Sapstengel is ook ingegaan op een Jamba-reclamequote:Op donderdag 24 september 2009 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
Hoax.
Als je je aanmeld voor een Jambadienst krijg je eerst een sms om je aanmelding te bevestigen.
Ditquote:Op donderdag 24 september 2009 19:01 schreef Saaaaab het volgende:
TS is ingegaan op een Jamba-reclame
Hehe neequote:Op donderdag 24 september 2009 19:02 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Sapstengel is ook ingegaan op een Jamba-reclame
Ik kan dit bevestigen. En sowieso krijg je alleen smsjes als je dingen bestelt. En niet eens zoveel.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
Hoax.
Als je je aanmeld voor een Jambadienst krijg je eerst een sms om je aanmelding te bevestigen. Anderen kunnen je dus niet naaien, behalve als je zelf zo dom bent om te bevestigen.
Zo hé! Jij hebt zeker geschiedenis gestudeerd?quote:
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:07 schreef Saaaaab het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, even gegoogledquote:Op donderdag 24 september 2009 19:09 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zo hé! Jij hebt zeker geschiedenis gestudeerd?
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:12 schreef Glennz het volgende:
Fakking hell. ik ben niet ingegaan op die jamba shit. ik was vanmiddag fijn need for speed shift aan het doen. opeens gaat mn telefoon 14 keer achter elkaar trillen. damnnn.
Geef je nummer dan maar gewoon hier, en bespaar me moeitequote:Op donderdag 24 september 2009 19:14 schreef Glennz het volgende:
En nee, ik ben er niet op ingegaan. maar mijn nummer is zoo makkelijk dat je hem bijna kan raden.
Jij eerstquote:Op donderdag 24 september 2009 19:15 schreef Saaaaab het volgende:
[..]
Geef je nummer dan maar gewoon hier, en bespaar me moeite
ok cool. maar wat heb je er verder aan gedaan als ik vragen mag?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:25 schreef murphyjenkins het volgende:
ts denkt dat de friend-finder echt is
nee ff serieus ts. Ik heb het ook gehad
Tyft op man. lees nou eens goed. ik ben niet op die kkservice ingegaan, aap.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:31 schreef J0ttem het volgende:
Als je ingaat op Jamba reclame dan verdien je dat gewoon
Geen id, maar ik kreeg van de medewerkster van kpn een site die wel handig is denk ik. http://www.smsdienstenfilter.nl/quote:Op donderdag 24 september 2009 19:31 schreef Arn0 het volgende:
Overigens, normaal zou je provider (of sommige gsm's) toch een nummer moeten kunnen blokkeren?
Sla hem gewoon, of laat hem betalen.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:21 schreef Glennz het volgende:
Ik heb de dader gevonden !!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
FFFUUUU. die asshole had ik laatst m'n nummer nog gegeven. NU BREEKT M'N KLOMP.
Die flikker zit bij mij op school, en ik ken hem wel. Wat zal ik doen?!
Ik ben bang dat als ik hem tegenkom.. ik hem dan kapot zal slaan. Maar ik moet nadenken, dus ik wil dat voorkomen. Wat raden jullie mij aan?
Plas in zijn kontquote:Op donderdag 24 september 2009 21:21 schreef Glennz het volgende:
Ik heb de dader gevonden !!!!!!!!!!!
[ afbeelding ]
FFFUUUU. die asshole had ik laatst m'n nummer nog gegeven. NU BREEKT M'N KLOMP.
Die flikker zit bij mij op school, en ik ken hem wel. Wat zal ik doen?!
Ik ben bang dat als ik hem tegenkom.. ik hem dan kapot zal slaan. Maar ik moet nadenken, dus ik wil dat voorkomen. Wat raden jullie mij aan?
Als ik hem sla, dan hou ik niet zomaar op denk ik. En ik ken hem wel goed, dus daar word ik dan zowieso mee gepakt. Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een slimmere manier. Ik wil hem ook kut laten voelen zoals hij mij kut heeft laten voelen. En als ie m'n geld niet geeft.. tja dan gaat hij wel neer ben ik bang.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:28 schreef sweetlady-o het volgende:
[..]
Sla hem gewoon, of laat hem betalen.
meld hem aan bij ringtonekingquote:Op donderdag 24 september 2009 21:34 schreef Glennz het volgende:
[..]
Als ik hem sla, dan hou ik niet zomaar op denk ik. En ik ken hem wel goed, dus daar word ik dan zowieso mee gepakt. Maar ik ben eigenlijk op zoek naar een slimmere manier. Ik wil hem ook kut laten voelen zoals hij mij kut heeft laten voelen. En als ie m'n geld niet geeft.. tja dan gaat hij wel neer ben ik bang.
hier stopte ik serieus met lezen, hoe een kneus moet je wezen als je daar naartoe sms-ed, jij dacht zeker dat de dick en beaver checker werkelijk het naakte lichaam van je mede klasgenote liet zien?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:59 schreef Glennz het volgende:
jamba heeft mijn leven kapot gemaakt door mij 14 sms'jes te sturen ¤1,50 pob van 4636.
kutnoob. lees even wat verder, dan kom je erachter dat ik nooit gesms't heb.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hier stopte ik serieus met lezen, hoe een kneus moet je wezen als je daar naartoe sms-ed, jij dacht zeker dat de dick en beaver checker werkelijk het naakte lichaam van je mede klasgenote liet zien?
Ok, maar hoe zal ik dat aanpakken met die kerel die me genaaid heeft?quote:Op donderdag 24 september 2009 22:10 schreef FiletAmerican het volgende:
1.Simkaart weggooien
2. nieuwe simkaart kopen
3. nummerbehoud aanvragen
jamba is idd![]()
had je wel leuke ringtones gekregen?
of gunde ze je dat ook niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |