Ze moeten de zwakzinnigen toch ook bezig houden?quote:Op donderdag 24 september 2009 08:27 schreef Reintji het volgende:
Die fuckers van de groenvoorziening doen tegenwoordig elke maand een snoeibeurt ofzo, met motortrimmers, onder mijn slaapraam.. verdeurie
Ploeg het zelf om, hebben ze ook niks meer om te snoeienquote:Op donderdag 24 september 2009 08:27 schreef Reintji het volgende:
Die fuckers van de groenvoorziening doen tegenwoordig elke maand een snoeibeurt ofzo, met motortrimmers, onder mijn slaapraam.. verdeurie
Daar zijn de beneden buren niet blij mee denk ik, maar ze hebben nu de eerste pauze alweer. Van Nelle zwaar met een thermosfles.quote:Op donderdag 24 september 2009 09:05 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Ploeg het zelf om, hebben ze ook niks meer om te snoeien
"Owwwh ik ben brak"quote:Op donderdag 24 september 2009 10:25 schreef Nebo het volgende:
Zijn eerste reactie zal iets in de richting van 'Oooooow mijn hooooofd!!11!1!'
Ik ben wel een klein beetje jaloersquote:Op donderdag 24 september 2009 11:22 schreef Edwinus het volgende:
[..]
Ik heb daar wel respect voor.
Ik was er half 10 uitquote:Op donderdag 24 september 2009 11:24 schreef Lagomorph het volgende:
[..]
Ik ben wel een klein beetje jaloers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |