TS heeft het uitstekend begrepen en lijkt de enige wel die nog enig besef heefthoe het zit met normen en waarden en respect jegens de medeusers en crew.quote:
Daar is toch een puberforum voor?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:14 schreef S1nn3rz het volgende:
En dan is de crew ook nog zo goed om ze maar 2 weken een ban te geven.
Ik had ze gepermbanned. Weg met dat uitschot dat alleen maar loopt te schelden en dreigen omdat hun subforumpje dicht is.
Weg met dat uitschot dat mensen uitmaakt voor hoer, klootzak en meer van dat soort dingen.
Dingen die we op fok helemaal niet kunnen gebruiken.
No lifers die gewoon niet weten hoe hard de crew moet werken om het hier allemaal draaiende te houden.
Meer respect voor de crew en dan vooral de eigenaar, die zich ook de tering werkt om het hier iedereen naar de zin te maken. En dan krijgt ie dit ook nog over zich heen.![]()
Ik had voor straf het hele forum een dagje of wat gesloten.![]()
wie niet luisteren wil moet maar voelen.
Mensen die de crew voor van alles en nog wat uitmaken.
Nee, daar hadden ze VBL voor.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar is toch een puberforum voor?
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:18 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
TS heeft het uitstekend begrepen en lijkt de enige wel die nog enig besef heefthoe het zit met normen en waarden en respect jegens de medeusers en crew.
Helaas, met deze account zal ik nimmer modjesblauw worden.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
Ah, TS denkt zijn sollicitatie op deze manier wat kracht bij te zetten?
En dat dusquote:Op woensdag 23 september 2009 22:16 schreef Acinonyx het volgende:
Bans uit gaan delen voor het bashen van een crewlid, alsof die figuren zoveel bijzonderder zijn dan de doorsnee fokker
Danny heeft het uitstekend gedaan en dat mag ook wel eens gezegd worden.quote:Op woensdag 23 september 2009 22:20 schreef Seam het volgende:
[..]Danny zat gewoon fout en had het diplomatieker aan moeten pakken. Sommige users gingen te ver, maar mensen bannen omdat ze enkel tegen de mening van de crew ingaan en dat crewbashing noemen is onrechtvaardig.
Wat vond je dan zo verschrikkelijk aan het gedrag van bijvoorbeeld sjimz of BliksemSchigt?quote:Op woensdag 23 september 2009 22:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Danny heeft het uitstekend gedaan en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Eindelijk verlost van de hooligans die VBL jarenlang hebben bezet. Eindelijk vrij van de terreur. Ik voel me net zo opgelucht als Roodbol.
quote:Op woensdag 23 september 2009 22:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Danny heeft het uitstekend gedaan en dat mag ook wel eens gezegd worden.
Eindelijk verlost van de hooligans die VBL jarenlang hebben bezet. Eindelijk vrij van de terreur. Ik voel me net zo opgelucht als Roodbol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |