En dat klinkt over het algemeen nog goed ookquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, als Muse er mee weg komt, waarom niet.
Dat bedoelt hij niet. Dit gaat over die Italiaanse televisie-uitzending.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dat klinkt over het algemeen nog goed ook
Vooral de eerste paar platen
"Netzwerkfehler. Datei nicht vorhanden."quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:45 schreef Conversatie het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
Colour Haze - Peace Brothers and Sisters
"this is our drummer, Matt'quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En dat klinkt over het algemeen nog goed ook
Vooral de eerste paar platen
Yep.quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:46 schreef infp2009 het volgende:
Dat bedoelt hij niet. Dit gaat over die Italiaanse televisie-uitzending.
Dit was nog voordat Muse het deed, ze hebben het gewoon van ons gejat!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ach, als Muse er mee weg komt, waarom niet.
Die van 3 posts terug bedoel je?quote:Op vrijdag 25 september 2009 11:24 schreef Witchfynder het volgende:
Instrumentenruil is zooooooooooo Iron Maiden @ Duitse tv show in de jaren '80.
Ja diequote:
Voordeel van thuiswerkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 11:45 schreef Witchfynder het volgende:
Ja die. Bro en ik posten vaak dezelfde meuk, maar ik had niet door dat hij mij voor was
. Nadeel van Fokken tijdens een overleg
.
Ik zou wel gedeeltelijk thuis willen werken, maar dan wel in een aparte ruimte dan waar ik hobby. Als ik nu thuis klus op mijn pc met mijn bas ernaast etc, leidt dat erg af. Plus, als je consequent thuis werkt moet de ruimte ook Arbogekeurd zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:18 schreef TeleluvR het volgende:
Nou, thuis wil ik dus echt wel op mijn luie reet zitten en niet ook nog eens werken!
Ohh, ik dacht altijd dat je naar dos moest gaan en add:Humor moest intypenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:48 schreef infp2009 het volgende:
Dan ga je naar dos en typ je format c:
Maakt het dan ook nog uit of ze de ruimte goed- of afkeuren? Of is alleen keuren genoeg?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:44 schreef Witchfynder het volgende:
Ik zou wel gedeeltelijk thuis willen werken, maar dan wel in een aparte ruimte dan waar ik hobby. Als ik nu thuis klus op mijn pc met mijn bas ernaast etc, leidt dat erg af. Plus, als je consequent thuis werkt moet de ruimte ook Arbogekeurd zijn.
Nee, het moet goedgekeurd zijn. Denk aan dezelfde regels voor je bureau als voor op kantoor; goede hoogte blad, afstand tot monitor enzo. Er zijn nog wat andere eisen speciaal voor thuis, maar ik weet niet wat.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maakt het dan ook nog uit of ze de ruimte goed- of afkeuren? Of is alleen keuren genoeg?
Kom vanavond naar café Belvedere, daar zitten we met de borrel. Genoeg nerds die het ff willen doenquote:Op vrijdag 25 september 2009 14:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Was ik nu maar een nerdik wil m'n laptop helemaal formatteren en alles opnieuw erop
emn ik heb geen flauw idee hoe dat werkt
![]()
Zoals ik hier nu zit gaan ze het toch afkeuren. Ik denk niet dat ze het goed vinden als je met een laptop op de bank zitquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:22 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, het moet goedgekeurd zijn. Denk aan dezelfde regels voor je bureau als voor op kantoor; goede hoogte blad, afstand tot monitor enzo. Er zijn nog wat andere eisen speciaal voor thuis, maar ik weet niet wat.
Dit geldt overigens alleen voor als je consequent thuis werkt, dus bijv als je contract is dat je 2 dagen op kantoor zit en 3 dagen thuis. Je werkgever is hier verantwoordelijk voor en er komt een Arbodude bij je thuis keuren.
Als je incidenteel thuis werkt gelden deze regels niet. Veel bedrijven proberen daarom voor te laten komen dat je incidenteel thuis werkt, ook al doe je het elke week.
Iemand van P&O heeft dit pas uitgezocht voor een collega van mij. Ask yours.
Neequote:Op vrijdag 25 september 2009 15:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zoals ik hier nu zit gaan ze het toch afkeuren. Ik denk niet dat ze het goed vinden als je met een laptop op de bank zit
Maar dat zijn dan ook de betere bedrijfjes. En voordeel is dat de klant dat toch niet zietquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee. Als je RSI krijgt is je werkgever verantwoordelijk he, ook al zit je thuis
.
Vriend van me heeft met een maat een klein webdesignbedrijfje. Ze zitten in zijn huiskamer met laptops op schoot te coderen, te blowen en tegelijk DivXjes te kijken. Bedrijf loopt als een trein, gek genoeg
.
"Werkt inspirerend..."quote:Op vrijdag 25 september 2009 15:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee. Als je RSI krijgt is je werkgever verantwoordelijk he, ook al zit je thuis
.
Vriend van me heeft met een maat een klein webdesignbedrijfje. Ze zitten in zijn huiskamer met laptops op schoot te coderen, te blowen en tegelijk DivXjes te kijken. Bedrijf loopt als een trein, gek genoeg
.
Hmmm café met nerds....bbq....cafe met nerds....bbq.... hmm moeilijk moeilijkquote:Op vrijdag 25 september 2009 15:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kom vanavond naar café Belvedere, daar zitten we met de borrel. Genoeg nerds die het ff willen doen.
Belgisch biercafe met gratis bier, gratis hapjes en maar een paar nerds op een groot aantal medewerkersquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:57 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Hmmm café met nerds....bbq....cafe met nerds....bbq.... hmm moeilijk moeilijk
ik moet dan altijd aan van die mensen denken met zo'n shirt vanquote:Op vrijdag 25 september 2009 17:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Belgisch biercafe met gratis bier, gratis hapjes en maar een paar nerds op een groot aantal medewerkers.
De zanger van Crimson Glory.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:25 schreef The_Dean het volgende:
Wie?
Vette plaat!quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:45 schreef Conversatie het volgende:
Wat vinden jullie hiervan?
Colour Haze - Peace Brothers and Sisters
Edit: Doet deze hethttp://www.wdr.de/tv/rock(...)1018/colour_haze.jsp
(Dit is echt 1 van de beste bands van dit moment)
quote:Op vrijdag 25 september 2009 01:03 schreef Cynic het volgende:
Ik hou ook wel van andere muziek.
Shpongle kan ik behoorlijk waarderen, daar zit niet heel erg veel gitaar in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |