niet zo gemeen he... t waren er 2...quote:Op donderdag 24 september 2009 09:21 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
iemand van fmt kent 'ghostbusters' niet...
Even beschamend voor beiden!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet zo gemeen he... t waren er 2...
Waarom staat het trouwens niet in het subforum films, zoals het altijd staat?quote:
sorry, ik dacht dat het meer een grapje was op de topictitel...quote:
Waarschijnlijk is Patch dat vergeten...quote:Op donderdag 24 september 2009 09:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom staat het trouwens niet in het subforum films, zoals het altijd staat?
vergeten...quote:Op donderdag 24 september 2009 09:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waarom staat het trouwens niet in het subforum films, zoals het altijd staat?
Ach we lachen jou ook uit als je zegt dat je de ghostbusters niet kentquote:Op donderdag 24 september 2009 09:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
sorry, ik dacht dat het meer een grapje was op de topictitel...
Als jij em lief aankijkt, doet ie dat beslist wel voor je...quote:Op donderdag 24 september 2009 09:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is Patch dat vergeten...
Nu moet die arme Mike dat weer doen..
hey! ik ken de ghostbusters wel!quote:Op donderdag 24 september 2009 09:31 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ach we lachen jou ook uit als je zegt dat je de ghostbusters niet kent. Dan mag jij ook best iemand uitlachen
WIe was het dan, die de namen niet herkende als de ghostbusters zaterdag?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hey! ik ken de ghostbusters wel!
Jeeh en TJLinden dacht ik...quote:Op donderdag 24 september 2009 09:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
WIe was het dan, die de namen niet herkende als de ghostbusters zaterdag?
hij doet dat sowieso want hij krijgt een melding of iets in beeld dat ie nog niet geplaatst is in een subforum... en daar houdt hij niet van dus dan plaatst hij hem (ik heb opgelet zaterdagquote:Op donderdag 24 september 2009 09:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als jij em lief aankijkt, doet ie dat beslist wel voor je...
Ahh... rustig maarquote:Op donderdag 24 september 2009 09:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jeeh en TJLinden dacht ik...
grmbl... beetje denken dat ik ghostbusters niet ken...
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ahh... rustig maar. Tis al goed, kom maar
. Je bent in aanzien gestegen door dat je ze kent
Ik niet, kon niks horen van wat hij zei (zat naast iemand andersquote:Op donderdag 24 september 2009 09:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij doet dat sowieso want hij krijgt een melding of iets in beeld dat ie nog niet geplaatst is in een subforum... en daar houdt hij niet van dus dan plaatst hij hem (ik heb opgelet zaterdag)
Nou geef ik je een lief kusje en steek jij je tong meteen uitquote:
Wie zegt dat je daardoor gedaald was?quote:Op donderdag 24 september 2009 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
beetje jammer dat je me al had laten dalen in aanzien omdat je dacht dat ik ze niet kende, en dat ik dan nu weer stijg naar waar ik eigenlijk al was!![]()
quote:Op donderdag 24 september 2009 09:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik niet, kon niks horen van wat hij zei (zat naast iemand anders). En als ik wel opgelet had, dan had ik wel geweten dat jij de Ghostbusters wel kent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |