Dekking zoeken voordat alle rechtsmenschen hier komen verkondigen dat Hitler eigenlijk EXTREEM LINKS WAS!1!!!!!1!!!!!!!11!!quote:Op donderdag 24 september 2009 18:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hitler is het schoolvoorbeeld van extreem-rechts denken, met de nadruk op extreem. Dat maakte mijn geschiedenis-leraar mij tenminste wijs. En ik vind dat de PVV in rasse schreden richting de extreme kant beweegt.
In dit geval is het volkomen terecht dat Hero gebashed wordt, vind je niet?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist. Maar elk topic met een PVV'er loopt uit tot een bashtopic en da's een beetje jammer
Correct, maar de paupers die zich niet in kunnen houden na het nuttigen van een alcoholische drank behoren vanouds in de fabrieken en niet in de hogere kringen van het politieke wezen in s'Gravenhage.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:20 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat iedereen een biertje op zijn tijd kan waarderen
Zoals haast elk debat met een PVV'er in de Tweede Kamer op een bash-de-islam-en-de-allochtonen-debat uitlooptquote:Op donderdag 24 september 2009 18:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Juist. Maar elk topic met een PVV'er loopt uit tot een bashtopic en da's een beetje jammer
Het is allemaal een complot van de linkse kerkquote:Op donderdag 24 september 2009 18:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In dit geval is het volkomen terecht dat Hero gebashed wordt, vind je niet?
"IK WORD GEDEMONISEERD!1!!"quote:Op donderdag 24 september 2009 18:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is allemaal een complot van de linkse kerk.
Wat wil je, het was in Nieuwspoort, typisch een bolwerk van de politiek correcte designerbrildragende elite.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"IK WORD GEDEMONISEERD!1!!"
Het was natuurlijk allemaal vantevoren opgezet door een stel (s)linksen om Hero in diskrediet te brengen!
En bij geschiedenis kregen we te horen dat de USSR extreem links was. Zolang Wilders niemand uitroeit zie ik het probleem niet.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hitler is het schoolvoorbeeld van extreem-rechts denken, met de nadruk op extreem. Dat maakte mijn geschiedenis-leraar mij tenminste wijs. En ik vind dat de PVV in rasse schreden richting de extreme kant beweegt.
Uiteraard. Maar de PVV staat hier van buiten.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In dit geval is het volkomen terecht dat Hero gebashed wordt, vind je niet?
Natuurlijk niet, hij is een vooraanstaand PVV-politicus en daardoor is de PVV er hoe dan ook bij betrokken.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar de PVV staat hier van buiten.
Daar iets iets voor te zeggen maar dat beweer ik niet. Je kan een banaan recht lullen maar daar hebben we niks aan hequote:Op donderdag 24 september 2009 18:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dekking zoeken voordat alle rechtsmenschen hier komen verkondigen dat Hitler eigenlijk EXTREEM LINKS WAS!1!!!!!1!!!!!!!11!!
Volgens mij is het verstandig als Brinkman de komende tijd het niet zoveel op de man gaat spelen.quote:Op donderdag 24 september 2009 18:51 schreef MaGNeT het volgende:
Ik zie dat overigens al helemaal voor me tijdens de debatten bij de volgende verkiezingen:
"En voor Hero een glaasje prik".
Vooral niet op de barman?quote:Op donderdag 24 september 2009 18:52 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Volgens mij is het verstandig als Brinkman de komende tijd het niet zoveel op de man gaat spelen.
Hij drinkt niet meer, maar de vraag is natuurlijk of hij ook minder gaat drinkenquote:Op donderdag 24 september 2009 19:27 schreef Zoran1 het volgende:
Toe Brinkman, drink niet meer!
http://extra.volkskrant.n(...)n%2C_drink_niet_meer
Trieste pvv rukkers!
Jep, tot er straks verkiezingen komen. Dan wordt het een stapje te ver om ook daadwerkelijk naar de stembus te gaan. IMHO natuurlijkquote:Op donderdag 24 september 2009 19:36 schreef kopvoddentax het volgende:
haha een links bolwerkje hier, lekker elkaar naar de mond praten. Vergeet het schuim niet uit je mondhoeken weg te vegen.
PVV grootste partij van NL
Knap staaltje wishfull thinkingquote:Op donderdag 24 september 2009 19:41 schreef DustBunnie het volgende:
[..]
Jep, tot er straks verkiezingen komen. Dan wordt het een stapje te ver om ook daadwerkelijk naar de stembus te gaan. IMHO natuurlijk
Maar daar doe jij niet aan als je de PVV de grootste partij noemt, terwijl ze 9 zetels hebben?quote:Op donderdag 24 september 2009 19:44 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Knap staaltje wishfull thinking
We zullen zien.quote:Op donderdag 24 september 2009 19:44 schreef kopvoddentax het volgende:
[..]
Knap staaltje wishfull thinking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |