quote:
Op donderdag 23 februari 2012 09:28 schreef UncleScorp het volgende:Activering van personen/DNA door de stand van ons zonnestelsel ?
Als je de verhoging van de trilling/vibraties wil toeschrijven aan de stand van ons zonnestelsel, dan ja. (ik heb daar geen duidelijkheid over)
Lees er meer over; zie Zwarte Zon.
quote:
Zelfs het DNA van de Aarde verandert omdat ook zij voor een aankomende shift zou staan. Zij zou ook eveolueren naar een hogere dimensie.
Dit soort begrippen vind ik vaag en verwarrend; ik vind energieveld en aura betere woorden voor de toestandsbeschrijving van de Aarde.
quote:
Activering van aliens ?
De aliens die hier in de buurt aanwezig zijn en als het ware ook "bij de Aarde horen" ondergaan ook veranderingen in functie van de aankomende shift. Daarom dat zij ook meer en meer "zichtbaar" worden omdat wij dichter naar elkaar toekomen qua trilling/vibraties.
Sommige beheersen teleportatie perfect; ook doen ze aan communicatie van geest tot geest.
quote:
Het is best mogelijk dat ook kristallen geactiveerd worden. Uit hetgeen ik gelezen heb wordt altijd de kracht van kristallen benadrukt, vooral door hun verbondenheid met de Aarde van waaruit zij afkomstig zijn. Het is mij echter niet duidelijk of de kracht van kristallen afgenomen/beperkt is, of dat dat aan onze huidige beperkingen ligt. Voor hetzelfde geld bezitten de kristallen nog steeds hun eigenschappen maar ligt het aan ons dat we ze niet meer kunnen benutten.
Die beroemde kristallen schedel uit Belize (uit Atlantis) zou volgens enkele schedel-deskundigen software bevatten die de bewustzijnsvelden van de aarde stimuleren.
quote:
Zoals eerder gezegd zou de vernietiging van Atlantis te wijten zijn aan misbruik van kennis en macht (net zoals bij nog eerdere beschavingen). Foute experimenten, portals en wormholes tot zelfs het proberen creeeren van een eigen universum waren de oorzaak van de beslissing tot vernietiging van Atlantis. De gevolgen van hun gedrag hadden een enorme invloed tot ver buiten de Aarde, tot zelfs in andere dimensies, tot zelfs een risico op vernietiging van het heelal. (klinkt overdreven maar zo staat het in het boek). Zij hadden als het ware al een crack in de Aarde veroorzaakt "by tapping into the dark energy"
Dolores geeft hierbij een persoonlijke verwijzing naar onze huidige LHC en stelt zich de vraag of dit wel experimenten zijn waar wij als mensheid ons mee moeten bezighouden (net als ons geklooi met atoomwapens). Er zijn idd genoeg doemverhalen rondgegaan over wat er zou kunnen misgaan met de LHC (al of niet gegrond).
De aliens/creators zien het blijkbaar niet zitten om wederom een geevolueerde beschaving te moeten vernietigen en al hun werk opnieuw zou moeten gestart worden van nul.
Daarom hebben ze geprobeerd om van binnenuit een soort van bewustzijnsverandering teweeg te brengen die ons op het betere pad zou moeten brengen.
Het LHC is idd zoiets; Ik heb in verschillende fora vernomen dat de Illuminati proberen te ontsnappen uit dit zonnestelsel vande huidige tijd/ruimte-toestand; m.b.v een portal onder CERN.