Volgens jouw tekst heeft iedereen dus recht op ¤ 2.007 heffingskorting en daarboven wordt belasting geheven. Echter, als ik de verrekende arbeidskorting van de drie jaaropgaven bij elkaar optel kom ik uit op een totaal ontvangen korting van: ¤ 635, dat is nog ¤ 1.372,- verwijderd van het limiet van ¤ 2.007.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:36 schreef Biskwie het volgende:
dit heeft temaken met de heffingskorting,
--
Iedere werknemer (en uitkeringsgerechtigde) heeft recht op de algemene heffingskorting. De algemene heffingskorting is ¤ 2.007 als de werknemer of uitkeringsgerechtigde jonger is dan 65 jaar. Als de werknemer of uitkeringsgerechtigde 65 jaar of ouder is, is de algemene heffingskorting ¤ 935.
--
je betaald 33.5% belasting
Omdat je nooit méér terug kan krijgen dan dat er is ingehouden. Verder moet je gewoon alle 3 de jaaropgaven invullen, want jouw "probleem" ontstaat alleen maar omdat je iets invult in het programma wat nergens op slaat..quote:Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef blup het volgende:
[..]
Volgens jouw tekst heeft iedereen dus recht op ¤ 2.007 heffingskorting en daarboven wordt belasting geheven. Echter, als ik de verrekende arbeidskorting van de drie jaaropgaven bij elkaar optel kom ik uit op een totaal ontvangen korting van: ¤ 635, dat is nog ¤ 1.372,- verwijderd van het limiet van ¤ 2.007.
Dus hoe kan dit dan verklaard worden?
tenzij ziektewet.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:06 schreef tehoef het volgende:
Jaaropgaaf UWV (2008):
Loon loonbelasting: ¤:1.648,-
Ingehouden loonbelasting: ¤ 127,-
Verrekende arbeidskorting: ¤ 59,-![]()
Loonheffingskorting: Ja
Daar kan je geen arbeidskorting hebben.
Moet bij Inkomsten uit vroegere dienstbetrekking
Dat snap ik, maar ik wil gewoon eens weten welke grens ik overschrijd waardoor het plots 'zo weinig' word.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:19 schreef RemcoDelft het volgende:
Logisch toch? Je moet ze niet los invullen (niet eens proberen want het slaat nergens op).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |