Deze was zelf gemaaktquote:
Surfs up DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 september 2009 08:27 schreef AlligatorNL het volgende:
dude
Nee het is lekkerder dan het origineel, volgens origineel Spaans recept dus daar was niks mis mee. Maar het is gewoon niet te zuipen en nu heb ik (net als met Amarettoquote:Op donderdag 24 september 2009 08:30 schreef svk1985 het volgende:
zelfgemaakte troep << likeur 43, mag je niet eens meer zo noemen :p
Nee, niet teveel gezopenquote:Op donderdag 24 september 2009 08:34 schreef minkuukel het volgende:
Teveel gezopen eigen schuld dikke bult
Klacht onterecht
oh ja!quote:Op donderdag 24 september 2009 08:41 schreef Trannellius het volgende:
Op woensdagavond dusdanig aan de zuip gaan dat je de volgende dag niet meer functioneert. Je had een woord voor dergelijke mensen, maar ik ben het kwijt....wie helpt?
's Avonds een man, 's ochtends een man, ik functioneer nu perfect dus ik zal maar een heel goed voorbeeld nemen aan mij, bazer dan dit zul je niet meemakenquote:Op donderdag 24 september 2009 08:40 schreef Rekkie het volgende:
En jij wilde mij gister nog uitleggen hoe ik 'baaz' moest zijn?
Faal jij even keihard door de mand
Weer met die likeur 43 of nu gewoon bier?quote:Op donderdag 24 september 2009 08:27 schreef AlligatorNL het volgende:
weer sinds 7 uur vanmorgen bezig
Functioneer nog goed hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 08:41 schreef Trannellius het volgende:
Op woensdagavond dusdanig aan de zuip gaan dat je de volgende dag niet meer functioneert. Je had een woord voor dergelijke mensen, maar ik ben het kwijt....wie helpt?
Zelf gemaakt. Moet je ook eens proberen, is beter dan het origineel. Ook volop komisch. Je moet 1,5 liter jenever pakken, 43 zuikerklontjes in de jenever gooien, 43 koffiebonen in een sinaasappel steken en in de jenever leggen en alles 43 dagen in laten trekken. Zonder leugensquote:Op donderdag 24 september 2009 08:44 schreef RaymondK het volgende:
Je bedoeld Cuarenta y Tres hoop ik?
Athans die van jou was nagemaakt?
Volgende keer gewoon de originele kopen ;-)
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:49 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
's Avonds een man, 's ochtends een man, ik functioneer nu perfect dus ik zal maar een heel goed voorbeeld nemen aan mij, bazer dan dit zul je niet meemaken
quote:Op donderdag 24 september 2009 08:27 schreef AlligatorNL het volgende:
Klacht: nog steeds een raar gevoel in mn maag
Mietje.... en dat noemt zich 'baaz'quote:Op donderdag 24 september 2009 08:53 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Pff vandaag even geen alcohol, had vanmorgen al moeite met mn glas jus d'orange, omdat ik gister de likeur 43 ook met jus d'orange had gedronken kreeg ik weer even zo'n misselijkheidsgolf door mn maag
Pff vandaag even geen alcohol, had vanmorgen al moeite met mn glas jus d'orange, omdat ik gister de likeur 43 ook met jus d'orange had gedronken kreeg ik weer even zo'n misselijkheidsgolf door mn maagquote:Op donderdag 24 september 2009 08:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Weer met die likeur 43 of nu gewoon bier?
Ik ga er wel om 7 uur uit en gewoon weer werken, zie ik jou niet nadoenquote:Op donderdag 24 september 2009 08:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
[..]
Mietje.... en dat noemt zich 'baaz'_!
half 6 vanochtend, vriend.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:54 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik ga er wel om 7 uur uit en gewoon weer werken, zie ik jou niet nadoen
Ja, maar als je een biertje of 2 op hebt lig je te huilen van de koppijn en neem je vrijquote:
Koppijn van twee biertjes?quote:Op donderdag 24 september 2009 08:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ja, maar als je een biertje of 2 op hebt lig je te huilen van de koppijn en neem je vrij
Je hebt ze er tussen lopen hoorquote:
Neen, dan zou ik nu de komende 7 dagen vrij moeten nemen..... en toch zit ik op mijn werk nu.quote:Op donderdag 24 september 2009 08:57 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ja, maar als je een biertje of 2 op hebt lig je te huilen van de koppijn en neem je vrij
Is goed met jequote:Op donderdag 24 september 2009 09:01 schreef Rekkie het volgende:
[..]
TS deelt graag zijn eigen ervaringen
Oh dus ik ben legaal bezigquote:Op donderdag 24 september 2009 09:06 schreef AlligatorNL het volgende:
Ga maar weer terug aan het werk, alleen bazen mogen fok!en onder werktijd
Een echte baaz-in-spequote:
Tell me something newquote:Op donderdag 24 september 2009 10:05 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Ts je bent baaz! Serieus! Echt!
Er was helemaal niks meer in huis, behalve dat. En puur vind ik het ab-so-luut niet te zuipen (gemixt ook niet maar minder erg). Maar wel 50-50 hèquote:Op donderdag 24 september 2009 11:28 schreef szalony het volgende:
Cuarenta y Tres (likeur 43) met jus?![]()
wat een held
Hey, ieder zijn ding! Zo drink ik ook Malibu Ananassap met ijs, dat willen ook veel mensen nietquote:Op donderdag 24 september 2009 12:17 schreef Koepert het volgende:
gast serieus....
43 met jus?
(ok ik vind t wel lekker dat scheelt) Dat doe je gewoon puur, al is t in shotjes (En ja dat is zonde, maar verdunnen met jus ook, erger...)
Ja ieder zn ding, das wel waar.. Apfelkorn met Spa Roodquote:Op donderdag 24 september 2009 12:22 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hey, ieder zijn ding! Zo drink ik ook Malibu Ananassap met ijs, dat willen ook veel mensen niet
Ik ben sowieso meer van het bier dan mixdrankjesquote:Op donderdag 24 september 2009 12:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Ja ieder zn ding, das wel waar.. Apfelkorn met Spa Roodmaar k vind t bij 43 zo zonde vd drank zelf zeg maar.. then again, zoals k zei; ik vind t puur gewoon erg lekker.
HAHAAHAHAHAHAquote:Op donderdag 24 september 2009 08:52 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Zelf gemaakt. Moet je ook eens proberen, is beter dan het origineel. Ook volop komisch. Je moet 1,5 liter jenever pakken, 43 zuikerklontjes in de jenever gooien, 43 koffiebonen in een sinaasappel steken en in de jenever leggen en alles 43 dagen in laten trekken. Zonder leugensen beter dan het origineel zoals ik al zei
Hmm. klinkt als een leuk experiment, maar at ik mij dan afvraag:quote:Zelf gemaakt. Moet je ook eens proberen, is beter dan het origineel. Ook volop komisch. Je moet 1,5 liter jenever pakken, 43 zuikerklontjes in de jenever gooien, 43 koffiebonen in een sinaasappel steken en in de jenever leggen en alles 43 dagen in laten trekken. Zonder leugens en beter dan het origineel zoals ik al zei
Dat maakt niet uitquote:- 1,5 liter Jenever, maar welk merk is het best
Maakt ook niet uit, gewone suikerklontjesquote:- 43 Suikerklontjes, grote suikerklontjes of kleine...rietsuiker of gewoon?
Maakt wederom niet uit, wat je zelf wiltquote:- 43 koffiebonen....als er ergens veel keus in is, zijn het wel koffiebonen
Met schil, grootte maakt ook niet echt uit, zolang je het maar niet te gek maakt hèquote:- Sinasappel, met of zonder schil ? Grote of kleine sinasappel ?
Ergens op kamertemperatuurquote:- Waar laat je het in trekken? Koelkast of kelder?
Afgedektquote:- En moet je het afgedekt in laten trekken of open. Open? Gaat je hele huis dan niet meuren naar de 43 ?
Zover ik weet mag je dat gewoon doen, het is geen drank stoken maar in principe zelf je eigen drankje mixen.quote:- Is het niet verboden? Stel dat ik familie over de vloer krijg en ze krijgen er "lucht" van, ben ik dan niet illegaal bezig en kunnen ze me aangeven bij de politie...
Na een keer zo ziek geworden te zijn van een drank-schaakspel met Amaretto drink ik het niet meer, en dit heeft een jaar of 5 geleden plaatsgevonden. Kan je nagaan wat voor impact sommige gebeurtenissen kunnen hebbenquote:Op donderdag 24 september 2009 15:43 schreef Meike26 het volgende:
Het enige minpuntje van Licor 43 vind ik de scherpte, dat had wel iets meer gemogen (misschien dat ik het nog wel ga maken, maar dan een 42 of 41). 43 drink je bijna als limonade weg terwijl je bij bijvoorbeeld Jagermeister zo'n lekker branderig gevoel krijgt.
Amaretto is ook wel lekker, maar daarbij heb ik toch elke keer het idee of ik een bonbon aan het leegzuigen ben.
Nee hoor ik ben geen verslaafde......
Licor 43 is precies dat. Als jij het recept niet hebt, kun je het ook niet namaken. Je krijgt iets wat er op lijkt, maar het is GEEN Licor 43. Derhalve is het hele topic onjuist.quote:
Wat faal je toch weer hardquote:Op donderdag 24 september 2009 16:31 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Licor 43 is precies dat. Als jij het recept niet hebt, kun je het ook niet namaken. Je krijgt iets wat er op lijkt, maar het is GEEN Licor 43. Derhalve is het hele topic onjuist.
Echt he. Wat heb je toch weer een pareltje gemaakt.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:48 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Wat faal je toch weer hard
Jij weet gelukkig wat HET echte recept is.... oh nee toch nietquote:Op donderdag 24 september 2009 16:52 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Echt he. Wat heb je toch weer een pareltje gemaakt.
Ik claim niet dat ik het drankje dat ik maak Licor 43 is. Jij wel. En nee, dit is niet het orginele recept.quote:Op donderdag 24 september 2009 16:55 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jij weet gelukkig wat HET echte recept is.... oh nee toch nietmisschien is dit wel het echte recept
FAALHAAS
Picsquote:Op donderdag 24 september 2009 17:01 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Ik claim niet dat ik het drankje dat ik maak Licor 43 is. Jij wel. En nee, dit is niet het orginele recept.
Licor 43 heeft haar naam te danken aan de 43 ingrediënten die de likeur rijk is. Onder deze ingrediënten, die overigens allemaal natuurlijk zijn, bevinden zich onder andere sap van citrus- en andere vruchten, en extracten van aromatische planten.
Bij jou zitten er 4 of 3 ingrediënten in, waarvan 1 suiker is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |