Niet-Islamitische Nederlander vindt de Islam een bedreigingquote:Een kleine meerderheid van de ondervraagden (55 procent) gaf overigens aan de islam een bedreiging te vinden voor de democratie in Nederland, aldus De Telegraaf
Zwakzinnigen die denken dat zwakzinnigen denken dat het allemaal een groot complot is om onze landen over te nemen omdat de Telegraaf het zegtquote:Op woensdag 23 september 2009 19:43 schreef Penisbaard het volgende:
Zwakzinnigen die denken dat het allemaal een groot complot is om onze landen over te nemen omdat de Telegraaf het zegt
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:43 schreef Penisbaard het volgende:
Zwakzinnigen die denken dat het allemaal een groot complot is om onze landen over te nemen omdat de Telegraaf het zegt
wtfquote:Op woensdag 23 september 2009 19:50 schreef RodeNek het volgende:
Gemiddelde situatieschets van een autochtoonse niet moslim in nederland:
"OH NOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO, IK ZAG VANDAAG EEN MOSLIM , IK KON HET ZIEN AAN ZIJN MAANTJE OP ZIJN BLOUSE. IK WAS ZOOOOOOOOOO BANG., GELUKKIG WERD HIJ OPGEPAKT. WAT LEVEN WE TOCH IN EEN FIJN LAND. NOU, IK GA EVEN RESERVEREN VOOR DE FILM. "DE EEUWIGE MOSLIM" DRAAIT VANAVOND NAMELIJK, WAT ENIGGGG, DE ROSEETJES EN SNACKS STAAN AL OP ME TE WACHTEN."
ik heb daar gelukkig nog geen slapeloze nachten van...quote:Op woensdag 23 september 2009 19:58 schreef FF_Serieus het volgende:
Je zou ook bang zijn voor de guillotine. Ook zo erg.
HET IS EEN COMPLOT OPEN JE OGEN OPEN ZE NU NU NUquote:Op woensdag 23 september 2009 19:43 schreef Penisbaard het volgende:
Dude, je spacet 'm.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:50 schreef RodeNek het volgende:
"OH NOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOO, IK ZAG VANDAAG EEN MOSLIM , IK KON HET ZIEN AAN ZIJN MAANTJE OP ZIJN BLOUSE. IK WAS ZOOOOOOOOOO BANG., GELUKKIG WERD HIJ OPGEPAKT. WAT LEVEN WE TOCH IN EEN FIJN LAND. NOU, IK GA EVEN RESERVEREN VOOR DE FILM. "DE EEUWIGE MOSLIM" DRAAIT VANAVOND NAMELIJK, WAT ENIGGGG, DE ROSEETJES EN SNACKS STAAN AL OP ME TE WACHTEN."
Kom jij uit Venlo, Venray of een ander Limburgs SS-bolwerk?quote:Op woensdag 23 september 2009 19:50 schreef RodeNek het volgende:
quote:Op woensdag 23 september 2009 20:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
HET IS EEN COMPLOT OPEN JE OGEN OPEN ZE NU NU NU
HAHAHAHAHAHAHA.quote:Op woensdag 23 september 2009 20:17 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Lekker gezellig met z'n allen allerlei dingen niet eten. En bij ieder jonge jongetje, snijden we een stuk van de lul af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |