jamba heeft mijn leven kapot gemaakt door mij 14 sms'jes te sturen ¤1,50 pob van 4636. ik dus meteen naar de kpn-winkel, want daar heb ik mijn toestel vandaan. ging het kpn meisje proberen alles handmatig stop te zetten, maar dat liet jamba niet zomaar gebeuren. ging ze naar jamba bellen. en ze deed alsof ze mij was zegmaar. die jambalul zei dat mijn nummer niet in hun systeem stond (krijg toch de tyfus).
de jambamedewerker schoof het af op KPN en i-mode (yea right). en hij zei iets van 'ik heb hier 5 beeldschermen voor me, dus ik heb het druk'(SURE!!) iets wat al 10 jaar oud is en wat mijn telefoon nooit zal ondersteunen. vieze kankerjambahoeren denken zeker dat het probleem niet bij hun ligt. ik heb een samsung star prepaid, die nu annaal verkracht is, want hij heeft een simlock.
ik had een geniaal makkelijk nummer waarvoor ik nu bang ben om hem te gebruiken. waarschijnlijk heeft iemand geprobeerd mij het leven zuur te maken. want ik kreeg alle 14 sms'jes achter elkaar totdat mijn beltegoed op was. ik ben bang dat als ik weer ga opwaarderen het geld er meteen weer vanaf gaat. gelukkig heb ik een pre-paid telefoon, anders had ik misschien nog meer problemen. helaas is mijn geld niet meer terug te halen, omdat het prepaid is, en dat valt niet te traceren oid.
nu moet ik dus van meneer kankerjamba een schrifelijke brief sturen naar fucking DUITSLAND. specificaties van van hoelang ik zogenaamd belde dus. en hoeveel geld die kkjoden van mij gestolen hebben. gelukkig hoeft die brief niet duits, anders werd het niks. het eerste sms'je kreeg ik om 16:48 en de laatste om 17:15. ik was een uur lang in die kpnwinkel en ik ben nu nog een beetje verward.
als ik erachter kom wie mij deze sms'jes gestuurd heeft, zorg ik er persoonlijk voor dat diegene (%Ê$@^#%). nouja laat maar, daar kom ik toch nooit achter. waarom is jamba godverdomme toch zo toegangkelijk?! iedereen kan een willekeurig nummer intikken en iemand anders aanmelden voor een of andere kutdienst. echt jamba opkankeren met die tyfusabbonomenten. WIE ZIT DAAR NOU OP TE WACHTEN?! FUCK JULLIE KKHOEREN. ZOEK EEN BAAN
[ Bericht 0% gewijzigd door swarmahoer op 24-09-2009 19:23:52 ]