Dirk Scheele was allemaal al uitverkocht echt ik baalde zo zelfs de voorstellingen volgend jaar zijn uitverkochtquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:27 schreef huuphuup het volgende:
Jarno, probeer anders eens een gewone peutervoorstelling ofzo in een schouwburg ergens. Die duren vaak niet zo lang, je hebt er al tussen zitten die maar tien minuutjes duren voor de allerkleinsten. En de liedjesshows van Dirk Scheele (ja heus) vind ik een aanrader. Zo leuk
Als die dingen goed gaan kun je ook naar zoiets groots toegaan met Anna.
Ik kan in ieder geval niet wachten om zulke dingen te gaan doen
wij hebben pas geleden de nieuwe theatergids (ofzo) gehad. jullie niet? en anders hier?quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:13 schreef Jarno het volgende:
Woezel en pip.. Hebben die ook al shows?
Ik zag pas de reclame voor de Kabouter Plop show, het lijkt me echt zo leuk om zoiets te doen maar met Anna ben ik ook bang dat ze het na 6 en een halve minuut gehad heeft. En ik heb geen idee wat zoiets kost enzo.
ik zag het staan gisterquote:Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef Pvoesss het volgende:
Nou Sugar ik denk dat ze het wel aankan hoor. Ze is jong maar heel pienter en kan uren naar iets kijken.
Ze is dol op dansenen muziek. En ik vind het niet erg als ze het zat is en ls ze na 5 minuten naar huis wil so be it Het is me dat wel waard.. De show is ook maar heel kort.
Ja in rijswijk inderdaad![]()
En toen ik vertelde dat ze op gym ging dacht ook iedereen![]()
Maar ze gaat wel mooi over alle stormbanen en balken en banken etc heen.
Sja, sorry. Ik hoorde ook dat je haar probeert te leren tellen op de meet en dat vond ik persoonlijk ook ietwat voorbarig.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:28 schreef Pvoesss het volgende:
Nou Sugar ik denk dat ze het wel aankan hoor. Ze is jong maar heel pienter en kan uren naar iets kijken.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef pinquit het volgende:
oei ypjullie drinken niet echt veel koffie? komen net terug van een wereldreis he?
De laatste keer dat er hier koffie is gedronken, was met Anna's verjaardag.quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:59 schreef pinquit het volgende:
oei ypjullie drinken niet echt veel koffie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |