Welke doofpot? Je zou eens in dat andere topic kunnen kijken. Daar wordt onze Hero redelijk door het slijk gehaald.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:07 schreef Meki het volgende:
[..]
Je doet je best om dit in de doofpot te stoppen.
RTL en SBS heb ik al om zeep geholpen. Ik ben bijna klaar met de epische queeste.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:09 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ja, want dit is de enige plek waar Hero Brinkman in het nieuws is geweest met de dreun die hij uitdeelde aan de barman. Ik heb er verder nergens iets over gelezen of gehoord.
Ik ben bezig met de Telegraaf en het ANP. Wat moet er daarna nog gebeuren??quote:Op donderdag 24 september 2009 18:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
RTL en SBS heb ik al om zeep geholpen. Ik ben bijna klaar met de epische queeste.
En dan hebben ook meteen alle PVV-stemmers een alcohol-probleemquote:Op donderdag 24 september 2009 17:33 schreef Sm0keZ het volgende:
Natuurlijk, omdat één persoon een drankprobleem heeft is meteen de hele partij maar alcoholist en gevaarlijk?
Hoe zat dat ook alweer met 'alles over één kam scheren'?
NOS en de dagbladen!!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:10 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de Telegraaf en het ANP. Wat moet er daarna nog gebeuren??
Oh, appeltje eitje.....quote:Op donderdag 24 september 2009 18:13 schreef bijdehand het volgende:
En dan is het, om maar even als meki te praten, 'in de doofpot gestopt'
quote:Op donderdag 24 september 2009 18:15 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Oh, appeltje eitje.....
(ik hoop niet dat het ook op CNN was....)
Ik denk dat het efficienter is om Meki in de doofpot te stoppen.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We're ready for them
Het is hetze he tegen Brinkman,quote:Op donderdag 24 september 2009 18:13 schreef bijdehand het volgende:
En dan is het, om maar even als meki te praten, 'in de doofpot gestopt'
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is hetze he tegen Brinkman,
En Dion Graus die zijn vrouw heeft mishandeld...
allemaal hetze
quote:
Mekiquote:
Wat is daar dom aan?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Wildersstemmers..
Kijk wat een domme PVV zegt
Kan de Minister uitsluiten dat er binnenkort ook peuteruitzendingen via de staatsomroep te zien zijn waarin bijvoorbeeld bij de Smurfen grote Smurf de sharia invoert en smurfin vervolgens stokslagen krijgt?" aldus PVV Tweede Kamerlid Martin Bosma
Ik ben geen kleuterjuffrouw voor jouquote:
Gezien deze reactie begrijp ik wel dat jij niet snapt wat daar dom aan is.quote:
Nee Meki, jij zegt:quote:Op donderdag 24 september 2009 18:27 schreef Meki het volgende:
[..]
Wildersstemmers..
Kijk wat een domme PVV zegt
Kan de Minister uitsluiten dat er binnenkort ook peuteruitzendingen via de staatsomroep te zien zijn waarin bijvoorbeeld bij de Smurfen grote Smurf de sharia invoert en smurfin vervolgens stokslagen krijgt?" aldus PVV Tweede Kamerlid Martin Bosma
Ik vraag: wie zegt dat? Oftewel, wie zegt er dat er een hetze gevoerd wordt tegen de PVV. Wat jij zegt is geen antwoord op de vraag die ik stel, terwijl de vraag niet zo heel moeilijk was.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:21 schreef Meki het volgende:
[..]
Het is hetze he tegen Brinkman,
En Dion Graus die zijn vrouw heeft mishandeld...
allemaal hetze
Naja, het is net zo dom als een andere partij als kamervraag zou stellen:quote:
Ik zou willen dat ik mee kon doen......-zucht-quote:Op donderdag 24 september 2009 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
Heej meki, spec, drugshond en ik nemen nog een biertje om alvast alcohol af te leren, zo zijn we de nieuwe islamitische wetten voor.
Er wordt gevraagd of dat niet zal gebeuren, onwaarschijnlijk ja, provoceren ja. dom? ik zie niet in waarom niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gezien deze reactie begrijp ik wel dat jij niet snapt wat daar dom aan is.
Nou kan je zien waarom alcohol verbpden is voor de moslims,,quote:Op donderdag 24 september 2009 18:33 schreef Dr.Nikita het volgende:
Heej meki, spec, drugshond en ik nemen nog een biertje om alvast alcohol af te leren, zo zijn we de nieuwe islamitische wetten voor.
Dat is ook niet een domme vraag, deze mensen zitten in de politiek en willen elkaar enkel het leven zuur maken en publiciteit winnen, met dit soort uitspraken lukt dat prima.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, het is net zo dom als een andere partij als kamervraag zou stellen:
"Kan u garanderen dat de PVV in de toekomst niet alle barmannen inelkaar gaat meppen?"
Hmm, helaas zijn de Koran en haar volgelingen geen garantie voor geweldloosheid.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:36 schreef Meki het volgende:
[..]
Nou kan je zien waarom alcohol verbpden is voor de moslims,,
het gaat altijd over tot geweld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |