Dat krijg je met die vervloekte leerplicht.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:13 schreef Hardrebel het volgende:
Het is verschrikkelijk spannend wat TS allemaal meemaakt op zo'n dag zeg![]()
dat dusquote:Op donderdag 24 september 2009 11:28 schreef Hardrebel het volgende:
En dan met een kloon posten voor het geval TS toch ongelijk kreeg![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:28 schreef Hardrebel het volgende:
En dan met een kloon posten voor het geval TS toch ongelijk kreeg![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef Adala het volgende:
Kan toch zijn dat ik speciaal hiervoor even heb geregistreerd? Dit is de eerste keer dat ik een drang had om hier zelf te posten i.p.v. alleen meelezen.
Nouw, dad vindt ik wel erch gedurvdtquote:Op donderdag 24 september 2009 11:42 schreef Adala het volgende:
Kan toch zijn dat ik speciaal hiervoor even heb geregistreerd? Dit is de eerste keer dat ik een drang had om hier zelf te posten i.p.v. alleen meelezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Belgie, limburg hoort bij belgiequote:Op donderdag 24 september 2009 13:57 schreef bongo1 het volgende:
Wederom bewijs dat mensen uit Limburg naar Duitsland moeten opzouten!
Oké, als ze maar opzoutenquote:Op donderdag 24 september 2009 13:59 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Belgie, limburg hoort bij belgie
Nou, met zo'n titel kun je wel al raden dat het over school gaat, dus TYF EEN EIND OP UIT MIJN TOPIC!quote:Op donderdag 24 september 2009 17:48 schreef stevenmac26 het volgende:
Fout!
Het is TYF EEN END HEEN MET JE SCHOOL TOPICS!
ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |