Niets eens een echte zoen, maar totaal mijn types niet!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Die in de OP van de vorige was alleen maar een kus hoor.
Wat verwacht je dan hier?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niets eens een echte zoen, maar totaal mijn types niet!
Josh Hollowayquote:
Mwa, die vind ik niet zo.quote:
Niet iedereen kan smaak hebben natuurlijk!quote:
Ik weet nog niet hoe hij proeft.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet iedereen kan smaak hebben natuurlijk!
Hoe hij proeft of hoe hij smaakt of wil je beide testen?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik weet nog niet hoe hij proeft.
Weltrusten!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Mwa, misschien een andere keer. Ik ga slapen.
vast een beetje ziltigquote:Op woensdag 23 september 2009 23:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hoe hij proeft of hoe hij smaakt of wil je beide testen?
ik ook en catootje is meegekomenquote:
Jullie topic? Nou, wat een warm welkom zeg!quote:Op donderdag 24 september 2009 00:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
beste Kardinaal, wat brengt jou telkens in óns topic?
ik bedoel ons als in "ons"quote:Op donderdag 24 september 2009 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jullie topic? Nou, wat een warm welkom zeg!
En om daar lid van te worden moet je tegenwoordig een examen afleggen?quote:Op donderdag 24 september 2009 00:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik bedoel ons als in "ons"
als in de heren van de heren
als in "de familie"
Ja, als je opmerkingen als "vunzige plaatjes" gaat maken...quote:Op donderdag 24 september 2009 00:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jullie topic? Nou, wat een warm welkom zeg!
Ze zien vast je potentie nietquote:Op donderdag 24 september 2009 01:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En om daar lid van te worden moet je tegenwoordig een examen afleggen?
En ik wist niet dat jullie ook allemaal lid waren van de tros en/of de Maffia!
nee, maar wat trekt je naar het HOMO topic?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En om daar lid van te worden moet je tegenwoordig een examen afleggen?
En ik wist niet dat jullie ook allemaal lid waren van de tros en/of de Maffia!
Wat houdt dat examen hier dan precies in? Wordt het oraal afgenomen of?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:15 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Ze zien vast je potentie niet![]()
maar vertel, heb je al eens ooit dát 'examen' afgelegd ?
Dit draadje is een van de weinige waar 's nachts wat leven te vinden is!quote:Op donderdag 24 september 2009 01:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, maar wat trekt je naar het HOMO topic?
je bent van harte welkom hoor, en wees blij dit is nog mild voorheen hadden we hier eerst een soort vragenlijst/solicitatieformulier voordat je hier mocht posten
quote:Op donderdag 24 september 2009 01:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat houdt dat examen hier dan precies in? Wordt het oraal afgenomen of?![]()
[..]
ok, subtiliteit is aan jou niet besteed merk ik, ben je zelf ook homo, of bi curious?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat houdt dat examen hier dan precies in? Wordt het oraal afgenomen of?![]()
[..]
Dit draadje is een van de weinige waar 's nachts wat leven te vinden is!
Wil je weten of je een kansje maakt, is het hem dat?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok, subtiliteit is aan jou niet besteed merk ik, ben je zelf ook homo, of bi curious?
nee, ik vraag me af waarom je het hier zo gezellig vind.quote:Op donderdag 24 september 2009 01:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wil je weten of je een kansje maakt, is het hem dat?
Het is hier gezellig, omdat er hier zelfs nachts wat wordt terug gezegd!quote:Op donderdag 24 september 2009 01:35 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee, ik vraag me af waarom je het hier zo gezellig vind.
De tijd dat ik bij wie dan ook een kans maakte is lang vervlogen, daar heb ik jou niet voor nodig om me daar aan te herinneren.
ok ik ben een dramaqueen, maar de cijfers liegen nietquote:Op donderdag 24 september 2009 01:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is hier gezellig, omdat er hier zelfs nachts wat wordt terug gezegd!
Dat zal wel loslopen denk ik, meneer!
Er is vast wel een markt voor bejaarde, dikke liliputers met een garnaaltje!quote:Op donderdag 24 september 2009 01:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ok ik ben een dramaqueen, maar de cijfers liegen niet
we hadden het toch over mij?quote:Op donderdag 24 september 2009 01:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Er is vast wel een markt voor bejaarde, dikke liliputers met een garnaaltje!
quote:Op donderdag 24 september 2009 01:47 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
we hadden het toch over mij?
Trusten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |