Vies vies meisje!!! Ik mag je wel, je stijgt weer wat in aanzienquote:Op donderdag 24 september 2009 10:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wat denk je dat ie die uren die hij zich niet meer herinnert heeft gedaan?
al een tijd geleden hoor... nieuwe opzet, goedkopere uitstraling etc... heeft volgens mij 4 maanden gestaan en daarna weer snel omgebouwd...quote:Op donderdag 24 september 2009 10:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Echt waar, ik wer bij de AH, een XL om precies te zijn![]()
. Wat voor nieuwe winkel flopte? (niks over gehoord...)
quote:@ Fluffy,
Iemand van de loterij om me te verzorgen?
O... niet zo moeilijk doen. Ik lig ziek op bed... dan begrijp ik dat soort dingen toch niet...quote:
druk he...quote:Op donderdag 24 september 2009 10:29 schreef hornage het volgende:
Gezellig hier
Ik was herkende btw ook de namen van de Ghostbusters niet hoor. Algemeen ben ik ook niet zo goed in het onthouden van karakternamen. Ik koppel de gezichten toch altijd aan de naam van de acteur/actrice. en hoe ze er in z'n geheel uitzien koppel ik aan de film en welke rol zij in het verhaal spelen.....
en zo kom ik aan mn geld!quote:Op donderdag 24 september 2009 10:33 schreef Patch het volgende:
Lamers en ik proberen die verloren uurtjes met alle macht te vergeten inderdaad...
Lamers was er toch niet? Of was ik ook zover weg dat ik het niet meer weetquote:Op donderdag 24 september 2009 10:33 schreef Patch het volgende:
Lamers en ik proberen die verloren uurtjes met alle macht te vergeten inderdaad...
hij geeft nu gewoon toe dat Lamers zijn kloon is...quote:Op donderdag 24 september 2009 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lamers was er toch niet? Of was ik ook zover weg dat ik het niet meer weet
Patch = schyzofreenquote:Op donderdag 24 september 2009 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij geeft nu gewoon toe dat Lamers zijn kloon is...
klopt klopt kloptquote:Op donderdag 24 september 2009 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Lamers was er toch niet? Of was ik ook zover weg dat ik het niet meer weet
quote:Vaak gaat het niet om geldbedragen, maar om prijzen in natura.
Zolang je dat zelf maar vol houdt, ga je vanzelf vergeten waarom je zo moeilijk kon zitten zondagochtend...quote:Op donderdag 24 september 2009 10:36 schreef Patch het volgende:
[..]
klopt klopt klopt
helemaal gelijk
lamers was er niet
niets gebeurt die avond...
helemaal niets
hij was er niet
inderdaad
ik herhaal:quote:Op donderdag 24 september 2009 10:36 schreef Patch het volgende:
[..]
klopt klopt klopt
helemaal gelijk
lamers was er niet
niets gebeurt die avond...
helemaal niets
hij was er niet
inderdaad
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij geeft nu gewoon toe dat Lamers zijn kloon is...
quote:Op donderdag 24 september 2009 10:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Zolang je dat zelf maar vol houdt, ga je vanzelf vergeten waarom je zo moeilijk kon zitten zondagochtend...
Je kan tenminste nog wel om me lachen. Maarre je negeert al de hele tijd iets dat ik gezegd hebquote:
oei oei nu gaat het komen....quote:Op donderdag 24 september 2009 10:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Je kan tenminste nog wel om me lachen. Maarre je negeert al de hele tijd iets dat ik gezegd heb.
Jij niet alleen, Fluffy ook wel en ik ook natuurlijkquote:Op donderdag 24 september 2009 10:43 schreef Patch het volgende:
[..]
oei oei nu gaat het komen....
bakje popcorn erbij....
![]()
ik zit er klaar voor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |