Previewquote:De komst van tienduizenden Polen naar ons land, als goedkope arbeidskrachten ingezet, heeft een keerzijde. Honderden van hen redden het niet en raken aan lager wal.
In de grote steden nemen de problemen met Poolse zwervers flink toe. Rotterdam wil nu dat de Oost-Europeanen teruggestuurd worden naar hun eigen land.
De ouders vaak niet. Dus 1e 2e en 3e generatie kunnen voor hetzelfde gelijk mee. KLM/Air France werkt daar wel aan mee.Dat kan via Parijs om daar ook nog een groot aantal op te halen.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ja, omdat die Marokkanen hier zijn geboren en ook een Nederlands paspoort hebben. Die Polen zijn hier gewoon aan komen waaien dus kunnen ook weer terug.
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:04 schreef Buschetta het volgende:
Als we nou die Polen betalen om Marrokanen te terroriseren dan vangen we 2 vliegen in een klap
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:04 schreef Buschetta het volgende:
Als we nou die Polen betalen om Marrokanen te terroriseren dan vangen we 2 vliegen in een klap
Extreem goed plan!quote:Op woensdag 23 september 2009 21:04 schreef Buschetta het volgende:
Knap hoe je een topic over polen, die je ook nog een zelf bent gestart, zo'n draai kunt geven dat het weer een marokkanen-discussie wordt. Chapeau.quote:Op maandag 28 september 2009 14:43 schreef Fockker het volgende:
[..]
De ouders vaak niet. Dus 1e 2e en 3e generatie kunnen voor hetzelfde gelijk mee. KLM/Air France werkt daar wel aan mee.Dat kan via Parijs om daar ook nog een groot aantal op te halen.
Nou nog ff dus en we ook een poolse misdaad scene hier.
@romaquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:47 schreef ASroma het volgende:
ik heb anders alleen goeie ervaringen met polen, goede mentaliteit over algemeen.
Valt op zich mee. Ik heb het zelf meegemaakt dat een stomdronken pool 's ochtends om 10 uur bij mij voor de deur lag. Hoe dronken die kerel ook was, ik zag hem netjes zijn bierblikje in de vuilnisbak weggooien nadat hij hem had geledigdquote:Op dinsdag 29 september 2009 11:54 schreef zoalshetis het volgende:
@roma
als ze werken zijn ze prima te doen. zodra ze een beetje werkloos op straat bier lopen drinken is het ineens een ander verhaal.
misschien, maar geldt dat niet voor veel zwervers van welke afkomst dan ook?quote:Op dinsdag 29 september 2009 11:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
@roma
als ze werken zijn ze prima te doen. zodra ze een beetje werkloos op straat bier lopen drinken is het ineens een ander verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |