Ik vind ze ook niet fijn werken.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Daar staan geen complete oude series
Laatst Twin Peaks nog gedownload.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Vlarp het volgende:
o ja, lekker nummerquote:
Heee ben jij diezelfde Vlarp als die Vlarp met dat blauwe vogeltje in zijn usericon?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
't is heel makkelijk hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind ze ook niet fijn werken.
(Lees: Ik snap ze niet)
Die is al bezig, m-lab: http://www.m-lab.nlquote:Op donderdag 24 september 2009 20:01 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
komt die er dan ?
ik moest erg wennen aan urinetown, maar vind het nu toch wel leuk
Heroes, Fringe en Defying Gravity volg ik nuquote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Laatst Twin Peaks nog gedownload.
Maar idd, het is vooral voor het nieuwe spul handig.
Whut bedoel je?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heee ben jij diezelfde Vlarp als die Vlarp met dat blauwe vogeltje in zijn usericon?
Indeed... Niks is heilig in hollywoodquote:Op donderdag 24 september 2009 19:49 schreef Ang3l het volgende:
http://www.apple.com/trailers/independent/transylmania/
Oh my god....
ik download helemaal niet. ik laat het altijd doen. Heb het geduld en de tijd er niet voor. Was er ooit wel eens mee begonnen, maar dan heb je weer tig programmaatjes nodig. Dus ik was er al weer klaar mee. Vandaag de dag zal het wel eenvoudiger zijn, denk ik.quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:25 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik download helemaal niet. ik laat het altijd doen. Heb het geduld en de tijd er niet voor. Was er ooit wel eens mee begonnen, maar dan heb je weer tig programmaatjes nodig. Dus ik was er al weer klaar mee. Vandaag de dag zal het wel eenvoudiger zijn, denk ik.
Oh, wacht, jij bent Wax! Dinges, ja!!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo'n blauw ding met een oranje snavel die je eerder had
Maar laat maar, stomme "grap"
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:20 schreef Steve het volgende:
[..]
Laatst Twin Peaks nog gedownload.
moet je zeker voor betalen?quote:Op donderdag 24 september 2009 20:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zoeken, klikken, wachten, kijken
Je moet wel voor een euro of 7 à 10 per maand een usenet abo nemen. Dan iets als Newsleecher installeren, FTD installeren om te zoeken.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet je zeker voor betalen?
Kep voor de grap nieuwsgroepen ingetikt, een hele waslijst wat je moet doen om te downloaden. Ik geloof het wel.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
moet je zeker voor betalen?
Kep voor de grap nieuwsgroepen ingetikt, een hele waslijst wat je moet doen om te downloaden. Ik geloof het wel.
te laat weer om het in te plannen...quote:Op donderdag 24 september 2009 20:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die is al bezig, m-lab: http://www.m-lab.nl
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 24 september 2009 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier mikey, eerste filmpje van gister.
Andere volgt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier mikey, eerste filmpje van gister.
Andere volgt.
Concert was super, mensen waren lelijk, station was mooiquote:
Nee. Concert ws van 20.30 tot 23.45 dus daarna naar huis gereden meteen.quote:De stad nog ingeweest?
Ik had ook niks anders verwacht bij Tori Amos fansquote:Op donderdag 24 september 2009 21:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Concert was super, mensen waren lelijk, station was mooi
[..]
Nee. Concert ws van 20.30 tot 23.45 dus daarna naar huis gereden meteen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |