WAAROM?!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:14 schreef JH87 het volgende:
Ik moet naar Friesland vanmiddag.
quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:26 schreef Bob. het volgende:
Huuh.
Ik hobbelde al rond als een piraat
Hoe heb je je linkerbeen overbelast dan? Moet ik je naar de supermarkt dragen?quote:omdat ik mij linkerbeen had overbelast, maar nu ben ik net ook nog van de trap gevallen en nu is mijn rechter enkel helemaal dik en kan ik nauwelijks meer lopen.
Bob. vindt mij tenminste een snoesje!quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:34 schreef JH87 het volgende:
Dat onderschrift van je is wel een beetje fail, Luco.
Door veel te veel en te lang te hardlopen terwijl ik helemaal geen conditie heb.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:31 schreef Luco het volgende:
[..]
[..]
Hoe heb je je linkerbeen overbelast dan? Moet ik je naar de supermarkt dragen?
En kun je dan niet even die fout er uit halen?quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Bob. vind mij tenminste een snoesje!
Gecondoleerd. Kom maar langs voor een kop koffie ofzo.quote:
Hihi Ajacieden kunnen geen Nederlands.quote:Op vrijdag 25 september 2009 14:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Bob. vindt mij tenminste een snoesje!
Spellingkaboutertjes
Waar zijn jouw armen, en waar is de bronquote:Op vrijdag 25 september 2009 16:13 schreef Slaif het volgende:
Waar is de zon die mij zal verwarmen...
Greppel graven en afsteken. We kunnen er dan een soort van Australië van maken, hebben wij over 200 jaar ook een gaaf accent om te proberen.quote:Op vrijdag 25 september 2009 17:27 schreef JH87 het volgende:
Pff ik versta niets van wat dat volk uitkraamt.
Komen dr dan geen deukjes in?quote:Op vrijdag 25 september 2009 23:27 schreef Slork het volgende:
Ik heb een nieuwe, unieke vorm ontdekt om je bierflesje te openen. Je hebt er enkel een vrouw voor nodig.
Oeh!quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:09 schreef Luco het volgende:
! Kaartje voor Ajax-Feyenoord in de pocket
Vervelend.quote:Op zaterdag 26 september 2009 09:09 schreef Luco het volgende:! Kaartje voor Ajax-Feyenoord in de pocket
Aan de Eikenlaan zit een "Tientjeskapper"quote:Op zaterdag 26 september 2009 13:06 schreef Mindstate het volgende:
Wie kan me een beetje een goede goedkope kapper aanraden in groningen?
Gurbe komt vanavond naar Groningen!quote:Op vrijdag 25 september 2009 13:56 schreef Slork het volgende:
Bij Gurbe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |