Nee. Waar ik wel last van heb is dat gezeik over Marco Borsato.quote:
quote:Op woensdag 23 september 2009 18:21 schreef swarmahoer het volgende:
wie maakt de kayne west paint daarvoor? kan t topic daarna dicht
Belachelijk ja. Voor alle duizenden andere bedrijven die failliet gaan wordt geen benefietconcert georganiseerd.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:23 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Klacht zou moeten zijn: mensen die überhaupt meeleven met Borsato.
Fair and all, maar er is een crisis gaande waar wel meer mensen last van hebben en ik kan niet specifiek met hem medelijden hebben.
heb je ook zo'n zin in een pizza calzonequote:Op woensdag 23 september 2009 18:19 schreef CasB het volgende:
Wanneer begint hij weer met pizza's bakken?
Note +1, kap nou eens met dat gebagger.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heb je ook zo'n zin in een pizza calzone
Hier ben ik het mee eens.quote:Op woensdag 23 september 2009 18:24 schreef Goofisch het volgende:
Aanstellerij. Die man heeft genoeg mensen om zich heen die hem eruit trekken.
Genoeg mensen die dat niet hebben en ook omvallen op dit moment. Dus marco is echt niet zo bijzonder.
Vind het irritant dat het allemaal gaat over " oh oh marco" terwel vele mensen nu zijn ingestort in deze tijd. mensen ook met kinderen.
Paul *geeft zakdoek* Met jou ben ik ook wel binnen hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 18:16 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zag net Marco huilen voor de tv
Op dat moment moest ik ook huilen, ik hield het niet meer drooghadden jullie daar ook last van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |