En dat klinkt over het algemeen nog goed ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, als Muse er mee weg komt, waarom niet.
Dat bedoelt hij niet. Dit gaat over die Italiaanse televisie-uitzending.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dat klinkt over het algemeen nog goed ook
Vooral de eerste paar platen
"Netzwerkfehler. Datei nicht vorhanden."quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:45 schreef Conversatie het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
Colour Haze - Peace Brothers and Sisters
"this is our drummer, Matt'quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dat klinkt over het algemeen nog goed ook
Vooral de eerste paar platen
Yep.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:46 schreef infp2009 het volgende:
Dat bedoelt hij niet. Dit gaat over die Italiaanse televisie-uitzending.
Dit was nog voordat Muse het deed, ze hebben het gewoon van ons gejat!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, als Muse er mee weg komt, waarom niet.
Die van 3 posts terug bedoel je?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
Instrumentenruil is zooooooooooo Iron Maiden @ Duitse tv show in de jaren '80.
Ja diequote:
Voordeel van thuiswerkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
Ja die. Bro en ik posten vaak dezelfde meuk, maar ik had niet door dat hij mij voor was
. Nadeel van Fokken tijdens een overleg
.
Ik zou wel gedeeltelijk thuis willen werken, maar dan wel in een aparte ruimte dan waar ik hobby. Als ik nu thuis klus op mijn pc met mijn bas ernaast etc, leidt dat erg af. Plus, als je consequent thuis werkt moet de ruimte ook Arbogekeurd zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:18 schreef TeleluvR het volgende:
Nou, thuis wil ik dus echt wel op mijn luie reet zitten en niet ook nog eens werken!
Ohh, ik dacht altijd dat je naar dos moest gaan en add:Humor moest intypenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef infp2009 het volgende:
Dan ga je naar dos en typ je format c:
Maakt het dan ook nog uit of ze de ruimte goed- of afkeuren? Of is alleen keuren genoeg?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:44 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zou wel gedeeltelijk thuis willen werken, maar dan wel in een aparte ruimte dan waar ik hobby. Als ik nu thuis klus op mijn pc met mijn bas ernaast etc, leidt dat erg af. Plus, als je consequent thuis werkt moet de ruimte ook Arbogekeurd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |