Dat dusquote:Op zondag 9 januari 2011 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Godkolere hij zit nog niet eens 2 weken bij deze club. Wat verwacht je nu echt? Wat een non-post.
Nog zo een boze PI erbijquote:Op zondag 9 januari 2011 14:14 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Dat de handelingssnelheid van Afellay te laag is viel me inderdaad ook op, hij zal dit echt moeten verbeteren anders word hij binnen 1,5 jaar verkocht.
Messi speelt al heel wat weken meer op 10 dan op 9, niet alleen deze wedstrijd bij het ontbreken van Xavi.quote:Op zondag 9 januari 2011 14:16 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Door het ontbreken van Xavi, speelde Messi wat naar achteren en vond hem daar gewoon een stuk minder (ondanks die steekbal bij de 0-1). Had een stuk meer balverlies dan normaal.
Erg jammer inderdaad. Die illegale streams zijn echt bagger.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:54 schreef onlogisch het volgende:
Echt zo'n harde faal dat ze barca niet uitzenden @ beker op sport1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:19 schreef Dannare het volgende:
registreer je ff bij onderstaande link kan je gratis kijken en best acceptabele kwaliteit..Moet je er wel 10 euro op hebben gestortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
★★★
Kloptquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:22 schreef Dannare het volgende:
Dat is wel waar maar wat is eenmalig 10 euro als je vervolgens vrij vaak kan kijken?
Sport1 is 10EU p maand
tja geef alleen maar tip en met die 10 eu kan je ook nog eens links en rechts een gokje doen.. k heb me daar overigens geregistreerd toen t gratis was met een flinke faal in me geheime vraagquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:24 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
KloptMaar denk niet dat zij het willen doen.
flinke faal in je geheime vraag?quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:25 schreef Dannare het volgende:
[..]
tja geef alleen maar tip en met die 10 eu kan je ook nog eens links en rechts een gokje doen.. k heb me daar overigens geregistreerd toen t gratis was met een flinke faal in me geheime vraag
Zal hem in spoiler zettenquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
flinke faal in je geheime vraag?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef Dannare het volgende:
[..]
Zal hem in spoiler zettenHaha, je gaat er niet van uit dat iemand dat ooit gaat zien nee. Maar ben blij om te lezen dat je niet zo stoer meer bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lesje geleerd for sure... doe nooit meer zo stoer je weet nooit wat er van komtquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:34 schreef TheSeeker_NL het volgende:
[..]
Haha, je gaat er niet van uit dat iemand dat ooit gaat zien nee. Maar ben blij om te lezen dat je niet zo stoer meer bent
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:32 schreef Dannare het volgende:
[..]
Zal hem in spoiler zettenGelukkig heb je het zelf ook door:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
★★★
Ja wordt er verdomme weer rood van als k er aan terug denk...quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het zelf ook door:![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2011 22:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool dú Messi! Barça - Unó! Betis - Zeroo!
quote:Op woensdag 12 januari 2011 23:41 schreef TheSeeker_NL het volgende:
En Afellay maar op en neer huppelen..
Ik merk wel dat onze vriend al wat sneller passtquote:Op woensdag 12 januari 2011 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ibi zou hem achter zijn standbeen voorgeven..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |