Wat zijn die andere goede punten dan?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gelukkig heeft ze wel andere goede punten.
Ja, ik weet dat die tietenfoto niet TS is
Dr pijplipjes?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
Bekijk de foto's eens die wel van haar zijn.
Oh, Enigkind dan?quote:
Lelijke kankerhoer, scherpe knieën incluis, als je 't mij vraagt.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, en nu? Wat zijn d'r goede punten?quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
Nee hoor, mijn zusje is alleen one of the guysquote:
Scherpe knieënquote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Lelijke kankerhoer, scherpe knieën incluis, als je 't mij vraagt.
"Vrouwen" Meisjes die zich als mannen gedragen..quote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn zusje is alleen one of the guys
Alleen die middelste! Zo te zien.quote:Op donderdag 24 september 2009 14:59 schreef Sapstengel het volgende:
Hmm, leuk jurkje, H&M?, ¤19,95?quote:
Van vorig jaar.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmm, leuk jurkje, H&M?, ¤19,95?
Ha, ontmaskerd.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Hmm, leuk jurkje, H&M?, ¤19,95?
Daar gaat het niet om, leek een beetje op dezelfde als m'n vriendin..quote:
Leuk he, Fok!quote:Op donderdag 24 september 2009 15:12 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ha, ontmaskerd.
[ afbeelding ]
Scheer je weg naar LIF, idioot.
Moet je dit topic eens doorlezen: Aan welke user heb jij een hekel?.quote:Op donderdag 24 september 2009 15:08 schreef Beauregard het volgende:
TS heeft draaijer in haar fotoboek.
Even terzijde, wanneer gaat eigenlijk de ontmaskering van die user plaatsvinden? Het wordt een keer tijd.
quote:Op donderdag 24 september 2009 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet je dit topic eens doorlezen: Aan welke user heb jij een hekel?.
quote:Op zaterdag 19 september 2009 20:10 schreef Maikuuul het volgende:
Owja ... die ene gast heb ik een hekel.
Die kakker met zijn wijven porsche boxter en wat altijd zijn kindjes GANT aan laat doen omdat dit een zogenaamd "maatvast" merk is> hebje ook veel aan als de kindjes er na 6 maanden al uitgroeien, uiteraard staan deze merkjes altijd subtiel op de kleding gedrukt in lettertype 72
draaijer is de naam
Je hoeft hier niet te posten..quote:Op donderdag 24 september 2009 15:16 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Ik vind er anders geen mallemoer aan.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:03 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Lelijke kankerhoer, scherpe knieën incluis, als je 't mij vraagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |