abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:30:25 #176
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73916097
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef phluphy het volgende:
Het lijkt wel alsof het met een vertaalprogramma tot stand is gekomen! Ik vind het wel schattig!

Het is in elk geval heel positief, toch?
Het is eerder een poging tot humor lijkt me. Vooral het stukje dat hij er een huis mee heeft gebouwd komt de geloofwaardigheid niet ten goede. Ik denk dat hij het 'smart' deel van de term 'smartphone' nog niet op waarde weet te schatten.
En dat taalgebruik: ach, dat zie je wel vaker bij laag opgeleiden die interessant willen overkomen.
Life is what you make it.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 15:37:46 #177
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_73916345
Ik ben te naief. Er staan bijna alleen maar ONZ topics in de posthistorie. Ik denk dus dat je gelijk hebt.
... ♥ ik mis je ♥
pi_73918117
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:12 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Welke programma gebruik jij voor msn? eBuddy moet je gelijk weer een account voor aanmaken .
Ik gebruik inderdaad eBuddy, werkt prettig, ja je hebt een account nodig maar zo heel spannend is dat nou ook weer niet.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:54:46 #179
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73919406
Toevallig net dit berichtje binnen:

Nu ook Hyves chat op eBuddy. Dus MSN en Hyves buddies in 1 lijst!!! Try it now!! @www.ebuddy.com
pi_73919610
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef Schanulleke het volgende:
Toevallig net dit berichtje binnen:

Nu ook Hyves chat op eBuddy. Dus MSN en Hyves buddies in 1 lijst!!! Try it now!! @www.ebuddy.com
Hmm net eBuddy geupdate maar zie niks over Hyves staan bij de accounts. Zal eens op de site kijken als ik weer thuis ben
Whiskyplankje
  woensdag 21 oktober 2009 @ 17:03:35 #181
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73919693
Ik krijg het berichtje ook net in m'n Hyves inbox van een contact dat bij eBuddy werkt, dus is heet van de naald
pi_73923117
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:48 schreef Giester het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een eigenaar ben van de HTC Hero. En desondanks alle positieve dingen die gezegd worden, ben ik het er over eens dat dat klopt. Ik ben zeer positief over deze telefoon. Je kan er alles mee. Zelf heb ik er een huis mee gebouwd en met de Android app, "i wish i was a phone" ben ik zelf nu ook in staat te wensen dat ik een telefoon was. Mocht dit anders blijken dan niet, maar vooralsnog wel.
Mooi om te horen dat er meer mensen te spreken zijn over de Hero en het aanbod op de Android Market. Persoonlijk vind ik het erg ver gaan om een huis te bouwen met je Hero, ik heb het zelf bij een beschaafde schuur gelaten omdat het anders zo patserig overkomt.
Tevens heb ik nu ook de app "Beam me up Scotty" gedownload. Die doet precies niet wat de naam zou doen vermoeden. Hij beaamt Scotty namelijk nooit. Sterker nog, ze zijn het zeer vaak oneens.
Verder prima apparaatje. Altijd van 'n ouwe mens geweest, altijd binnen gestaan.
Ik raad hem eenieder aan.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:29:09 #183
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_73924036
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:02 schreef Orbeatle het volgende:

[..]

Mooi om te horen dat er meer mensen te spreken zijn over de Hero en het aanbod op de Android Market. Persoonlijk vind ik het erg ver gaan om een huis te bouwen met je Hero, ik heb het zelf bij een beschaafde schuur gelaten omdat het anders zo patserig overkomt.
Tevens heb ik nu ook de app "Beam me up Scotty" gedownload. Die doet precies niet wat de naam zou doen vermoeden. Hij beaamt Scotty namelijk nooit. Sterker nog, ze zijn het zeer vaak oneens.
Verder prima apparaatje. Altijd van 'n ouwe mens geweest, altijd binnen gestaan.
Ik raad hem eenieder aan.
Helemaal mee eens. Ik heb nog de allereerste Hero, helaas niet 3D hologram dus. Maar desondanks toch alleraardigst. Ik ben vooral fan van de app: "Dikke ploerten doder" Ik heb alleen nog geen ploert gezien om op te testen.

Al heb ik wel 1 tegenstelling, maar die ligt precies tegenover de andere stelling. Ik kan hier op ingaan, maar dat heeft weinig zin aangezien de HTC niet compatible is met Windows 3.11

Voor nu blijft mijn mening bij het feit dat ik zeer tevreden ben met deze aanschaf. Ik vind het wel leuk om te horen dat iedereen mijn vorige post serieus neemt, haha.

Want ik meen het weldegelijk.
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_73924411
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:29 schreef Giester het volgende:

..aangezien de HTC niet compatible is met Windows 3.11
Huh ? Ik draai gewoon Windows 3.11 for Workgroups native op de HTC Hero. Krijg alleen bluetooth file transfer nog niet goed werkend... HDMI werkt verder prima trouwens, zelfs in 3D.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 19:40:22 #185
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_73924460
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:39 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Huh ? Ik draai gewoon Windows 3.11 for Workgroups native op de HTC Hero. Krijg alleen bluetooth file transfer nog niet goed werkend...
Je moet interlocking handshake aanzetten. En vergeet je kernel niet de debuggen. Een beetje olie doet wonderen.
pi_73924672
Open anders het dosboxje. Gewoon effe keihard tegen de kernel aan programmeren. Dan zou het misschien zelfs mogelijk zijn om Sheerpoint te hosten vanaf een Windows 95 platform! Ik weet het, klinkt als toekomst praat, maar het schijnt mogelijk. Loop de Android fora er maar op na. Er zijn al mensen die het voor elkaar gekregen hebben.
pi_73924843
Hebben jullie de Türing-app al geďnstalleerd? Als je die app download (is gratis), dan kun je je Hero laten slagen voor de Türing-test.

Zo ben ik vanmorgen alleen maar naar m'n werk gegaan om m'n Hero op m'n bureau te leggen, en de rest van de dag heb ik gewoon lekker thuis gezeten. Niemand die het verschil heeft gemerkt.

Met de volgende update belt ie zelf een taxi enzo, kun je gewoon uitslapen. Maar die wordt pas eind 1e kwartaal 2010 verwacht... bah, waarom moet dat zolang duren .
pi_73925421
" "-reacties .
Cool story, Hansel.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:07:45 #189
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_73925501
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef DennisMoore het volgende:
Hebben jullie de Türing-app al geďnstalleerd? Als je die app download (is gratis), dan kun je je Hero laten slagen voor de Türing-test.

Zo ben ik vanmorgen alleen maar naar m'n werk gegaan om m'n Hero op m'n bureau te leggen, en de rest van de dag heb ik gewoon lekker thuis gezeten. Niemand die het verschil heeft gemerkt.

Met de volgende update belt ie zelf een taxi enzo, kun je gewoon uitslapen. Maar die wordt pas eind 1e kwartaal 2010 verwacht... bah, waarom moet dat zolang duren .
Ik heb wel de nieuwe versie van "Holodeck" gedowned. Die is pas chill.
Die maakt een hologram van jou dat je 65 bent en dan krijg je elke maand gratis AOW bovenop je salaris.
Wel even gevangenisbreken, anders moet je er voor betalen. 800 euro in de maand.
pi_73925940
Heb je wel die ene instelling daarvoor op 'yes' gezet? Anders kan het zijn dat er een bitje omvalt en dan mislukt heel het plan. Dan is je toestel gebricked en moet je 'm weer gaan unbricked met 'n haakse slijper.
Al moet ik zeggen dat je daar ook een app voor kunt downloaden, dan slijp je van binnenuit. Moet je 'm wel effe in safe mode opstarten, dus moet je effe zo'n F8 knop met USB kabel halen bij de Sligro.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:23:07 #191
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_73926087
Je kunt hem ook downloaden met newsgroups. Maar dan moet je wel eerst betalen, zodat je een app hebt waar je mee kan zoeken naar programma's, waar je weer mee kan zoeken naar newsgroupen die weer links aangeven waar je dingen kan vinden om te zoeken binnen binairies. Wanneer je dat hebt gedaan, dan hoef je je alleen nog te abonneren op een zoekprogrammatje. Wanneer je dat hebt, dan kun je kijken of er eventueel iets wordt aangeboden. En dan is het alleen nog een kwestie van 60 losse bestandjes van 100mb te downen en die weer in elkaar te zetten. Maar dan down je wel heel snel. Ik zeg doen.
pi_73926185
Relaaaxed! Want ik download vaak torrents maar dat gaat eigenlijk te makkelijk.
Dit klinkt veel beter allemaal! Thanks for the tip!
pi_73929138
Türing? Holodeck? Torrents? Waar gaat het in dit topic over?
pi_73929215
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:42 schreef BluesRebel het volgende:
Türing? Holodeck? Torrents? Waar gaat het in dit topic over?
De Hero.
Cool story, Hansel.
pi_73929316
ga eens effe terug naar ONZ aub.
pi_73929852
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 21:46 schreef Incolumis het volgende:
ga eens effe terug naar ONZ aub.
Hoezo? Het gaat hier toch over de HTC Hero? We lieten ons enkel enigszins meevoeren in de discussie, maar ik zou het absoluut niet als ONZ bestempelen.
pi_73932586
Nou de hyves mogelijkheid is nog niet tot de app van eBuddy doorgedrongen. Op de website wel maar voor het app-je moeten ze blijkbaar nog even klussen.
Whiskyplankje
  donderdag 22 oktober 2009 @ 09:09:15 #198
10710 gday
propria cures
pi_73939996
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef DennisMoore het volgende:

Ik neem aan dat je Turing bedoelt ... Alan Turing was geen Duitser hč!
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_73940390
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 09:09 schreef gday het volgende:

Ik neem aan dat je Turing bedoelt ... Alan Turing was geen Duitser hč!
Op 't verkeerde been gezet door de NL uitspraak Tuuuring ipv Toering .
  donderdag 22 oktober 2009 @ 09:44:07 #200
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_73940701
Het viel me gisterenavond ineens op dat mijn telefoon de gehele dag nog niet 'in' Duitsland is geweest en dat het klokje sinds gistermiddag daadwerkelijk mijn eigen gemeente aangeeft. Vaag hoe hij nu opeens begint te aarden. Ben wel blij dat ik nog geen nieuwe harde reset had uitgevoerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')