Dat is wel kut ja!quote:Op donderdag 24 september 2009 12:18 schreef starla het volgende:
Ik dus MobileBG downloaden, wel gratis overigens, begin ik dat kreng te spelen en zie dat er een AI is.
Ik zet hem meteen op hard (omdat ik retegoed ben), wat blijkt? Het is geen AI, het is gewoon een fukking dubbel-6-generator!! De zetten die AI maakt zijn uitstekend hoor, daar niet van, maar hij gooit me er gewoon uit. Dubbel 6, dubbel 6, dubbel 3, dubbel 5. Heb ik een keer een schijf ongedekt staan, BANG! weg is ie! Staat hij ongedekt ergens achter een blok, gooi ik dubbel 1. Tsja, als je dan toch dubbels krijgt gvd, waarom niet meteen dubbel 1![]()
Klacht: AI die gewoon de worpen maximaliseert ipv de zetten
Je zou het eens moeten uitvogelen, maar wees gewaarschuwd, het is verslavend!quote:Op donderdag 24 september 2009 22:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ja al die jaren heb ik nog steeds geen fucking idee hoe backgammon werkt.
Backgammon is echt een geniaal spel. Ultieme balans tussen geluk en skill, potjes zijn lekker kort (monopoly, 5 uur bezig met 1 potjequote:Op donderdag 24 september 2009 22:45 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ja al die jaren heb ik nog steeds geen fucking idee hoe backgammon werkt.
Hoe moet het danquote:Op donderdag 24 september 2009 23:06 schreef n0ir het volgende:
[..]
Backgammon is echt een geniaal spel. Ultieme balans tussen geluk en skill, potjes zijn lekker kort (monopoly, 5 uur bezig met 1 potje) en extreem makkelijk te leren maar moeilijk te masteren.
![]()
Vooral in de zomer is het heerlijk om in de achtertuin met een vriend wat backgammon te spelen, beetje aan een waterpijp lurken (Cliché maarja) en dacht echte perzische relax-gevoel te krijgen.
(Komt van oorsprong uit het midden-oosten.)
Tegen een computer is het eigenlijk helemaal niet leuk want er is niks beter dan je tegenstander helemaal klem zetten of nog nét door een dubbele worp de overwinning vlak voor z'n neus weg te kapen.
Te weinig mensen spelen het... Wat nou islamisering.
Hier kom je al een eind mee. Zoals noir zegt, makkelijk te leren, maar echt lastig om erg goed te worden.quote:Op donderdag 24 september 2009 23:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe moet het dan, open is een topic met lessen voor leergierige fokkertjes
Volgens mij speel je het wel regelmatig. Ik ben benieuwd wat jouw openingszetten zijn met:quote:Op donderdag 24 september 2009 23:06 schreef n0ir het volgende:
Backgammon is echt een geniaal spel. Ultieme balans tussen geluk en skill, potjes zijn lekker kort (monopoly, 5 uur bezig met 1 potje) en extreem makkelijk te leren maar moeilijk te masteren.
![]()
http://www.backgammon-spelregels.nl/quote:Op donderdag 24 september 2009 23:14 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hoe moet het dan, open is een topic met lessen voor leergierige fokkertjes
Oooh dit kost me weer veel te veel tijd op de late avondquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:00 schreef starla het volgende:
[..]
Volgens mij speel je het wel regelmatig. Ik ben benieuwd wat jouw openingszetten zijn met:
2 3
6 4
3 3
6 2
Alsjeblieft niet, heb ik dadelijk 300 posts lang dit topic in mijn lijst staan terwijl ik hier alleen kwam om commentaar te leverenquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:36 schreef starla het volgende:
Kan dit topic niet omgetoverd worden in een centraal backgammon-topic? Modjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |