quote:
Mijn iPhone 3GS Wit 16GB wordt morgen tussen 08:00 en 09:36 bezorgdquote:Op woensdag 23 september 2009 22:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Weet je wat... Ik ben nu gewoon blij dat ze bij Hi geen iPhone hebben want dat geeft mij een prima excuus om weg te gaan bij dat bedrijf dat mij lastig valt met kutreclames die veel te luid en klote zijn
Geen probleem... gewoon verder zoeken in DKP ofzo... (ik heb een ban op dat subforum dus kan je niet verder helpen)quote:Op woensdag 23 september 2009 22:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Klik ik dit topic aan, denkende achterlijke hoeren te zien () kom je met een matig YouTube filmpje. Bedankt hè!
Shaniqua: [Shaniqua] ghettoest of ghetto-namesquote:Op woensdag 23 september 2009 22:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja die met die schreeuwende kut shaniqua, ja...
Ik dacht dat zwart had gewonnenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:50 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Mijn iPhone 3GS Wit 16GB wordt morgen tussen 08:00 en 09:36 bezorgd
kan je morgen een naamtopic met pics maken?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:50 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Ik heb ook de Iphonequote:Op woensdag 23 september 2009 22:50 schreef appelsjap het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Godsamme dit topic gaat over die kutreclame niet over de iPhone!
Ik dacht dat dit topic over patat gingquote:Op woensdag 23 september 2009 22:56 schreef DutchErrorist het volgende:
Godsamme dit topic gaat over die kutreclame niet over de iPhone!
Leuk? Durf dat nog een keer te zeggen en ik zet je op mijn Deathnote!quote:Op woensdag 23 september 2009 23:16 schreef Desunoto het volgende:
Eerste keer is 'ie wel leuk.
Maar nu ben ik hem ook zat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:16 schreef Desunoto het volgende:
Eerste keer is 'ie wel leuk.
Maar nu ben ik hem ook zat.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Leuk? Durf dat nog een keer te zeggen en ik zet je op mijn Deathnote!Doodsverwensing! Ban!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 september 2009 23:18 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Doodsverwensing! Ban!Heerlijk zo'n inkopper... Je komt onder Shaniqua te staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe en wanneer gaat zij dood?quote:Op woensdag 23 september 2009 23:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n inkopper... Je komt onder Shaniqua te staan.
Wedden dat ze er van houd om in d'r reet geneukt te worden...quote:Op woensdag 23 september 2009 23:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
IK KLIKTE![]()
En niks geen hoerenIk voel me bedonderd
Binnen een uur door haar mobiele telefoon in d'r strot.quote:
'K hoop het.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:30 schreef Desunoto het volgende:
Zal die reclame dan uit respect van de buis gaan?
Jij en ik kunnen wel vrienden worden.quote:Op woensdag 23 september 2009 23:42 schreef Andyy het volgende:
Wat een AIDSreclame, ik zou zo van provider willen wisselen door die achterlijke reclames van ze
Kan die vrouw niet pijpen en zwijgen?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:43 schreef DutchErrorist het volgende:
Ja die met die schreeuwende kut shaniqua, ja...
Wat een kankerreclame is dat zeg
Kijken op eigen risico.....
Laat ze bij Hi eens optiefen met die kut poekie van ze...
Ik schaam me bijna dat ik bij Hi een abonnement heb...
(Ja het zit me dwars)
Ik mis de watermeloen.quote:Op donderdag 24 september 2009 02:00 schreef Sapstengel het volgende:
Oh, nu kan ik deze weer posten:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:50 schreef LXIV het volgende:
[..]
Shaniqua: [Shaniqua] ghettoest of ghetto-names
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |