FEIT: in de peilingen al maanden stuivertje wisselen met het CDA om de koppositie.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:45 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Maar daar doe jij niet aan als je de PVV de grootste partij noemt, terwijl ze 9 zetels hebben?
En daar drinken we er nog eentje opquote:Op donderdag 24 september 2009 19:36 schreef kopvoddentax het volgende:
haha een links bolwerkje hier, lekker elkaar naar de mond praten. Vergeet het schuim niet uit je mondhoeken weg te vegen.
PVV grootste partij van NL
Ja, daar lijkt het veel op, ach, gun ze die lolquote:Op donderdag 24 september 2009 19:36 schreef kopvoddentax het volgende:
haha een links bolwerkje hier, lekker elkaar naar de mond praten. Vergeet het schuim niet uit je mondhoeken weg te vegen.
Pffff en als Guusje ter Dorst weer eens dronken is, hoor je er niemand over. Geloof mij maar, dit kost de PVV geen enkele stem. Dit gaat zo misschien wel stemmen opleveren, omdat veel linkse media dit proberen uit te buiten.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:47 schreef marsan het volgende:
[..]
En daar drinken we er nog eentje op
Feit: zetels worden niet op basis van peilingen verdeeld.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:47 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
FEIT: in de peilingen al maanden stuivertje wisselen met het CDA om de koppositie.
Wat voor waarde hebben peilingen in de praktijk? Geen, het zijn voorspellingen, virtuele zetels. Is de PVV nu de grootste partij van Nederland? Nee, ze hebben nog steeds maar 9 zetels.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:47 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
FEIT: in de peilingen al maanden stuivertje wisselen met het CDA om de koppositie.
Juist, dus nog even wachten en kunnen jullie jezelf ieder avond in de foetushouding in slaap huilen.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:48 schreef marsan het volgende:
[..]
Feit: zerels worden niet op basis van peilingen verdeeld.
Voorlopig dus slechts virtueel de grootste
Oh, daar kon ik ook wel om lachen hoor. Net als ik nu kan lachen om brinkman die beetje hardhandig wordt als hij zijn dranje niet krijgt.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:48 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Pffff en als Guusje ter Dorst weer eens dronken is, hoor je er niemand over. Geloof mij maar, dit kost de PVV geen enkele stem. Dit gaat zo misschien wel stemmen opleveren, omdat veel linkse media dit proberen uit te buiten.
lol huilen nog wel. Dat jij nu elke avond jezelf in slaap huilt, wil niet zeggen dat iedereen dat doet hoorquote:Op donderdag 24 september 2009 19:50 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Juist, dus nog even wachten en kunnen jullie jezelf ieder avond in de foetushouding in slaap huilen.
Mooie alu-hoed.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:48 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Pffff en als Guusje ter Dorst weer eens dronken is, hoor je er niemand over. Geloof mij maar, dit kost de PVV geen enkele stem. Dit gaat zo misschien wel stemmen opleveren, omdat veel linkse media dit proberen uit te buiten.
Mwa, stel dat de PVV ook daadwerkelijk de grootste wordt dan kunnen we straks met zn allen concluderen dat ook zij helemaal niets van het gebrul waar kunnen maken.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:50 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Juist, dus nog even wachten en kunnen jullie jezelf ieder avond in de foetushouding in slaap huilen.
Ze gaan toch weer in de oppositie en dat doen ze al jaren uitstekend. Mochten ze toch in een nieuw te vormen kabinet komen, dan is het vrijwel onmogelijk om slechter voor de dag te komen dan de besluiteloze bende van Balkenende.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef Hukkie het volgende:
[..]
Mwa, stel dat de PVV ook daadwerkelijk de grootste wordt dan kunnen we straks met zn allen concluderen dat ook zij helemaal niets van het gebrul waar kunnen maken.
Ik denk dat dit wel degelijk zetels gaat kosten in de peilingen op korte termijn. Gelukkig zijn de verkiezingen nog ver weg. Als er te vaak dit soort incidenten plaatsvinden rondom PVV kamerleden zullen potentiele kiezers weghollen uit angst voor LPF achtige toestanden. Het is belangrijk dat Wilders de discipline aanhaalt.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:48 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, zeker in vergelijking met andere partijen, zoals de PVDA, die schandaal op schandaal blijft stapelen. Het ding is, dat de media iedere misstap uitvergroten. Ik kan er alleen maar om lachen.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik denk dat dit wel degelijk zetels gaat kosten in de peilingen op korte termijn. Gelukkig zijn de verkiezingen nog ver weg. Als er te vaak dit soort incidenten plaatsvinden rondom PVV kamerleden zullen potentiele kiezers weghollen uit angst voor LPF achtige toestanden. Het is belangrijk dat Wilders de discipline aanhaalt.
Noem dan eens een aantal vergelijkbare schandalen in de PvdA.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:01 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, zeker in vergelijking met andere partijen, zoals de PVDA, die schandaal op schandaal blijft stapelen. Het ding is, dat de media iedere misstap uitvergroten. Ik kan er alleen maar om lachen.
Nou, je moet toch toegeven dat ze bij de PVDA een hekel aan drank hebben, vraag maar aan Jan Pronkquote:Op donderdag 24 september 2009 20:01 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, zeker in vergelijking met andere partijen, zoals de PVDA, die schandaal op schandaal blijft stapelen. Het ding is, dat de media iedere misstap uitvergroten. Ik kan er alleen maar om lachen.
Geert brult een hoop en gaat daarom goed in de peilingen. Als hij straks zijn woorden waar moet gaan maken en het blijkt dat hij dat niet kan, dan zou het wel eens een leegloop van PVV stemmers kunnen betekenen. Ik weet niet wat erger is, bovendien moet ik dan waarschijnlijk twee keer kort na elkaar naar de stembus.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:56 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Ze gaan toch weer in de oppositie en dat doen ze al jaren uitstekend. Mochten ze toch in een nieuw te vormen kabinet komen, dan is het vrijwel onmogelijk om slechter voor de dag te komen dan de besluiteloze bende van Balkenende.
Mooi: Manier om schoonheid aan te geven.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:53 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Probeer eerst eens te achterhalen wat de betekenis is van een woord voordat je die gebruikt.
weer eens dronken? Ze komt als vrouw net te kort aan lichaamsgewicht om dat tweede glaasje te kunnen verhapstukken met als gevolg dat je net even teveel ugl hebt .. en dat is met de mantel der liefde bedekt, had idd niet mogen gebeuren ..quote:Op donderdag 24 september 2009 19:48 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Ik zal er eentje noemen. Rob Oudkerk die naar de heroinehoeren aan de Theemsweg gaat en daarom moet opstappen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Noem dan eens een aantal vergelijkbare schandalen in de PvdA.
Dat is er eentje, maar geen hele reeks. Rob Oudkerk is toen ook overigens inderdaad afgetreden, ben benieuwd of Brinkman ook opstapt.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:07 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik zal er eentje noemen. Rob Oudkerk die naar de heroinehoeren aan de Theemsweg gaat en daarom moet opstappen.
Het is wel een zeer ernstig incident met behoorlijke imagoschade. De PVV zal ook moeten uitkijken dat dit soort zaken niet vaker gaat gebeuren, want dan gaan er uiteraard wel behoorlijk wat kiezers weglopen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat is er eentje, maar geen hele reeks. Rob Oudkerk is toen ook overigens inderdaad afgetreden, ben benieuwd of Brinkman ook opstapt.
-Minister Guusje ter Dorst, dronken achter het stuur kruipen.quote:Op donderdag 24 september 2009 20:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Noem dan eens een aantal vergelijkbare schandalen in de PvdA.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |