Fixedquote:Op donderdag 24 september 2009 19:12 schreef FUFR het volgende:
Geen topic related plaatje -1
quote:
bestuurspolo's?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:24 schreef febster het volgende:
Net even bestuurspolo's gekocht en zo dadelijk net op tijd thuis voor DWDD
Ja, ik had nooit gedacht dat ik die nog eens zou gaan kopenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:33 schreef FUFR het volgende:
[..]
bestuurspolo's?
OMFGdoe ons een pica!
Polo's zijn voor kakkers of balletjesquote:Op donderdag 24 september 2009 19:44 schreef febster het volgende:
[..]
Ja, ik had nooit gedacht dat ik die nog eens zou gaan kopen. We hebben ze net pas gekocht, maar ze moeten nog bedrukt (of ja, gestikt) worden
.
Pff, ik heb er op Sziget ook 1 aangehad, dus niet zeurenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Polo's zijn voor kakkers of balletjes
Kakkerquote:Op donderdag 24 september 2009 19:52 schreef febster het volgende:
[..]
Pff, ik heb er op Sziget ook 1 aangehad, dus niet zeuren
Hoiquote:Op donderdag 24 september 2009 19:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Polo's zijn voor kakkers of balletjes
weer zo'n polo dragertquote:
Maar wel een skoeter.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval geen sandalen.
Niet uit Fryslânquote:Op donderdag 24 september 2009 20:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Waar komt die van jou ook alweer vandaan?
Bakkes!quote:
FUFR is twee keer zo groot als jou.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:48 schreef febster het volgende:
[..]
Bakkes!
Kom da hierr vertelleuh matjeuh, dan kunde ge tandjes tuffen
ik heb er nu 1 aan ookquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb er nu 1 aan ook
*zet kraag omhoog*
fijn dat je laat zien hoe dat moet, ik wist het nietquote:
en?quote:
Hoi ColtZ40quote:Op donderdag 24 september 2009 21:05 schreef ColtZ40 het volgende:![]()
hoi, it"s me.... -moppie-![]()
ik vind polo's leuk en ja ik kom uit friesland
Hoi, ik ben ArTiC, ik draag polo's en Brabant is natuurlijk superieurquote:Op donderdag 24 september 2009 21:05 schreef ColtZ40 het volgende:
![]()
hoi, it"s me.... -moppie-![]()
ik vind polo's leuk en ja ik kom uit friesland
quote:Op donderdag 24 september 2009 21:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hoi, ik ben ArTiC, ik draag polo's en Helmond is natuurlijk superieur
Hoi bbquote:
Hoi Partygurlquote:
quote:
ho...quote:
Eindelijk.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ho...
*gaat dit subforum sluiten*
en jij krijgt 6x zoveel banners en ads te zienquote:
Er zal maar eens een enorme regenval zijn daar, dan spoelen die mensen uit de tunnels weg.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:19 schreef ArTiC het volgende:
Tunnels onder Las Vegas massaal bewoond
Welcome to the united snakes
Land of the thief, home of the slave
Grand imperial guard where the dollar is sacred
And power is god
ja...die tunnels zijn juist om het water dan weg te voerenquote:Op donderdag 24 september 2009 21:20 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er zal maar eens een enorme regenval zijn daar, dan spoelen die mensen uit de tunnels weg.
nounouquote:Op donderdag 24 september 2009 21:22 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ja...die tunnels zijn juist om het water dan weg te voeren
misschien moet de VS eerst eens de zaakjes in eigen land op orde brengen voordat ze onschuldige burgers 20.000km verderop vermoorden
* Juup© ziet Inu zakken in zijn waardering.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook nog verschillende commissie- en dispuutpolo's liggen.
En idd FUFR...ik knip mijn haar niet af
Ah, is goed voor op je CV hequote:Op donderdag 24 september 2009 21:59 schreef Juup© het volgende:
[..]
* Juup© ziet Inu zakken in zijn waardering.
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:04 schreef Inu het volgende:
[..]
Ah, is goed voor op je CV heEn ik zat voornamelijk in feestcommissies
Hey hey hey, we hebben het wel over bestuurspolo's hequote:Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook nog verschillende commissie- en dispuutpolo's liggen. Je doet ze nooit meer aan naderhand
Ja, zo ver heb ik het nooit geschoptquote:Op donderdag 24 september 2009 22:20 schreef febster het volgende:
[..]
Hey hey hey, we hebben het wel over bestuurspolo's he![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 22:25 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, zo ver heb ik het nooit geschopt
Vanmiddag al gedaan en er staat ondertussen weer een nieuwe, maar dat komt morgen welquote:Op donderdag 24 september 2009 23:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ga de afwas doenHeb ik net ook gedaan
Nja, het is donderdagavond... Al lopen er hier in Utrecht dan alleen 18-jarigen rondquote:Op donderdag 24 september 2009 23:15 schreef febster het volgende:
[..]
Vanmiddag al gedaan en er staat ondertussen weer een nieuwe, maar dat komt morgen wel
Oh?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, het is donderdagavond... Al lopen er hier in Utrecht dan alleen 18-jarigen rondWeet niet hoe het is in Tilburg
Ik heb de vaatwasser uitgeruimdquote:Op donderdag 24 september 2009 23:12 schreef Inu het volgende:
[..]
Ga de afwas doenHeb ik net ook gedaan
Als je meisjes wilt moet je idd naar Utrecht komen, erg geinig om soms te zien hoe er om een kerel 'gevochten' wordtquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 24 september 2009 23:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Als je meisjes wilt moet je idd naar Utrecht komen, erg geinig om soms te zien hoe er om een kerel 'gevochten' wordtHeel veel vuile blikken
O?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:35 schreef ArTiC het volgende:
ik heb mijn afwas bij juup in de vaatwasser gezet...
Kan Evi nu al afwassen?quote:Op donderdag 24 september 2009 23:35 schreef ArTiC het volgende:
ik heb mijn afwas bij juup in de vaatwasser gezet...
Evi kan alles...wonderkindquote:
Ik ben ziek hequote:Op donderdag 24 september 2009 23:22 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, het is donderdagavond... Al lopen er hier in Utrecht dan alleen 18-jarigen rondWeet niet hoe het is in Tilburg
Haar moederquote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 23:40 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, goede en hoog intelligente ouders he
Je was toch weer beter? Maar dik stappen na 2 weken ziek zijn is idd niet echt een heel goed planquote:Op donderdag 24 september 2009 23:40 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben ziek he..
Nog even geen kroeg pour moi
Alcohol desinfecteertquote:Op donderdag 24 september 2009 23:40 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ben ziek he..
Nog even geen kroeg pour moi
Beter in dit geval is dat ik een uur energie hebquote:Op donderdag 24 september 2009 23:41 schreef Inu het volgende:
[..]
Je was toch weer beter? Maar dik stappen na 2 weken ziek zijn is idd niet echt een heel goed plan![]()
Wij wilden morgen naar 90s feestje, is het alweer uitverkochtNu maar naar een cocktailbar
Passe? Zo 1990quote:Op donderdag 24 september 2009 23:44 schreef febster het volgende:
[..]
Beter in dit geval is dat ik een uur energie heb.. Ik ben al blij dat het weer beter gaat, maar ben nog niet de oude
. En 1 glas alcohol en ik slaap vermoed ik
.
90's feestjes zijn passe, geef mij maar de zero parties, of hoe ze ook mogen gaan heten.
Ik ken de muziek nu wel, en steeds hetzelfde komt me dan een beetje de neus uit, imhoquote:Op donderdag 24 september 2009 23:47 schreef Inu het volgende:
[..]
Passe? Zo 1990![]()
Ik vind ze gewoon leuk, en als ze elke keer uitverkocht zijn ben ik schijnbaar niet de enige
Dat is juist het leukequote:Op donderdag 24 september 2009 23:57 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ken de muziek nu wel, en steeds hetzelfde komt me dan een beetje de neus uit, imho
Ja, maar dat zijn toch altijd feestjes waarvoor je moet betalenquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:13 schreef Inu het volgende:
[..]
Dat is juist het leukeSpice Girls en Backstreet Boys zijn gaaf
En bij standaard uitgaan hoor je sowieso toch altijd hetzelfde, of het nu een thema-avond is of niet...
waar?quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:37 schreef ArTiC het volgende:
goeiemorgen...ik heb een stukje overgeslagen bij het scheren
in mijn hals, rechtsonderquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
in mijn hals, rechtsonder
nu zit er steeds aan te plukken
gelukkig wel...ik ben benieuwd wat er vandaag gebeuren gaatquote:
hoezo? heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 25 september 2009 08:46 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig wel...ik ben benieuwd wat er vandaag gebeuren gaat
quote:Op donderdag 24 september 2009 20:48 schreef febster het volgende:
[..]
Bakkes!
Kom da hierr vertelleuh matjeuh, dan kunde ge tandjes tuffen
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:02 schreef FUFR het volgende:
[..]
![]()
dude, we moeten je al verzwaren als het waait..
seau, moeten we je nu ook "majesteit" noemen, net als die griet uit Maastricht?quote:Op donderdag 24 september 2009 21:43 schreef Inu het volgende:
Ik heb ook nog verschillende commissie- en dispuutpolo's liggen. Je doet ze nooit meer aan naderhand
Nee, je bent gewoon leegquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:05 schreef FUFR het volgende:
mijn diarree is over![]()
![]()
Nu heb ik een verstopping denk ik
Naar MS geweest.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en?
Naar MS geweest of hebben je collega's je weer laten zitten?
quote:
en mijn office 2003?quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naar MS geweest.
Onze deadline om de boel werkend te krijgen lag gisteren op 11.45 en we waren klaar om 11.45.![]()
Was dus nog even stressen.
Maar we hebben alleen maar drinken en pinda's van MS gekregen, geen licenties op andere leuke dingen. Bummer.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:09 schreef FUFR het volgende:
[..]gekke meisje
Maar ik heb geen ochtendzitting gehouden
Geen office2003.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
en mijn office 2003?
hoest met zumba?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
dan moet je straks op t werk poepen
![]()
Dat is waar, soms kan het gewoon niet anders maar ik poep het liefst op mn eigen toiletjequote:Op vrijdag 25 september 2009 09:13 schreef Levitation het volgende:
[..]
Met een spastische darm heb je vaak geen keuze. Het komt nooit op het juiste moment.
pm maar ff het goede adres, ik had het adres in de PM aangehoudenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:11 schreef Levitation het volgende:
[..]
Geen office2003.
En ik heb nog geen Zumba, jij hebt het naar het verkeerde adres gestuurd!
me too, hier is ook niets te lezenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat is waar, soms kan het gewoon niet anders maar ik poep het liefst op mn eigen toiletje![]()
We krijgen daar donderdag de sleutel van, ik zal eerst eens kijken f de huidige bewoner het voor ons laat liggen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:15 schreef FUFR het volgende:
[..]
pm maar ff het goede adres, ik had het adres in de PM aangehouden
ok, wacht ik met burnenquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
We krijgen daar donderdag de sleutel van, ik zal eerst eens kijken f de huidige bewoner het voor ons laat liggen.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:33 schreef Levitation het volgende:
Ik ben vrij vandaag![]()
Sterker nog, ik heb de rest van het jaar al mijn vrijdagen vrij.
Gezellig!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou ik ook wel willen![]()
Wij komen trouwens ook graag effe een kijkje nemen volgende weel Levi
Ik zie nu dat het vrijdag is, heel de tijd gedacht dat het op zaterdag was...quote:
Vrijdag is handiger ivm collega's die ook even een kijkje willen nemen, vandaag vrijdag.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het vrijdag is, heel de tijd gedacht dat het op zaterdag was...![]()
Even goed in mijn hoofd zetten.
Ik heb geen zin om te werken en ik weet niet waar Colt isquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:20 schreef FUFR het volgende:
ja sorryin mijn geval probeer ik wat te werken..
Waar is Colt eigenlijk? Ligt ie weer op de bank?
arm meisje, maar je moet!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om te werken en ik weet niet waar Colt is
was ook het laaste onderwerp van de vorige topiquequote:Op vrijdag 25 september 2009 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Zo'n TT kan alleen maar van r8al komen
Ik kan ook wel eens een dagje vrij nemen hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
arm meisje, maar je moet!
de hypotheek moet betaald worden, en de kattevoersels
SQquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
Zo'n TT kan alleen maar van r8al komen
ik ben er in ieder gevalquote:
doe dat dan!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik kan ook wel eens een dagje vrij nemen hoor.
quote:
looking at the picture I guessquote:
ik heb ook zoon delecote als ik een te kleine bh aan doequote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:45 schreef Inu het volgende:
Ik heb de baan!![]()
![]()
![]()
Volgende week maandag beginnen
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:45 schreef Inu het volgende:
Ik heb de baan!![]()
![]()
![]()
quote:
Tenkjoequote:Op vrijdag 25 september 2009 10:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ga je precies doen?
Ik heb de baan!![]()
![]()
![]()
Tof!quote:Op vrijdag 25 september 2009 10:51 schreef Inu het volgende:
[..]
[..]
TenkjoeIk word projectassistent Staten Generaal Digitaal. Website bijhouden, projectadministratie doen, vragen beantwoorden van gebruikers, helpfunctie maken, meewerken aan het digitaliseren, instructie geven over digitaliseren en ervaring opdoen om projectleider te worden
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:45 schreef Inu het volgende:
Ik heb de baan!![]()
![]()
![]()
Ik niet, dan heb ik nog vrijquote:Op vrijdag 25 september 2009 10:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gefeliciteerd
ik ben maandag ook in DH
Niet aanstaande, maar de maandag er op begint ze.quote:
Ik dacht al zoiets, maar dan is het toch geen volgende week maandag meer?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:04 schreef Levitation het volgende:
[..]
Niet aanstaande, maar de maandag er op begint ze.
nee, maandag over een week.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:08 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, ik begin volgende week maandag pas
Oh, ik vind aanstaande maandag gewoon aanstaande maandagquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
nee, maandag over een week.
aanstaande maandag is toch volgende week maandag?
Ik heb de baan!![]()
![]()
![]()
hoiquote:
Eet smakelijk over 18 minuten.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:42 schreef -moppie- het volgende:
nog 19 minuten en dan ga ik kibbeling eten.
hou je in, je sport ook al nietquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik heb enorme trek en vooral snaaizin omdat ik me verveel.
Heb echt geen zin om iets te doen.
kibbelingquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:42 schreef -moppie- het volgende:
nog 19 minuten en dan ga ik kibbeling eten.
ik heb vanochtend 2 crackers met light smeerkaas gegeten en verder niks.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:47 schreef FUFR het volgende:
Sonja Bakker stopt
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Sonja Bakker stopt ermee. Ze zal voorlopig geen afslankboeken meer schrijven, geen tv-programma’s meer doen en ook haar eigen tijdschrift hangt ze aan de wilgen.
Foto: TLG
Please Wait ...
Haar personeel, grotendeels bestaande uit freelancers, is vrijdagochtend ingelicht. De jaarcontracten van de drie gewichtsconsulentes worden wél gewoon uitgediend tot 1 januari. Het kantoor wordt gesloten. „Ik neem een time-out omdat het me allemaal te veel wordt. Ik moet aan mijn kinderen en gezondheid denken.”
Het besluit van de sympathieke Noord-Hollandse afslankgoeroe komt als een donderslag bij heldere hemel.
Inderdaad!quote:
Toch al genoeg verdiend met die bagger.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:47 schreef FUFR het volgende:
Sonja Bakker stopt
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Sonja Bakker stopt ermee. Ze zal voorlopig geen afslankboeken meer schrijven, geen tv-programma’s meer doen en ook haar eigen tijdschrift hangt ze aan de wilgen.
Foto: TLG
Please Wait ...
Haar personeel, grotendeels bestaande uit freelancers, is vrijdagochtend ingelicht. De jaarcontracten van de drie gewichtsconsulentes worden wél gewoon uitgediend tot 1 januari. Het kantoor wordt gesloten. „Ik neem een time-out omdat het me allemaal te veel wordt. Ik moet aan mijn kinderen en gezondheid denken.”
Het besluit van de sympathieke Noord-Hollandse afslankgoeroe komt als een donderslag bij heldere hemel.
Hoi ColtZ40quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:12 schreef Inu het volgende:
Seau, Ikea meuk verkocht met winstHandig, die seizoensproducten van ze
psies, ik heb afgelopen zaterdag bijna 12 uur gedanst waarvan meerdere uren op 160 BPM.quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:48 schreef Inu het volgende:
[..]Neem idd maar een voorbeeld aan FUFR
![]()
Ik ga vanavond lekker uit eten om mn nieuwe baan te vieren
quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:32 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, die WW is ook niet meer wat het geweest is
160 BierPerMinuut.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
psies, ik heb afgelopen zaterdag bijna 12 uur gedanst waarvan meerdere uren op 160 BPM.
Fuck iedereen die vindt dat dat geen topsport is
En niet goedgemaakt met shoarma en bier?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:34 schreef FUFR het volgende:
[..]
psies, ik heb afgelopen zaterdag bijna 12 uur gedanst waarvan meerdere uren op 160 BPM.
Fuck iedereen die vindt dat dat geen topsport is
FLUFIE drinkt geen bierquote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef Inu het volgende:
[..]
En niet goedgemaakt met shoarma en bier?
Nee, als ik eenmaal los ga eet ik niet meer.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:40 schreef Inu het volgende:
[..]
En niet goedgemaakt met shoarma en bier?
maar ik drink mijn sjawarma graag met veel knoflooksausquote:
En het dan gek vinden dat je aan de diaree zit.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar ik drink mijn sjawarma graag met veel knoflooksaus
Ik ben pas 45 minuten terug uit het bos. Eten en aan het zoeken op ebay.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:22 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat heb je dan in godsnaam allemaal gedaan?
www.marktplaats.nlquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:25 schreef Inu het volgende:
Ik heb net een Levi prullenbak gekocht en een Reality lampKan de lamp alleen nog niet ophangen, want ik moet een boormachine hebben...
En ik ben op zoek naar een wastafelkastje wat minder kost dan 50 euro. Bij de Leenbakker en Kwantum had ik geen succes, jullie nog ideeen?
Je vertelde aan het eind van de ochtend dat je had gefietst en naar het bos was geweestquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:24 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik ben pas 45 minuten terug uit het bos. Eten en aan het zoeken op ebay.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:10 schreef FUFR het volgende:
[..]
maar ik drink mijn sjawarma graag met veel knoflooksaus
Nee, toen ging ik naar het bos toe.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je vertelde aan het eind van de ochtend dat je had gefietst en naar het bos was geweest
zo vertelde je het niet"quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:27 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Nee, toen ging ik naar het bos toe.
Zoiets als de onderste lamp?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:25 schreef Inu het volgende:
Ik heb net een Levi prullenbak gekocht en een Reality lamp
Hij heeft zijn bossloerie weer ontmoetquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:26 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Je vertelde aan het eind van de ochtend dat je had gefietst en naar het bos was geweest
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zo vertelde je het niet"
"ik was aan het fietsen tien douchen en wandelen in het bos"
en van tien kan ik alleen maar toen maken.
Ik gvd op weg naar het bos toen ik je smste.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef -moppie- het volgende:
[..]
zo vertelde je het niet"
"ik was aan het fietsen tien douchen en wandelen in het bos"
en van tien kan ik alleen maar toen maken.
Heb geen auto he, dus ophalen is altijd wat lastig... En ik heb bij de Leenbakker ooit een kunststof kastje gezien en die wil ik graag, maar hij is onvindbaarquote:
Dan ben je gvd wel errug lang in t bos geweestquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:30 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ik gvd op weg naar het bos toen ik je smste.![]()
![]()
nee dat komt daar niet vanquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En het dan gek vinden dat je aan de diaree zit.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zoiets als de onderste lamp?
[ afbeelding ]
Een uur en een kwartier. Waarvan ik eerst ben gaan pinnen(burgermeester van hoofdlaan afgesloten) toen sigaretten voor JOU halen en wou bink de lange route lopen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:33 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan ben je gvd wel errug lang in t bos geweest![]()
Cult en Tumult witte wel.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een uur en een kwartier. Waarvan ik eerst ben gaan pinnen(burgermeester van hoofdlaan afgesloten) toen sigaretten voor JOU halen en wou bink de lange route lopen.
ja voor JOU ja!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:35 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Een uur en een kwartier. Waarvan ik eerst ben gaan pinnen(burgermeester van hoofdlaan afgesloten) toen sigaretten voor JOU halen en wou bink de lange route lopen.
Belachelijk he... hij stond vast met de hoer achter een boomquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:39 schreef Inu het volgende:
[..]
En dan ook nog de hond de schuld geven he
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Belachelijk he... hij stond vast met de hoer achter een boom
En Bink en Frits maar aan zn broekspijp trekken dat ie terug naar huis moest voor jouquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:41 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Belachelijk he... hij stond vast met de hoer achter een boom
En ondertussen trokken zij zijn broek naar beneden.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef Inu het volgende:
[..]
En Bink en Frits maar aan zn broekspijp trekken dat ie terug naar huis moest voor jou
En heb je een praatje met dr gemaakt?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf tegen gekomen trouwens.
Kan ie weer de honden de schuld gevenquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:44 schreef Juup© het volgende:
[..]
En ondertussen trokken zij zijn broek naar beneden.
hoe zag ze eruit? pics?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:43 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wel een lekker wijf tegen gekomen trouwens.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:44 schreef -moppie- het volgende:
[..]
En heb je een praatje met dr gemaakt?
en toen deed jij de labrador even na?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:46 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Labrador van haar ging plat op de grond liggen voor frits en bink.
hoop dat de labrador geen stijve piemul hadquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:46 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en toen deed jij de labrador even na?
Is vast een goede versiertrucquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:47 schreef -moppie- het volgende:
[..]
hoop dat de labrador geen stijve piemul had
Misschien is ie terug om te kijken of ze er nog isquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:55 schreef -moppie- het volgende:
Ik ben dan altijd benieuwd hoe ze eruit ziet, wil ie volgens mij niet vertellen.
Bijna weeken!
Nee, hij heeft nu vast de tieten van de kapster in zn nekquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:57 schreef Inu het volgende:
[..]
Misschien is ie terug om te kijken of ze er nog is
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, hij heeft nu vast de tieten van de kapster in zn nek
je krijgt de groeten van haar!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Nee, hij heeft nu vast de tieten van de kapster in zn nek
klaarquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:11 schreef -moppie- het volgende:
[..]
is ze nog met je bezig of bende gij al klaar?
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:27 schreef -moppie- het volgende:
Mensen, waar zijn gullie?
Ik verveel me..-
Haaiquote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
Haai
ja nu was ik weer effe facturen rondbrengen hier in het pandje
ik ben er!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En overal even blijven lullen natuurlijk.
Maar ja, jij bent er tenminste nog.... voor de rest is iedereen weg
Ik ben er ook weerquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:55 schreef -moppie- het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En overal even blijven lullen natuurlijk.
Maar ja, jij bent er tenminste nog.... voor de rest is iedereen weg
zou ik ook doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:11 schreef -moppie- het volgende:
Gezellig dat jullie er allemaal zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat Colt terug is gegaan naar t bos
ik houd van het bosquote:
en jou nietquote:
je zoent te goed iddquote:
Ja, ik heb het idd wel eens ooit eerder gedaan, maar toen was mijn haar nog niet zo lang...quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:24 schreef -moppie- het volgende:
Inu dat gaat prima, goed verspreiden en ik ging er daarna altijd even met een kam door heen.
quote:
mijn collega keek me raar aanquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:58 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Doe je hand voor je mond met wat ruimte tussen je vingers.
ah, is dat de herrie die ik hoorquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:15 schreef febster het volgende:
Sgt Pepper's Lonely Hearts Club Bannddddd *zingt mee uit volle borst*
Neger!!!quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:01 schreef Inu het volgende:
Nou, de verf zit erin... heb mn nek en gezicht ook maar even meegenomenBen benieuwd of ik alles heb geraakt...
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:25 schreef Inu het volgende:
Ik heb net een Levi prullenbak gekocht en een Reality lampKan de lamp alleen nog niet ophangen, want ik moet een boormachine hebben...
En ik ben op zoek naar een wastafelkastje wat minder kost dan 50 euro. Bij de Leenbakker en Kwantum had ik geen succes, jullie nog ideeen?
1. het zijn gewoon ouderdomsvlekkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:29 schreef Levitation het volgende:
Sorry moppie dat ik vanmiddag niet online was om je verveling te helpen verjagen. Ik zat bij de kapper.
Ben trouwens beetje boos op een snolletje dat bij de kapper werkt.Zij moest mijn haar uitspoelen na het verven, heeft ze 'm voorhoofd niet goed schoongemaakt. Nu heb ik allemaal verf vlekken op mijn kop.
De jongen die mij knipte was ook duidelijk geïrriteerd dat ze zo stom was geweest om dat niet goed schoon te maken en hij heeft nog geprobeerd het te fixen, maar het was al te laat.
![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
1. het zijn gewoon ouderdomsvlekken
2. ze had een cup-a-soup momentje
3. dit is niet KLB
De vlekken die ik mezelf heb aangedaan zijn volgens mij wel redelijk wegquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:29 schreef Levitation het volgende:
Sorry moppie dat ik vanmiddag niet online was om je verveling te helpen verjagen. Ik zat bij de kapper.
Ben trouwens beetje boos op een snolletje dat bij de kapper werkt.Zij moest mijn haar uitspoelen na het verven, heeft ze 'm voorhoofd niet goed schoongemaakt. Nu heb ik allemaal verf vlekken op mijn kop.
De jongen die mij knipte was ook duidelijk geïrriteerd dat ze zo stom was geweest om dat niet goed schoon te maken en hij heeft nog geprobeerd het te fixen, maar het was al te laat.
![]()
Nee, lamp komt in de keuken en prullenbak in de badkamerquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
En die komen in 1 kamer? Ojee, zal een gezellige boel worden.
Ik weet mijn eigen haar meestal wel zo te verven dat ik geen vlekken heb. Gewoon wegvegen met iets vettigs voor je het uitspoelt. Dit is gewoon prutswerk.quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:39 schreef Inu het volgende:
[..]
De vlekken die ik mezelf heb aangedaan zijn volgens mij wel redelijk wegDalijk fohnen om te zien of het goed is gelukt
[..]
Nee, lamp komt in de keuken en prullenbak in de badkamer
Dat vraagt om een foto natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:51 schreef Inu het volgende:
Volgens mij had ik de vorige keer een iets lichter kleurtjeHeb een beetje een Oostblok gevoel nu
Ben er alweer meer aan gewendquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:11 schreef febster het volgende:
[..]
Dat vraagt om een foto natuurlijk
Maxquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:12 schreef febster het volgende:
Ziek zijn is soms handig, kun je weer helemaal in oude herhaling van Gilmore Girls duiken
Nee, Leo natuurlijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:18 schreef Inu het volgende:
[..]
Ben er alweer meer aan gewend
[..]
Max
Die bedoel ik jaquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:23 schreef Inu het volgende:
[..]
Wie the hell is Leo? Bedoel je Luke?
Leo is van Charmedquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:24 schreef febster het volgende:
[..]
Die bedoel ik jaIk zat allemaal te bedenken hoe die coffee place heette en ik vond Leo's coffeeplace de meest logische
quote:Op vrijdag 25 september 2009 16:39 schreef Inu het volgende:
[..]
De vlekken die ik mezelf heb aangedaan zijn volgens mij wel redelijk wegDalijk fohnen om te zien of het goed is gelukt
[..]
Nee, lamp komt in de prullenbak in de badkamer
quote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:17 schreef Juup© het volgende:
Ben nu met vrouwlief en onze kleine dame in de bieb in het centrum, kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen
wel mét tong hequote:
quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:22 schreef Juup© het volgende:
Wat een wijven topic is het geworden
Zumba
GG
Charmed
Nog even en jullie gaan berichten posten over ATWT, GTST, OWNM etc![]()
Wat een baby topic is dit gewordenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:17 schreef Juup© het volgende:
Ben nu met vrouwlief en onze kleine dame in de bieb in het centrum, kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen
gebruike gewoon lame....veul beter dan die fancy zooiquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:49 schreef febster het volgende:
Weet iemand of je in iTunes .wav naar .mp3 kan converten?
iTunesquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:49 schreef febster het volgende:
Weet iemand of je in iTunes .wav naar .mp3 kan converten?
Ik vind het jammer dat de industrie nog steeds vasthoudt aan de mp3 compressie. Lame is idd beter.quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gebruike gewoon lame....veul beter dan die fancy zooi![]()
http://lame.sourceforge.net/index.php
huh?quote:Op vrijdag 25 september 2009 18:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat de industrie nog steeds vasthoudt aan de mp3 compressie. Lame is idd beter.
Correct, ik ben in de war met FLAC e.d.quote:
Aha, weer de schuld van Jobsquote:De oplossing is volgens de muziekindustrie om het mogelijk te maken muziekbestanden te converteren van het ene naar het andere formaat. Dit is echter niet echt gebruiksvriendelijk aldus tegenstanders hiervan, aangezien het transcoding proces flink wat rekentijd van de computer vergt. In de praktijk komt het er voornamelijk op neer dat het een verschil in standaarden is tussen de mediaformaten die gebruikt worden in Windows (WMA) en MacOS X. Apple, die momenteel marktleider is op het gebied van legale downloadservices, is er weinig aan gelegen om deze barriere op te heffen. Door hun eigen formaat wordt zowel hun besturingssysteem als de populaire iPod gepromoot. Microsoft is voor de verandering hier eens de niet-dominerende partij. "We moeten samen de juiste oplossing vinden voor de consument", aldus Dave Fester van Microsoft.
De moderne opslagmedia is zo groot dat je net zo goed gewoon wav kunt afspelenquote:Op vrijdag 25 september 2009 18:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Correct, ik ben in de war met FLAC e.d.Alleen neemt FLAC wel veel meer ruimte in beslag, maar dat mag tegenwoordig geen probleem meer zijn met de huidge opslagmedia. OGG is trouwens ook wel goed te doen.
Eensch, maar ik weet niet of alle mediaplayers dat ondersteunen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De moderne opslagmedia is zo groot dat je net zo goed gewoon wav kunt afspelen
flac en ogg wel?quote:Op vrijdag 25 september 2009 19:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Eensch, maar ik weet niet of alle mediaplayers dat ondersteunen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |