Actie reactie? Tevens reltopicquote:Op woensdag 23 september 2009 18:34 schreef Perenbomen het volgende:
Even om duidelijk te zijn
Vroeger:
Kom maar buitenlanders
Kom hier heen
Hier is genoeg werk.
Nu:
Kanker buitenlanders?
Ga naar je eigen land?
Geert wilders - Rita verdonk
Wat is dat nou?
Goed samengevat. 14.gifquote:Op woensdag 23 september 2009 18:34 schreef Perenbomen het volgende:
Vroeger:
Kom maar buitenlanders
Kom hier heen
Hier is genoeg werk.
Nu:
Kanker buitenlanders?
Ga naar je eigen land?
Wat is dat nou?
Kank niets van herinnerenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:34 schreef Perenbomen het volgende:
Vroeger:
Kom maar buitenlanders
Kom hier heen
Hier is genoeg werk.
Maar vergeet als nog nietquote:Op woensdag 23 september 2009 18:37 schreef dopy14 het volgende:
vergis je niet. veel mensen stemmen op wilders als protest stem tegen de huidige regering. Het enige wat ze doen is en zinkend schip veruilen voor een reddingsboot met gaten.
Je hebt gelijk man, laatste keer dat 5 mocros ruzie zochten stond Wilders ons aan te moedigen langs de zijlijnquote:Op woensdag 23 september 2009 18:37 schreef Perenbomen het volgende:
[..]
Maar vergeet als nog niet
Dat door hem
Nederland - Nederlanders en onderhandere buitenlanders
steeds meer geweld met elkaar uithalen
Goede OP. Mooi samengevat. Goed topic. Klassieke en moderne reacties. Gerenomeerde users in dit topic.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:34 schreef Perenbomen het volgende:
Vroeger:
Kom maar buitenlanders
Kom hier heen
Hier is genoeg werk.
Nu:
Kanker buitenlanders?
Ga naar je eigen land?
Wat is dat nou?
Dat is wel weer waar.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:41 schreef remlof het volgende:
Er was ook genoeg werk, en dat is er nog steeds. Sterker nog, met onze vergrijzende bevolking zullen we arbeidsimmigratie hard nodig hebben de komende decennia.
Waar het vroeger wel fout is gegaan is dat men de "gastarbeiders" niet heeft laten inburgeren omdat men ervan uitging dat hun verblijf hier maar van korte duur zou zijn.
En daarnaast zijn wij als nederlandse bevolking zeker na 11 september 2001 veel minder tolerant geworden.
Vroeger:quote:Op woensdag 23 september 2009 18:34 schreef Perenbomen het volgende:
Vroeger:
Kom maar buitenlanders
Kom hier heen
Hier is genoeg werk.
Nu:
Kanker buitenlanders?
Ga naar je eigen land?
Wat is dat nou?
Dat durf ik echt nooit te zeggenquote:Op woensdag 23 september 2009 18:42 schreef SpecialK het volgende:
Volgens mij zijn er in Nederland vrij weinig racisten te vinden.
Nationalisten, OK.
Anti-religieuzen, OK.
Maar echte die-hard KKK, "hey roetmop ik ga een kruis in je voortuintje affikken" racisten in Nederland? Nee.
Klacht daarbij ongegrond bevonden.
Slotje.
Wat hebben die 5 mensen die in braband wonen hier nou weer mee te maken.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:44 schreef Perenbomen het volgende:
[..]
Dat durf ik echt nooit te zeggen
Weinig racisten
Mooi niet
kom is in brabant
Er is nog steeds personeelstekort in de zorg bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:43 schreef Perenbomen het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar.
Maar door die kredietcrisis
Is er veel werkloosheid
En die werken niet.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:45 schreef Jordy-B het volgende:
Heel veel mensen kwamen naar Nederland om te werken, met de intentie om ook weer weg te gaan. Ze zijn nooit weggegaan en inmiddels zijn we heel wat generaties verder.
Maar de feit blijftquote:Op woensdag 23 september 2009 18:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Er is nog steeds personeelstekort in de zorg bijvoorbeeld.
no shitquote:Op woensdag 23 september 2009 18:49 schreef Perenbomen het volgende:
[..]
Maar de feit blijft
Nederland is niet meer zoals vroeger
Klopt, onze mentaliteit is veranderd van open naar bekrompen. Toen ik in 2003 in Nederland terugkwam na 7 jaar in het buitenland te hebben gewoond kende ik het ook niet meer terugquote:Op woensdag 23 september 2009 18:49 schreef Perenbomen het volgende:
[..]
Maar de feit blijft
serieus?!!!!!?!!>/?!!!!!!!11111111111quote:Op woensdag 23 september 2009 18:49 schreef Perenbomen het volgende:
[..]
Maar de feit blijft
Dudequote:Op woensdag 23 september 2009 18:59 schreef GuidooH het volgende:
Pff, wat een kanker topic. TS is zelf een gefrustreerde geitenne... allochtoon?
Kom maar op voor je land, die verkankerd wordt door dat tuig!
(dat tuig = het slechte deel van de buitenlanders)
Dude, waarom zeg je zo vaak "dude"? Dude...quote:Op woensdag 23 september 2009 19:04 schreef Perenbomen het volgende:
[..]
Dude
Kanker?
Ach dude
Jij hoort bij hun
Jij bent echt levenloos
hihihihih, ik las ankerquote:Op woensdag 23 september 2009 19:04 schreef Perenbomen het volgende:
[..]
Dude
Kanker?
Ach dude
Jij hoort bij hun
Jij bent echt levenloos
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 23 september 2009 18:40 schreef Perenbomen het volgende:
[..]
Ik weet 't vriend
Nederland is niet meer zoals het was.
quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:04 schreef Perenbomen het volgende:
[..]
Dude
Kanker?
Ach dude
Jij hoort bij hun
Jij bent echt levenloos
Nee, vroeger droegen de Nederlandse vrouwen ook hoofddoekjes.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:49 schreef Perenbomen het volgende:
[..]
Maar de feit blijft
En toen wierpen ze het christendom af, ja je weet wel, die eerste import religie uit het midden oosten.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, vroeger droegen de Nederlandse vrouwen ook hoofddoekjes.
Fok! alleen al, geeft 20% weer van de Nederlandse samenleving, en daarnaast nog pvv aanhangersquote:Op woensdag 23 september 2009 18:42 schreef SpecialK het volgende:
Volgens mij zijn er in Nederland vrij weinig racisten te vinden.
Nationalisten, OK.
Anti-religieuzen, OK.
Maar echte die-hard KKK, "hey roetmop ik ga een kruis in je voortuintje affikken" racisten in Nederland? Nee.
Klacht daarbij ongegrond bevonden.
Slotje.
Nou nee, toen gingen ze gewoon wat vaker naar de kapper, zodat ze hun krulspelden er niet meer onder hoefden te verbergen.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:24 schreef John_Difool het volgende:
[..]
En toen wierpen ze het christendom af, ja je weet wel, die eerste import religie uit het midden oosten.
What the fuck!? Mag je niet kortaf zijn tegen een hoofddoekje? Ze zijn ook wel eens kortaf tegen mij, daar hoor je niemand over! Aanstellers..quote:Op woensdag 23 september 2009 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Het valt me idd op dat mensen best vaak racistisch zijn. In de bus zitten vaak vrouwen met een hoofddoek maar buschauffeurs reageren vaak enorm kortaf. Om een voorbeeld te noemen.
Vroeger:quote:Op woensdag 23 september 2009 18:34 schreef Perenbomen het volgende:
Vroeger:
Kom maar buitenlanders
Kom hier heen
Hier is genoeg werk.
Nu:
Kanker buitenlanders?
Ga naar je eigen land?
Wat is dat nou?
Dat zal dan weer irritatie zijn omdat ze in Nederland wonen, maar de taal niet kunnen spreken.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Het valt me idd op dat mensen best vaak racistisch zijn. In de bus zitten vaak vrouwen met een hoofddoek maar buschauffeurs reageren vaak enorm kortaf. Om een voorbeeld te noemen.
Racistisch zijn naar een stuk stof ? oef, straks word ik nog opgepakt wegens racisme omdat ik bepaalde auto's lelijk vind.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Denken dat schreeuwlelijke trollen op fok! tellen accurate statistische informatie over het gehele land geeftquote:Op woensdag 23 september 2009 19:28 schreef aychelle het volgende:
[..]
Fok! alleen al, geeft 20% weer van de Nederlandse samenleving, en daarnaast nog pvv aanhangers
Buschauffeurs zijn ook zeer zelden vriendelijk tegen mij, en ik ben nou niet direct het prototype allochtoon.quote:Op woensdag 23 september 2009 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zei de bevolking niet, de regering en de grote bedrijven hebben daar om gevraagd, denk niet dat het volk geraadpleegd is en het was een tijdelijke oplossing, zodra het niet meer nodig was zouden ze weer naar huis gaan.quote:Kom maar buitenlanders
Kom hier heen
Hier is genoeg werk.
Duizend negers en granaten!quote:Op donderdag 24 september 2009 11:00 schreef Smolderbeard het volgende:
In de geest van dit topic heb ik in het gedicht "bommen" van Paul Rodenko de meeste zelfstandig naamwoorden vervangen door neger.
Negers
De neger is stil.
De negers
hebben zich verbreed.
Negers kijken door de venstergaten.
Een neger passeert.
De negerin raapt gehaast
haar stappen op.
De neger is stil.
Een neger rolt stijf van het kozijn.
Het licht is als een neger verplaatst.
Geruisloos vallen drie vier negers op het plein
en drie vier negers hijsen traag
hun rode neger.
Marokkanen worden juist weer niet vanwege hun geloof 'gehaat' (tussen aanhalingstekens, want echt gehaat worden ze niet), maar vanwege hun gedrag.quote:Op donderdag 24 september 2009 11:02 schreef star_gazer het volgende:
Ik zal het even uitleggen:
RACISME heeft betrekking op RAS. En ras is nog steeds niet de doorslaggevende reden waarom Marokkanen gehaat worden. Ik kan ze niet uitstaan vanwege hun gedrag; hun ras interesseert me niet. Al zijn ze paars, groen of oranje, dat interesseert me niet. Ze gedragen zich niet, dus worden ze verguisd.
Nu iets anders: als Marokkanen gehaat worden vanwege hun GELOOF, is het DISCRIMINATIE. Geen RACISME. Geert Wilders DISCRIMINEERT, maar is GEEN racist.
Ik heb wel last van Moslims, voorbeeld:quote:Op donderdag 24 september 2009 11:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Marokkanen worden juist weer niet vanwege hun geloof 'gehaat' (tussen aanhalingstekens, want echt gehaat worden ze niet), maar vanwege hun gedrag.
Een moslim heb je geen last van. Marokkanen die niets te doen hebben en daarom rond hangen en intimiderend op anderen over komen, daar heeft men last van.
Waarom dan? Omdat jij zo paranoide bent dat je denkt dat er een bommenlegger onder schuilt?quote:Op donderdag 24 september 2009 12:10 schreef Skonk het volgende:
[..]
Ik heb wel last van Moslims, voorbeeld:
[ afbeelding ]
Datzelfde denk ik ook bij naaktlopen, maar de meeste mensen zijn het niet met me eens dat dikke beschimmelde bejaarden gewoon zonder kleding over straat zouden moeten lopen..quote:Op donderdag 24 september 2009 12:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat jij zo paranoide bent dat je denkt dat er een bommenlegger onder schuilt?
Zo lang iemand niet op die wijze in een publieke functie rond loopt is er imo geheel niks op tegen.
quote:Op woensdag 23 september 2009 19:29 schreef Sapstengel het volgende:
Het ziet er gewoon niet uit en ze maken zichzelf bewust onherkenbaar. Reden genoeg. Als je met een bivakmuts op straat loopt zul je ook snel genoeg staande gehouden worden door de politie, terecht.quote:Op donderdag 24 september 2009 12:15 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Waarom dan? Omdat jij zo paranoide bent dat je denkt dat er een bommenlegger onder schuilt?
Zo lang iemand niet op die wijze in een publieke functie rond loopt is er imo geheel niks op tegen. Natuurlijk, het bemoeilijkt de communicatie, maar het is niet alsof ik wel een gesprek met haar zou aan gaan als ze in Nederlandse kledij rond loopt.
ja echtquote:Op donderdag 24 september 2009 14:01 schreef snakelady het volgende:
In Australie zie je dat ook, daar zijn complete Nederlandse colonies die weinig contact hebben met de lokale bevolking, ze hebben als binnen hun eigen cirkel dus hoeven zich niet aan te passen.
En jij moet een cursus Nederlands volgen! Allochtoon zeker?quote:Op donderdag 24 september 2009 16:58 schreef MADVILLAIN het volgende:
(nederlanders) moet ook naar hun eigen land duitsland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |