wat een gaaf usernummer heb jijquote:Op woensdag 23 september 2009 22:22 schreef kensei het volgende:
Eens, vooral Swarmahoer ofzo wat een faalhaas
Mooie paint![]()
Dankjequote:Op woensdag 23 september 2009 22:22 schreef kensei het volgende:
Eens, vooral Swarmahoer ofzo wat een faalhaas
Mooie paint![]()
Kijk je altijd naar andermans usernummers?quote:
quote:
is dat ergquote:Op woensdag 23 september 2009 22:24 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Kijk je altijd naar andermans usernummers?
ja .. jijniet?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:24 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Kijk je altijd naar andermans usernummers?
Het gaat niet om de kwaliteit maar om de boodschap die de paint uitdraagt. Jij bent zeker ook zo iemand die op JX dr paints zit te geilenquote:
Ja, we moeten eigenlijk een eigen forum maken, en dan zonder modsquote:Op woensdag 23 september 2009 22:28 schreef kensei het volgende:
Zou dat niet de perfecte wereld zijn: een forum zonder mods![]()
Nee.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:28 schreef kensei het volgende:
Zoiets als 4chan dus?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:28 schreef kensei het volgende:
hoezo dat danquote:Op woensdag 23 september 2009 22:30 schreef Lonker het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kreeg ik een note voor
Ik postte het in een kut topic en toen ging mijn note plots van 4 >>> 5quote:
Nee, dit is opkomen voor mezelf en voor alle Fokkers.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:31 schreef Adolecens het volgende:
Crewbashing... Ik voorspel een ban van originele account plus deze kutkloon
het is ook eigenlijk beidehandjes ->quote:Op woensdag 23 september 2009 22:33 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Maar een bij heeft toch geen handjes???
Nee, gewoon op paints in het algemeenquote:Op woensdag 23 september 2009 22:26 schreef kensei het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kwaliteit maar om de boodschap die de paint uitdraagt. Jij bent zeker ook zo iemand die op JX dr paints zit te geilen
Als je inderdaad een verzorgd topic aanmaakt dan is het vervelend als ie met bijdehante opmerking, zomaar gesloten wordt. Zo van: hier, een tikkie na en hier is het slotje. Het tikkie na vind ik wel weer leuk als het echte onzin-topics zijn, of die heel provocerend zijn.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:21 schreef PBear het volgende:
Ik maak een mooi, verzorgd topic hier in de klaagbak. Komt er zo'n mod die hem sluit!
Wat het ergste is: eerst maken ze eerst een bijdehante opmerking, om het topic vervolgens te sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |