Gelukkig zijn we niet allemaal bij de handquote:
ja hallo, 2 man verbetert je, en toch door blijven gaan met de verkeerde naam... ik denk misschien ken jij een andere ofzo?quote:Op donderdag 24 september 2009 11:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we niet allemaal bij de hand
Zijn er meer van die personen dan? Waar gaat deze wereld naar toe...quote:Op donderdag 24 september 2009 11:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, 2 man verbetert je, en toch door blijven gaan met de verkeerde naam... ik denk misschien ken jij een andere ofzo?
fluffy en ik...quote:Op donderdag 24 september 2009 11:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zijn er meer van die personen dan? Waar gaat deze wereld naar toe...
Have fun to getherquote:
Ik dacht trouwens dat Fluffy al bezet was?quote:
Zie, daar vallen de vrouwtjes voor...quote:
Ik doelde erop dat Tombolafan een player is....quote:Op donderdag 24 september 2009 11:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zie, daar vallen de vrouwtjes voor...
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:32 schreef Patch het volgende:
[..]
Ik doelde erop dat Tombolafan een player is....
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:32 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Waar heb ik dan iets gezegd om haar te verleiden
quote:Op donderdag 24 september 2009 11:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]je wilde stiekem het antwoord weten om te weten of je zelf kans maakt
![]()
ow, ik bedoelde meer dat wij twee Dyon verbeterden... en het daar dus eens over waren... niet zozeer dat ik op je val, sorry...quote:Op donderdag 24 september 2009 11:32 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Waar heb ik dan iets gezegd om haar te verleiden
Nou, als mensen meteen player gaan roepen komt het natuurlijk anders overquote:Op donderdag 24 september 2009 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow, ik bedoelde meer dat wij twee Dyon verbeterden... en het daar dus eens over waren... niet zozeer dat ik op je val, sorry...
was meer: sorry, ik val niet op je! (player he...)quote:Op donderdag 24 september 2009 11:48 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nou, als mensen meteen player gaan roepen komt het natuurlijk anders over![]()
Maare, sorry is niet nodig hoor
Je gaat er echt voor die RC awardquote:Op donderdag 24 september 2009 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was meer: sorry, ik val niet op je! (player he...)
Tis goed hoor, no offense, maar dat is geheel wederzijdsquote:Op donderdag 24 september 2009 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
was meer: sorry, ik val niet op je! (player he...)
Des te meer kans dat het bij jou anders isquote:Op donderdag 24 september 2009 12:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je gaat er echt voor die RC award![]()
Maarre, bij hem zeg je het wel gewoon en bij mij ontwijk je de vraag
Ik kon niet zeggen dat ik IG zaai vond. Ik zat vaak met een hand voor me mond. Zo van, ohh... hier mag je toch niet om lachen, maar stiekem doe je het toch. Traag vond ik ook wel meevallen en voorspelbaar al helemaal niet. Maar iedereen heeft een andere mening natuurlijk...quote:Op donderdag 24 september 2009 12:18 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Even iets heel anders. Wat is nu eigenlijk die hype rond Inglorious Basterds? Ik heb hem gezien afgelopen weekend en vond hem vaak zelfs saai. Totaal niet zo geweldig als iedereen zegt. Voorspelbaar en traag. Alleen op het einde kwam er een beetje vaart en leuke dingen in. Weinig interessante dialogen, geen onverwachte plotwendingen...
Daarna 500 Days of Summer gezien, die was dan wel weer erg tof
sorry...quote:Op donderdag 24 september 2009 12:00 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je gaat er echt voor die RC award![]()
Maarre, bij hem zeg je het wel gewoon en bij mij ontwijk je de vraag
Ik vond alles er veel te dik bovenop liggen.. en de eerste helft duurde zo lang terwijl er zo weinig gebeurde. En die ohh... momenten heb ik ook niet gehad. Grootste lach-moment was Brad Pitt zijn nep-Italiaans...quote:Op donderdag 24 september 2009 12:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik kon niet zeggen dat ik IG zaai vond. Ik zat vaak met een hand voor me mond. Zo van, ohh... hier mag je toch niet om lachen, maar stiekem doe je het toch. Traag vond ik ook wel meevallen en voorspelbaar al helemaal niet. Maar iedereen heeft een andere mening natuurlijk...
Het is een leuke indie-film die niet cliché romkom is. Zeker waard, ook in je eentje. Maar wellicht moet je iemand meevragenquote:500 days of summer wil ik ook zien. Maar ik zie het niet zitten om naar een romantische film (want volgens mij is het dat toch?) te gaan in me eentje....
Zou ik ook eens moeten doen! Geen idee op wat voor getal ik uit zou komen... Hoe doe je dat? Op alfabet, of op jaartallen?quote:Ander onderwerp.
Ben op IMDB een lijstje aan het maken met films die ik gezien heb. Zit op 360, maar wat is dat een saai werk zeg
Dan ben ik toch de enige waarvan ze het al weet zonder me te ontmoetenquote:Op donderdag 24 september 2009 12:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry...
ik val niet op fluffy, niet op jou, niet op patch, niet op mr_a...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |