in Nederland
Dat kleinste meisje van the Nanny zit nu in Heroesquote:Op donderdag 24 september 2009 23:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha het heeft niets met vulgair te maken. Oi, je bent net Val in the Nanny.![]()
Lees maar terug...
ken ik nietquote:Op donderdag 24 september 2009 23:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind Here comes the tide van hem zo mooi.
Lijkt me ook ERG stug dat dat lettertypje en die 2 woorden de 6.5 ton omvatten.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een huisstijl is toch wel iets meer dan een lettertypje?
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
ken ik niet
ik ben momenteel helemaal into de musicals!
mag dat niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:57 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Word cursus 1: Lettertype veranderen
En als dat wel het geval is dan zou de bedenker ervan gelijk een bul moeten krijgen en een aanstelling tot prof.dr. in de legale oplichting!quote:Op donderdag 24 september 2009 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Likt me ook ERG stug dat dat lettertypje en die 2 woorden de 6.5 ton omvatten.
Klopt. Het hele huisstijlproject kost 2,2 miljoen.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lijkt me ook ERG stug dat dat lettertypje en die 2 woorden de 6.5 ton omvatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |