De mail bedoelde ik trouwens. Jij ookquote:Op maandag 28 september 2009 18:52 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb 'm ook nog niet. Scannen ladies
Ik heb wel nog deze:
[..]
Weet niet of die al genoemd was, maar die is dus geldig tot en met vandaag
aah laat me raden, je hoort vast bij die horde hersenloze snollenquote:
Okay, je kunt boos zijn, en toch fatsoenlijkere woorden gebruiken..quote:Op maandag 28 september 2009 14:22 schreef Kleintje19 het volgende:
vuile vieze gore hoeren daar ik ben bóós dat wil je niet weten...
ik had toendertijd een geruite trui bij mn bestelling, die heb ik gehouden, mn moeder vond hem mooi dus ook voor haar besteld, met nog een jurkje, beenwarmers en colletje, krijg ik net me bestelling binnen, staat er op de bon uitverkocht en heb ik hem niet gekregen stelletje snollen, die trui staat elke ochtend in de sale!!!! *doet boos mail sturen*
Boeienquote:Op maandag 28 september 2009 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay, je kunt boos zijn, en toch fatsoenlijkere woorden gebruiken..
na de zoveelste fout en dan nog steeds standaard ctrl V mailtjes krijgen nee sorry, gaat er bij mij niet in.quote:Op maandag 28 september 2009 19:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Okay, je kunt boos zijn, en toch fatsoenlijkere woorden gebruiken..
Ja, vind ik wel. Ligt eraan hoe je wilt overkomen. Als een asociaal typetje, of iemand die gewoon even een baalmomentje heeft.quote:
Oh je hoeft 'm voor mij ook niet te veranderen hoor, ik maak me er verder totaal niet druk om.quote:Op maandag 28 september 2009 19:08 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
na de zoveelste fout en dan nog steeds standaard ctrl V mailtjes krijgen nee sorry, gaat er bij mij niet in.
dus ik blijf bij mijn mening![]()
Denk dat jij de enige bent die haar asociaal vind overkomen. Het is een forum, ze zegt het niet in het gezicht van een H&Mvrouwtjequote:Op maandag 28 september 2009 19:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Ligt eraan hoe je wilt overkomen. Als een asociaal typetje, of iemand die gewoon even een baalmomentje heeft.
en het boeit mij hoe ik overkom omdat...?quote:Op maandag 28 september 2009 19:08 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, vind ik wel. Ligt eraan hoe je wilt overkomen. Als een asociaal typetje, of iemand die gewoon even een baalmomentje heeft.
Jaahaa. Dat snap ik ook allemaal. Vind het gewoon heel erg grof staan, wat met wat zachtere scheldwoorden ook overkomt. Maar goed, ik vind deze discussie sowieso niet nodig, ik heb gezegd wat ik ervan vind, en jij, en Kleintje zelf. Dan is het nu wel weer klaar he?quote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Denk dat jij de enige bent die haar asociaal vind overkomen. Het is een forum, ze zegt het niet in het gezicht van een H&MvrouwtjeDenk trouwens ook niet dat het haar boeit dat ze evt. asociaal overkomt. Stoom afblazen mag hier altijd.
tjah, of er nou 100 keer kut of tering h&m langskomt of 1x hoeren h&m jeetje idd wat aso van mijquote:Op maandag 28 september 2009 19:12 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaahaa. Dat snap ik ook allemaal. Vind het gewoon heel erg grof staan, wat met wat zachtere scheldwoorden ook overkomt. Maar goed, ik vind deze discussie sowieso niet nodig, ik heb gezegd wat ik ervan vind, en jij, en Kleintje zelf. Dan is het nu wel weer klaar he?
Dat had ik al door hoor, dat dat jou niet boeit.quote:Op maandag 28 september 2009 19:11 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
en het boeit mij hoe ik overkom omdat...?
[ afbeelding ]
ik zag trouwens dat een hoop dames deze hadden besteld, ik hou hem wel, maar voor een jurkje istie echt veel te kort, hij komt echt net onder mijn billen en ik ben heel kleinik draag hem dus gewoon met jeans, want hij is wel erg leuk
Staat die 19 voor je leeftijd of voor je IQ?quote:Op maandag 28 september 2009 19:06 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
aah laat me raden, je hoort vast bij die horde hersenloze snollenwat schattig
ik geloof dat er welgeteld 1 zit met verstand, en dat is degene die zich afentoe hier komt melden
nee alleen in dit topic komen om 3 woorden te melden is heel snuggerquote:Op maandag 28 september 2009 19:18 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Staat die 19 voor je leeftijd of voor je IQ?
En dan anderen voor dom uitmaken.
Ok, whatever. Teruglezen is ook een vak.quote:Op maandag 28 september 2009 19:20 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
nee alleen in dit topic komen om 3 woorden te melden is heel snugger
Sorryquote:
quote:Op maandag 28 september 2009 19:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gumbayaaaaa, my lord, gumbayaaaa! *kampvuur met marshmellows*
Anyway! Ik vind de nieuwe dingen ook maf. Een beetje dominatrix-killed-black-Pino-en heeft een dikke reet jurkjes. Ben dan wel weer benieuwd of het mogelijk is dat het iemand compleet awesome kan staan, ik kan me voornamelijk bij het dikke-reet-jurkje niet veel voorstellen
Ja die ja!quote:Op maandag 28 september 2009 19:25 schreef Debsterr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze? Nee, ik denk alleen als je size zero zonder heupen hebt!
ik ben meer benieuwd hoe dit op iemand staatquote:Op maandag 28 september 2009 19:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Gumbayaaaaa, my lord, gumbayaaaa! *kampvuur met marshmellows*
Anyway! Ik vind de nieuwe dingen ook maf. Een beetje dominatrix-killed-black-Pino-en heeft een dikke reet jurkjes. Ben dan wel weer benieuwd of het mogelijk is dat het iemand compleet awesome kan staan, ik kan me voornamelijk bij het dikke-reet-jurkje niet veel voorstellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |