Ik heb echt een ban voor helemaal niets gekregenquote:Op maandag 28 september 2009 22:12 schreef Slork het volgende:
Moet je maar niet zo klieren kliko.
Dat is het nou juist, deed je maar watquote:Op maandag 28 september 2009 22:22 schreef kiekert het volgende:
[..]
Ik heb echt een ban voor helemaal niets gekregen
En die toch zo hun best doenquote:Op maandag 28 september 2009 22:50 schreef JH87 het volgende:
Er zijn ook mensen die gewoon niet worden geband.
You wish, wij deden er nog minder voor.quote:Op maandag 28 september 2009 22:22 schreef kiekert het volgende:
Ik heb echt een ban voor helemaal niets gekregen
Wat voor superschandaligs heeft die uitgevoerd dan ? Danny niet gegroet ?quote:Op maandag 28 september 2009 22:52 schreef maok het volgende:
Ach, TARA is er na 10 jaar ook nog steeds ondanks zijn permban
Nee, volgens Danny's lezing heb ik gelekt uit Keldertje tegenover een journalistquote:Op maandag 28 september 2009 23:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat voor superschandaligs heeft die uitgevoerd dan ? Danny niet gegroet ?
En Danny is nooit fout, dat weten we allemaal.quote:Op maandag 28 september 2009 23:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nee, volgens Danny's lezing heb ik gelekt uit Keldertje tegenover een journalist
Maar dat is inmiddels meer dan 5 jaar geleden. Old history
2 weken - crewbashingquote:Op maandag 28 september 2009 23:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En Danny is nooit fout, dat weten we allemaal.
quote:
Bob. tochquote:Op maandag 28 september 2009 22:17 schreef Bob. het volgende:
Schienvat?
En Denen.Ze hebben de waterleidingen vrijdag avond gesloopt, en nu hangt er een briefje aan de deur dat ze donderdag gaan beginnen met het fixen. Wtf.
Ze laten dus gewoon een heel flatgebouw een week zonder water zitten voor ze er iets aan gaan doen. En verder snap ik geen bal van dat stomme briefje omdat het in het Deens is. Alleen dat er onderaan nog iets staat over hoe geweldig het Deense water uit de kraan is, nee echt, nice, wrijf het er nog maar even in.
![]()
Ik wil douchen.
Nee, maar ik geloof dat mijn leuke buurjongen wakker is, dus als ik mezelf mijn warme bed uit geschopt krijg kan hij vast vertalen!quote:Op dinsdag 29 september 2009 08:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bob. toch
Inmiddels al ontcijferd wat er staat?
Schienvat?quote:Op maandag 28 september 2009 21:32 schreef kiekert het volgende:
Welke rasgroninger hier weet de Groningse benaming voor een zaklamp?
Van het weekend was ik bij een echte Groninger om een auto te kopen, toen zei hij: "oooh heb je een .... meegenomen?"
Ik moet dat woord weer weten, het was geniaal.
PLAAG ME NIET.quote:Op dinsdag 29 september 2009 09:16 schreef kiekert het volgende:
Brr een week niet douchen. Ik zou de deur na 1 dag al niet meer uit durven.
Wel eentje terug geven hequote:Op dinsdag 29 september 2009 12:00 schreef JH87 het volgende:
Jij bent een pauper Slaif want je verpest het avondje bios.
En MM is een held. Een baby-olifant.. Ik noem 'r Dede.
quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:00 schreef JH87 het volgende:
Ja ik zei al sorry...quote:Op dinsdag 29 september 2009 12:00 schreef JH87 het volgende:
Ik denk dat laatste.quote:Op dinsdag 29 september 2009 15:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan! Of was dat voor JH?
Hier ookquote:Op dinsdag 29 september 2009 15:55 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Kaartjes zijn inmiddels binnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |