abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 februari 2000 @ 13:16:00 #1
2446 Ne0
Sweeeeeeet!
pi_248383
Waarom kijk ik in hemelsnaam naar de bus?!?
Ik geef toe, ik volg het niet, maar meestal kijk ik toch om 1/2 12 naar de herhaling van de uitzending.
Naast het uiterst lage niveau (wat wil je ook, het blijft natuurlijk sbs) stoor ik me enorm aan het gedrag van de passagiers. Bij BB groeide het gedrag spontaan gedurende het programma. DB passagiers gedragen zich nu al op dezelfde manier als BB bewoners zich na 5 weken gedroegen. Het geheel komt op mij nogal 'fake' over (nog erger dan ik al gedacht had). Het is zo duidelijk dat iedereen een rol probeert te spelen die op hun BB voorbeeld lijkt.
Ook al die vrouwen die maar roepen: "het maakt me niets uit hoor, bladibla"
NATUURLIJK MAAKT HET JE WEL WAT UIT!!!! Je hebt toch wel een greintje zelfrespect in je lichaam?? stel je niet aan.. doe normaal.. etc!
En dan nog die afwisseling!? Een groot aandeel van de populariteit van BB was m.i. te danken aan de enorme verveling die op een moment toesloeg. Men vond het leuk om te kijken naar mensen die niets uitvoerden, al was het alleen maar omdat de kans op een confrontatie en geroddel zo danig vergroot werd.
Conclusie: wat een $#^%&-programma! Maar die mensen geven me wel een enorm goed gevoel over mezelf!!

Ne0

If there's any ego out there bigger than mine, I want it hunt down and shot!!
pi_248384
Fijn joh!
Ik ben online
pi_248385

Ik keek altijd naar BB en ik kijk dus niet naar de Bus.

Het is geen orgineel innovatief televisieconcept meer, en alleen maar ontstaan door het success van BB.

Jusqu'ici tout va bien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')