volgens comedy center is er een nederlandse site... weet zo adres niet! Zal wel oude afleveringen zijn..quote:Op woensdag 23 september 2009 20:29 schreef tjoptjop het volgende:
Helaas niet meer vanaf een NL locatie te bekijken (de nieuwste eps dus)
Probeer het hier eensquote:Op woensdag 23 september 2009 20:30 schreef zomgmoz het volgende:
de nieuwe aflevering beginnen in oktober.
wel kanker dat we nu worden doorverwezen naar southpark.nl
khoop dat daar straks ook gewoon de episodes worden geupload
Dan download je ze. Het kan allemaal zo simpel zijn in het leven.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:30 schreef zomgmoz het volgende:
de nieuwe aflevering beginnen in oktober.
wel kanker dat we nu worden doorverwezen naar southpark.nl
khoop dat daar straks ook gewoon de episodes worden geupload
Ook Oktober geloof ik. Cleveland show begint de 27e.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:35 schreef zomgmoz het volgende:
Waneer begint Family Guy trouwens weer? De eerste aflevering word supervet! Something something something dark sidee
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:30 schreef Asgard het volgende:
Er gebeurt altijd wat en het is niet zo dat ze acteurs hebben die vakantie nodig hebben o.i.d.
Het waren zeekoeien, en ook die hebben vakantie nodigquote:Op woensdag 23 september 2009 20:55 schreef swarmahoer het volgende:
[..]!!!! jij denkt dat southpark verzonnen wordt zoals family guy, door een aquarium met ballen en een zeehond die een balletje eruit gooit?
www.southpark.nlquote:Op woensdag 23 september 2009 21:11 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik wordt telkens door verwezen door naar deze lepra site: http://wap.splol.com/inf/infomo?site=splol
ik had de cookie een keer veranderd in: Yes inplaats van no, nu kom ik hier op...
quote:Op woensdag 23 september 2009 21:14 schreef miaeak het volgende:
[..]
www.southpark.nl
southparkstudios kun je ineens alleen nog maar in de uk bekijken
quote:
Weet ik, maar die site is stom.quote:
Das niet de eerste.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:35 schreef zomgmoz het volgende:
Waneer begint Family Guy trouwens weer? De eerste aflevering word supervet! Something something something dark sidee
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |