abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 september 2009 @ 20:51:19 #1
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73049871
Op iedere dakloze schijnt Rotterdam een aantrekkingskracht te hebben. Waarom? Ik weet het niet. Maar goed.
We krijgen dus door het openzetten van de grenzen ook deze problemen mee. Want behalve dat het zwervers (geworden) zijn, veroorzaken ze ook overlast.
Er zijn inmiddels zo'n 10.000 polen. Daarvan gaat het om meer dan 120 polen die zwerven en overlast veroorzaken. Kwamen naar het beloofde land maar hier redden ze het niet.

Het vreemde is echter dat we geen vervelende Marokkanen naar huis kunnen sturen. Maar dat willen we (Gem. Rotterdam) wel doen met die Polen.Want Rotterdam weet geen raad met die Polen.
Probleem is echter. Ze willen niet terug! Kortom. Probleem voor ons.

En natuurlijk komen er weer een aantal snuggere lieden met mogelijk, niet werkende oplossingen. Efin. Bekijk de uitzending maar eens.

Kortom. Weer een hoop gezeik erbij voor nix. Want we hadden ze gewoon daar moeten laten.
quote:
De komst van tienduizenden Polen naar ons land, als goedkope arbeidskrachten ingezet, heeft een keerzijde. Honderden van hen redden het niet en raken aan lager wal.

In de grote steden nemen de problemen met Poolse zwervers flink toe. Rotterdam wil nu dat de Oost-Europeanen teruggestuurd worden naar hun eigen land.
Preview

Bron:Netwerk
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73049926
Ja, omdat die Marokkanen hier zijn geboren en ook een Nederlands paspoort hebben. Die Polen zijn hier gewoon aan komen waaien dus kunnen ook weer terug.
pi_73050027
Kut, net gemist. Hoe snel staat zoiets online?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 23 september 2009 @ 21:04:16 #4
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_73050392
Als we nou die Polen betalen om Marrokanen te terroriseren dan vangen we 2 vliegen in een klap
pi_73050680
Op de trein ermee en hup weg.
  maandag 28 september 2009 @ 14:43:22 #6
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_73180198
quote:
Op woensdag 23 september 2009 20:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, omdat die Marokkanen hier zijn geboren en ook een Nederlands paspoort hebben. Die Polen zijn hier gewoon aan komen waaien dus kunnen ook weer terug.
De ouders vaak niet. Dus 1e 2e en 3e generatie kunnen voor hetzelfde gelijk mee. KLM/Air France werkt daar wel aan mee.Dat kan via Parijs om daar ook nog een groot aantal op te halen.

Nou nog ff dus en we ook een poolse misdaad scene hier.
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_73201098
quote:
Op woensdag 23 september 2009 21:04 schreef Buschetta het volgende:
Als we nou die Polen betalen om Marrokanen te terroriseren dan vangen we 2 vliegen in een klap
Nothing to see here, carry on
pi_73201307
Als we een les hebben moeten trekken uit het verleden is het wel dat we gastarbeiders (op tijd) weer UIT moeten zetten.
BE YOUR DOG
  dinsdag 29 september 2009 @ 08:21:35 #9
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_73201964
quote:
Ik ben inmiddels overleden
pi_73202951
quote:
Extreem goed plan!
pi_73203041
De accijnzen op alcohol verhogen is het enige dat helpt. Niet dat ik het prettig zou vinden maar het helpt wel.
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
pi_73203879
quote:
Op maandag 28 september 2009 14:43 schreef Fockker het volgende:

[..]

De ouders vaak niet. Dus 1e 2e en 3e generatie kunnen voor hetzelfde gelijk mee. KLM/Air France werkt daar wel aan mee.Dat kan via Parijs om daar ook nog een groot aantal op te halen.

Nou nog ff dus en we ook een poolse misdaad scene hier.
Knap hoe je een topic over polen, die je ook nog een zelf bent gestart, zo'n draai kunt geven dat het weer een marokkanen-discussie wordt. Chapeau.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_73204279
Het zou toch niet zo heel moeilijk moeten zijn om wetgeving te maken die wangedrag van gastarbeiders 'beloont' met onmiddellijke uitzetting of celstraf. Er staan gevangenissen leeg in Nederland.
  dinsdag 29 september 2009 @ 10:58:14 #14
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73204668
twee huizen naast mij zitten nu ook ineens polen die alleen maar overlast veroorzaken. ze zijn dan misschien wel niet dakloos, maar zo gedragen ze zich wel. zuipen, gillen, ramen bekrassen, fietsen jatten, mishandeling, vervuiling, etc etc. en nog nooit ook maar een agent gezien die polshoogte kwam nemen.

merk dat de buurt zo langzamerhand schoon genoeg heeft van deze uitvreters. denk dat er binnenkort dan ook wel actie wordt ondernomen zonder dat de politie daarin gekend is.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_73205941
ik heb anders alleen goeie ervaringen met polen, goede mentaliteit over algemeen.
pi_73206093
Heel kort gezegd: de Polen worden de nieuwe Marokkanen.
Met alle ellende van dien.
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
  dinsdag 29 september 2009 @ 11:54:07 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_73206117
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:47 schreef ASroma het volgende:
ik heb anders alleen goeie ervaringen met polen, goede mentaliteit over algemeen.
@roma
als ze werken zijn ze prima te doen. zodra ze een beetje werkloos op straat bier lopen drinken is het ineens een ander verhaal.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_73206250
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:54 schreef zoalshetis het volgende:

@roma
als ze werken zijn ze prima te doen. zodra ze een beetje werkloos op straat bier lopen drinken is het ineens een ander verhaal.
Valt op zich mee. Ik heb het zelf meegemaakt dat een stomdronken pool 's ochtends om 10 uur bij mij voor de deur lag. Hoe dronken die kerel ook was, ik zag hem netjes zijn bierblikje in de vuilnisbak weggooien nadat hij hem had geledigd

Bij mij in de buurt zijn er wel weer groepen marokkanen die ruzie zoeken met polen. Ik ging 's avonds een keer naar de albert hein toen kwamen er wat van die opgeschoten jongeren op me af die vroegen of ik polski was. Omdat ik niet wilde eindigen als Joes Kloppenburg 2 heb ik maar netjes antwoord gegeven.
Het gebruik van de omschrijving "Joodse kolonisten" zoals algemeen het gebruik is in de Nederlandse pers is van het zelfde walgelijk lage niveau als het gebruik van de term "Gastarbeiders" voor de vijfde generatie van immigranten in Nederland.
pi_73207573
quote:
Op dinsdag 29 september 2009 11:54 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

@roma
misschien, maar geldt dat niet voor veel zwervers van welke afkomst dan ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')