abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73098346
Nou Sugar ik denk dat ze het wel aankan hoor. Ze is jong maar heel pienter en kan uren naar iets kijken.
Ze is dol op dansen en muziek. En ik vind het niet erg als ze het zat is en ls ze na 5 minuten naar huis wil so be it Het is me dat wel waard.. De show is ook maar heel kort.
Ja in rijswijk inderdaad

En toen ik vertelde dat ze op gym ging dacht ook iedereen Maar ze gaat wel mooi over alle stormbanen en balken en banken etc heen.
pi_73098393
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:27 schreef huuphuup het volgende:

Jarno, probeer anders eens een gewone peutervoorstelling ofzo in een schouwburg ergens. Die duren vaak niet zo lang, je hebt er al tussen zitten die maar tien minuutjes duren voor de allerkleinsten. En de liedjesshows van Dirk Scheele (ja heus ) vind ik een aanrader. Zo leuk Als die dingen goed gaan kun je ook naar zoiets groots toegaan met Anna.
Ik kan in ieder geval niet wachten om zulke dingen te gaan doen
Dirk Scheele was allemaal al uitverkocht echt ik baalde zo zelfs de voorstellingen volgend jaar zijn uitverkocht
pi_73098431
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:13 schreef Jarno het volgende:
Woezel en pip. . Hebben die ook al shows?
Ik zag pas de reclame voor de Kabouter Plop show, het lijkt me echt zo leuk om zoiets te doen maar met Anna ben ik ook bang dat ze het na 6 en een halve minuut gehad heeft. En ik heb geen idee wat zoiets kost enzo.
wij hebben pas geleden de nieuwe theatergids (ofzo) gehad. jullie niet? en anders hier?
ik heb t nog nooit gedaan, ik ben zo bang dat max t echt niet leuk vindt of eng ofzo.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_73098447
Ooooh, Dirk Scheele . Ik weet dat nooit dat die gasten (uiteraard) ook optreden. Anna kent die CD's al uit d'r hoofd .

Peutergym zou ik Anna ook zo naartoe doen maar dat hebben ze bij ons niet voor 3 jarigen...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_73098469
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef Pvoesss het volgende:
Nou Sugar ik denk dat ze het wel aankan hoor. Ze is jong maar heel pienter en kan uren naar iets kijken.
Ze is dol op dansen en muziek. En ik vind het niet erg als ze het zat is en ls ze na 5 minuten naar huis wil so be it Het is me dat wel waard.. De show is ook maar heel kort.
Ja in rijswijk inderdaad
En toen ik vertelde dat ze op gym ging dacht ook iedereen Maar ze gaat wel mooi over alle stormbanen en balken en banken etc heen.
ik zag het staan gister
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:33:34 #281
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73098520
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef Pvoesss het volgende:
Sja, sorry. Ik hoorde ook dat je haar probeert te leren tellen op de meet en dat vond ik persoonlijk ook ietwat voorbarig. Maar ieder zijn ding.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_73098648
Nee ik probeer haar niet te leren tellen, ze telt zelf altijd al. en dat heb ik haar niet geleerd
ze telt 1,2,3 ,6 ,7 dus ik probeer de 4 en de 5 er tussen te krijgen..

Maar ze zegt ook bizarre dingen die echt niet bij haar leeftijd passen zoals:
kijk eens is en soms gevolgd met is dat dan??

Ze is heel erg met taal bezig. En ze zingt oya lele
En ook dat heb ik haar niet geleerd
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:39:27 #283
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73098689
Ik denk dat het wel heel erg leuk kan zijn voor haar, Pvoesss. En over dat leren tellen: als ze het nog niet aankan zal ze het niet oppikken. Maar aanbieden kan geen kwaad toch?
pi_73098735
Ik zit hier in een ander huis op het kindje van vrienden te passen omdat hun oudste ziek is en nu in het ziekenhuis wordt opgenomen. Misschien heeft ze Mexicaanse griep en dat is niet zo prettig want ze heeft een hartkwaal waar ze 7 weken geleden voor geopereerd is. En morgen is ze jarig ook nog. Ze is net zo oud als lis. Ik vind het maar rot voor ze ...
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_73098831
snoop, wat naar en eng
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:44:35 #286
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_73098833
He bah Snoopy, dat is eng!
pi_73098887
he jasses snoop
dat kaarsje brandt gelukkig nog hier..
pi_73098891
He jakkes snoopy wat naar
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:47:43 #289
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_73098928
Oh bah, snoep, wat heftig. Wat een naar idee.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  vrijdag 25 september 2009 @ 13:48:51 #290
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_73098957
Wat akelig Snoopy!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_73098962
he jakkes Snoopt, dat is ff minder prettig!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_73099008
Ja nou bah. Ik hoop maar dat ze er in het ziekenhuis snel iets aan kunnen doen.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_73099020
oh get Snoop wat naar

Ik werkte in de schouwburg in R'dam ooit en die shows van Dirk Scheele waren altijd zo leuk om bij in te zitten al die kindjes die aan het meezingen zijn en aan het dansen enzo.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_73099072
er is nu ook een tvprogramma van dirk scheele op nickjr waarvan een vriendin van mij medeproducent was maar t is soms echt een beetje te kinderachtig voor woorden komt misschien omdat die man zelf al vrij volwassen is en niet echt doet
pi_73099203
Dat is niet leuk snoops, eng idee.

Ben ik net de keuken aan het schoonmaken, blijkt er nog een gevuld koffiefilter in het apparaat te zitten. Met plantjes inmiddels. Gatverdamme. En gisteren ook al een gehalloweendepompoen met zwarte schimmel.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_73099231
oei yp jullie drinken niet echt veel koffie?
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:01:42 #297
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_73099289
O ik heb zo'n hekel aan Diirk Scheele. Die liedjes klinken of hij ze ter plekke verzint. Brr.

Snoopy, wat akelig....
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:03:41 #298
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73099343
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef pinquit het volgende:
oei yp jullie drinken niet echt veel koffie? komen net terug van een wereldreis he?

I'm so glamourous I piss glitter!
pi_73099464
quote:
Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef pinquit het volgende:
oei yp jullie drinken niet echt veel koffie?
De laatste keer dat er hier koffie is gedronken, was met Anna's verjaardag.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 25 september 2009 @ 14:19:44 #300
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_73099695
ik hou van koffie!
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')