ach het topic word geopend door een kakkie en de 1e reactie is ook van een kakkiequote:Op donderdag 24 september 2009 16:43 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ik steun AGOVV vanavond!
Ach, na 45 minuten hoor je ze hier niet meer. Ik gok een nulletje of 4/5quote:Op donderdag 24 september 2009 16:51 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
ach het topic word geopend door een kakkie en de 1e reactie is ook van een kakkie
AFCA!!
Denk dat Ajax het met een veredeld 2e team nog wel makkelijk gaat redden. Ben banger dat Feyenoord er uit ligt tegen het altijd lastige Harkemase Boys.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:51 schreef RowanF1 het volgende:
Ik gok dat AGOVV maar op het nippertje verliest eerlijk gezegd. Of Ajax is volledig kansloos.
Feyenoord hoeft zich geloof ik niet zoveel zorgen meer te maken.quote:Op donderdag 24 september 2009 17:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Denk dat Ajax het met een veredeld 2e team nog wel makkelijk gaat redden. Ben banger dat Feyenoord er uit ligt tegen het altijd lastige Harkemase Boys.
quote:
Het veld voldoet niet aan de eisen die de FIFA stelt aan kunstgras. AGOVV heeft dispensatie gekregen van de FIFA, maar moet na de winsterstop voldoen aan de eisen = nieuw veld.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:48 schreef TheFrankey het volgende:
wat is er eigenlijk aan de hand met dat veld dan waar ze zo over zeuren. Ik miste de clou omdat ik te laat inschakelde
Giel heeft er op geroggeldquote:Op donderdag 24 september 2009 20:48 schreef TheFrankey het volgende:
wat is er eigenlijk aan de hand met dat veld dan waar ze zo over zeuren. Ik miste de clou omdat ik te laat inschakelde
Ja, ik kan ook niet echt zeggen dat ik aandachtig kijkquote:Op donderdag 24 september 2009 21:14 schreef Paul het volgende:
Ohja heb dat opstaan, het staat echt als achtergrond hier aan
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 september 2009 21:15 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook niet echt zeggen dat ik aandachtig kijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |