ik ook.. en anders stuur ik mijn moeder even op pad, die haalt ieder jaar een armband bij een iets in Den Haag waar ze ook 1x in de zoveel tijd voor dr pannekoekjes op controle moet.quote:Op donderdag 24 september 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Argh! Wat een k*tsite...
Ik ga eerst morgen wel bij de etos kijken...
Ligt het dus niet alleen aan mij, heb het zojuist ook al opgegeven met de gedachte morgen op jacht te gaan...quote:Op donderdag 24 september 2009 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
Argh! Wat een k*tsite...
Ik ga eerst morgen wel bij de etos kijken...
Terecht, onvoorstelbaar dat zoiets kan! Ik hoop dat de nieuwe manager snel op zijn plannen terugkomt.quote:Op donderdag 24 september 2009 21:54 schreef Vivi het volgende:
[..]
Thnx..ik voel me ook een beetje iebelig hoor.
Sterkte Rewimo!quote:Op donderdag 24 september 2009 20:28 schreef Rewimo het volgende:
Ja, operatie aan mijn pols morgen.
Belachelijkquote:Op donderdag 24 september 2009 19:33 schreef Vivi het volgende:
Ik weet ook echt niet wat ik nu moet doen of zeggen ofzo. Ik bel morgen die man nog wel een keer, want ik was nu te verbijsterd om echt adequaat te reageren eiks.
quote:Op donderdag 24 september 2009 19:17 schreef Vivi het volgende:
Ik heb niet bijgelezen maar ik moet even van me afschrijven als het mag! Weten jullie nog, die geweldige nieuwe baan waar ik zo blij mee was? Ik zou maandag het arbeidsvoorwaardengesprek gaan voeren en het contract tekenen, belt net het afdelingshoofd dat me heeft aangenomen dat ze een nieuwe interim manager hebben die per direct een vacaturestop heeft ingelast. Incluis die van mij. Hij had goede hoop dat dit maar een paar weken zou duren zei ie. Uhuh. Oh ik baal en ik voel me heel zielig nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |